V úterý podvečer byla na Kickstarteru spuštěna kampaň pro skateboardingovou hru Session. Vývojáři stanovili cíl na 80 tisíc kanadských dolarů. V současné době přispělo již přes 1600 lidí částkou přes 72 tisíc kanadských dolarů. Do konce crowdfundingu zbývá ještě 27 dní. Nic tak nenasvědčuje tomu, že by se cíl nepodařilo splnit.
Session chce být duchovním nástupce série Skate a zároveň se inspirovalo u zlaté éry skateboardingu, která se datuje k počátkům 90. let a roku 2000. Hra přinese otevřený svět a reálnou fyziku díky využití technologie Unreal Engine 4. Tvůrci slibují autentické a zábavné dovádění s „prknem na kolečkách.“
Pokud se navíc podaří vybrat více peněz, může být hra ještě lepší. Za 130 tisíc dolarů bude ve hře možnost upravit si svou postavu a skateboard. Za 280 tisíc bude přidán City Hub. Za 360 tisíc potom online multiplayer. Za 510 tisíc příběhový mód a za 620 tisíc podpora Steam Workshopu s možností vytvářet a sdílet vlastní skateboardy, překážky, levely a mnoho dalšího.
Session vyjde někdy během roku 2019. Studio má zajištěné prostředky k tomu, aby hra mohla dorazit na Steam v předběžném přístupu a na Xbox One díky programu Xbox Game Preview. Poté se nejspíš dostane i na PlayStation 4. Zatím si můžete na PC stáhnout demoverzi.
Zdroj: VG247
Kdyby se vydal novy dil THPS, s fotorealistickou grafikou (BF1 <3) ale zaroven porad s arkadovym duchem a skvelym soundtrackem (THPS2 <3 )
Když se jim to povede, budu rád za další skateboardovou hru ale radši bych uvítal novýho Tony Hawka, který je srdcovka. Bohužel to co předvedli u THPS 5 byla katastrofa. : /
Hra by to mohla být skvělá, ale to ovládání je příšerný a neintuitivní. I když říkají přesný opak. Člověk se strašně moc musí soustředit co mačká, zvlášť, pokud má už zažitý ovládání ze Skate série. Kolikrát i to bylo dost obtížný v tom, aby člověk udělal trik co chtěl. Neříkám, že se na to nedá zvyknout, ale vážně se bojím toho, že ovládání bude největší zabiják. Co mě nejvíc frustrovalo bylo zatáčení pomocí L1 a R1. A to, že jakmile se člověk dostane do vzduchu, není prakticky možné korigování skateboardu. Na překážky musíte najíždět pod přesným úhlem, nebo nemáte prakticky možnost po ní sjet. Na druhou stranu smekám nad tím, co dokázal udělat prakticky jenom jeden člověk. Pořád jsem na vážkách, jestli to podpořit nebo ne.
Odpověď na komentář uživatele SteveHood
Díky. Doplněno. Zapomněl jsem na něj.
Miky, a co takhle hodit sem odkaz na kickstarter?
Vypadá to slibně. Bohužel demo nefunguje bez gamepadu.