Nezávislé americké studio Telltale Games (založeno v roce 2004) se v posledních letech pořádně rozrostlo, což vyústilo ve vydání hned několika epizodických adventur v čele s The Walking Dead, Game of Thrones, Batman: The Telltale Series, The Wolf Among Us nebo Guardians of the Galaxy: The Telltale Series. Vývoj tolika her měl za následek postupně se zhoršující kvalitu, hráči si toho všimli a dávali to hlasitě najevo. Jak se zdá, vedení firmy na stížnosti konečně reaguje.
V Telltale Games probíhá restrukturalizace. V rámci ní dochází k propuštění 90 zaměstnanců (přibližně 25 procent z celkového počtu) s cílem zajistit konkurenceschopnost v oblasti příběhových her. Změny nemají mít vliv na finální sezónu The Walking Dead a druhou sezónu The Wolf Among Us, ujišťují tvůrci v tiskové zprávě.
Telltale Games chce vrátit do svých příběhových her kvalitu. Studio má v plánu v příštích letech pracovat na méně titulech, v menším počtu zaměstnanců. Díky tomu mají být tyto projekty lepší.
Konečně. Už byl čas. Jen ať se soustředí na pár titulů
no nevim kvalita byla tak muzna v prvni sezone the walking dead
konečně
Ona je otázka, jestli někdy ta kvalita vůbec v TG byla. Zvláště po vydání francouzského Life is Strange bylo vidět, jak těmhle Amíkům chybí umění psát pěkné a skutečně emocema nabité scénáře. Když si vzpomenu na Walking dead a neustálé bezobsažné kecy, které v každém díle či i hře opakovali do zblbnutí, tak se nedivím, že to přestalo hráče bavit. Problém navíc asi nebude v 25% zaměstnanců, ale v hlavních scénáristech.