Star Wars: Battlefront 2 trpí od vydání řadou problémů a překážek, které jsou spojené především s mizerným systémem postupu založeným na kupování krabic s kartami, které ovlivňují všechny hratelné postavy a vozidla. Dnes jsme se dočkali aktualizace (na straně serveru, není tedy třeba nic stahovat), která částečně řeší alespoň některé z těchto problémů.
Neznám hráče, který by si nestěžoval, že po konci zápasu dostává moc málo kreditů, jež jsou určené na kupování krabic a odemykání hrdinů. Kreditů hra rozdávala skutečně velmi málo a jejich příděl vždy závisel na délce zápasu, ne na vašem výkonu. Výkon hrál roli jen v případě několika hráčů s nejvyšším skóre, ale ani takový bonus nestál za řeč. Nyní hráč dostává za dokončení zápasu více kreditů a ti nejlepší jsou odměňováni ještě více.
Aktualizace přináší také dobrou zprávu pro příznivce Arcade režimu. Dosud jste v něm denně mohli získat maximálně 500 kreditů, což značně snižovalo jeho využitelnost a lákavost. Odteď můžete za den získat až 1500 kreditů, což znamená až 15 zápasů proti botům, za jejichž dokončení jste odměněni. Z Arcade se tak stal mnohem lákavější režim, který se může mnohem více podílet na snadném a rychlém získávání kreditů.
Změnami prošly i krabice, které lze získávat každý den za prosté přihlášení do hry. Jejich obsah byl dosud spíše urážka nebo výsměch, nyní z nich ale můžete každý den získat mnohem více součástek na výrobu karet, ne pouhých 5 jako doposud.
Po všech směrech se jedná o krok správným směrem, který přišel v pravý čas. Zítra totiž začíná sezóna spojená s filmem Poslední z Jediů, která nabídne různé výzvy a hlavně zcela nový obsah, který bude zdarma k dispozici všem hráčům. 13. prosince tak dorazí rozšíření singleplayerové kampaně, v níž budeme sledovat Iden Versio v éře Prvního řádu, dále mapa planety Crait, vesmírné bojiště nad planetou D'Qar, dva noví hrdinové (Finn a Phasma), hrdinský A-Wing a vylepšení X-Wingu Poea Damerona. A aby bylo jasno, i Finna a Phasmu bude podle současných informací nutné zpřístupnit prostřednictvím kreditů, dosud však nebylo oznámeno, jak drazí noví hrdinové budou.
Všechny problémy ale samozřejmě nejsou ani zdaleka vyřešeny. Špatný systém postupu, kerý je do značné míry založený na náhodě, je stále přítomen, nad celým Battlefrontem 2 nadále visí hrozba v podobě návratu mikrotransakcí a určitě by se našlo ještě něco, na co by se dalo stěžovat. Snad se tedy celková situace zlepší ještě víc.
Já už mám vylepšování jen díy tomu, že v balíku jsou součástky. Karty už jsou jen na ozdobu nebo naštvání, když vidím jak mi padají na zamknuté hrdiny nebo 2x za sebou fullhouse. Ale štve mě ten princip odměn… prostě nemám pocit štěstí a zadostiučinění, že se mi daří. Ono už ani to štěstí, že jsem první nebo v TOP5 není ono, když tam jsem dost často a kolikrát mi příjde, že to bylo až moc snadny. Jinak, přesně jak jsi napsal… do 15lvl to bylo celkem uspokojující, ale teď je to flustrace. No uvidíme dneska. Jak jsem napsal Kashyyyk je dobrá mapa, ale chtěl bych alespoň okusit i ty jiné . Kdyby byli aspoň v arkadě, ale tam jsou jen 4 myslím a to ještě ostrouhany.
Odpověď na komentář uživatele Strec
To "rotování" map je nějaký divný, to máš pravdu. Ze začátku jsem hrál taky pořád jenom Kashyyyk, ale teď se mi zdá, že se mi vystřídal za Yavin, protože mi to zase hází jenom ten.
Duplikáty to samý. Člověk by řekl, že to nový karty bude házet častěji, a když už tam ten duplikát bude, tak ti to dá alespoň 500 kreditů.
Mně teda ty karty nějak netrápí. V každé classe mám tři karty které používám, tak nějak jsem si je vylepšil a od té doby jsem do toho menu ani nevlezl (momentálně mám asi 2000 crafting partů) .
Ona je asi jedna věc soudit hru podle sebe, když jsem do toho utopil desítky hodin, a pak podle někoho, kdo to hraje hoďku nebo dvě denně jenom oddychově. Já si teda myslím, že přísun kreditů a crafting partů je hlavně v prvních 20 hodinách víc než dostačující a člověk odemyká bez problémů všechno co potřebuje.
Asi by to chtělo no nějak ten systém poupravit, aby odměnu měli i lidi, který nemůžou nastřílet 200 killů. Mít prostě individuální odměny za pomáhání, buffování, plnění úkolů a zabíjení.
Snad to časem nějak poladěj, no.
Odpověď na komentář uživatele Atlantis
Tatooin, Naboo a Hoth jsem hrál jen jednou. Vážně u toho nesedím a nehraju dokud se vystřídají mapy a strany. Prostě 3 až 4 hry a konec (už i tak to většinou vydá na hodinu hraní) . O to vic chci pauzu, když už zase hraju na Kashyyku. Mapa mě baví, ale chce to změnu.
Příděl kreditů teda není zrovna luxus, zvlášť když z hracího matu padají duplikatury jako na běžícím páse (včera otevřený 4 bedny a ve 3 duplikatury, z těch 3 ve dvou full house duplikatury) . Mě opravdu takový progres nenaplnuje pýchou, ale spíš nasr****. Ale taky to bude tím, že nemám rád gambling jakéhokoliv druhu.
Právě proto jsem napsal včera ten koment. Ve hře jsem ztravil nejvíc času v kuse od vydání a to už ty drobnosti byli víc vidět. Že hraju pořád Kashyyk, odměny za první místa poměrně slabost, bedny už mě zásobují pravidelně duplikatama a to mám minimum karet a když něco padne slušnýho, tak na zamčené postavy.
Já teda na způsob odměňování a progres ve hře nemůžu říct, že by mě těšil. Ještě, že mě samotná hra baví a když už mám dost Wookijske planety přepnu na vesmírné bitvy.
Jinak špatný výkon… Jak udělám, že budu nad prvním mistem? Kolikrát se snažím i hru záměrně podkopat, aby byla delší a oponenti šli na další objective. S kámošem jsme se shodli, že naše strana nemůže být tak dobrá, že hra skončí v první linii = jinak je odměna odpad… Paradoxně, když jsme vyhráli a ještě na plné čáře. A pak jsou zápasy, kdy se modlíme at to druhá strana nestihne a tlačíme postup i očima. Někdy se daří, jindy ne… Ale zisk odměn je prostě neuspokojujici.
Odpověď na komentář uživatele Strec
A kolik by jsi jako chtěl za 10 minutovou hru v Blastu, v Galacticu mám na předních příčkách 500+ a to mi už přijde dost v pohodě. Dali tam 1000 kreditů za level up. Kredity se na mě sypou ze všech stran, že nevím co s něma. Nevím co furt brečíte i po těchto všech úpravách, kde už je kreditů skoro až přehnaně. Pokud jich máš málo tak je to délkou hry/špatným výkonem. Mapy sou náhodně, ale když dám několik her po sobě vždy mi to dá další a další mapu, nikdy se mi neopakovaly ve stejné relaci.
Jo a dotaz. Kdy že zvýší ten příděl kreditů? Beru první místa, hra není přehnaně rychle ukončená a mám max +-350 kreditů*. Za cca 10 minutovou hru v blastu a obdobný počet kreditů za i delší hru v conquestu nebo vesmírných bitvách. Jako já nevím, ale čekal jsem takovou směšnou částku třeba pro včechny zůčastněné a pro tu TOP5-1 přímoúměrně k jejich úspěchu. Tak jak tak mi přijde, že za tu snahu mám prd. Ani nechci vědět kolik berou ti na posledních příčkách, co se připojili do rozjetého zápasu. To už ten Arcade mod je lukrativnější. Za málo času stejnej obnost.
*Obdobné částky jsem brával ještě před zprávou o zvýšení, tak mám pocit, že to ještě do hry nedali.
Rozhodně z toho nemám pocit pýchy a zadostiučinění, jak nám EA předhazovalo svoji ideu. Spíš pocit zbytečnosti a zklamání, když i za 40 000 bodů mám ubohou almužnu. O to víc je to frustrující, když mě hra háže pořád na Kashyyyk… kurňa Naboo nebo i jiné mapy jsem hrál snad 1x až 2x a popravdě ani nevím kolik jich tam reálně je… jen tak bez přemýšlení tipnu 4-5 (víc druhů jsem jich v conquestu nehrál) . To, že moc "kartiček" nemám, ale z každého druhého boxu mám minimálně jeden duplikát… rekord byl všechny karty duplikáty… je taky něco, co opravdu potěší a hned mám chuť gamblit zase. Jen bez gamblu v téhle hře progres zkrátka není. EDIT: Teď otevřená bedna a 3x duplikace = 600 kreditů a 50 součástek za 2400. /plně jsem se dmul pýchou a štěstím, když jsem to dnes viděl už podruhé.
Jako hra mě baví, ale odměny stojí za starou belu a opravdu, i když ten Kashyyyk je dobrá mapa, tak by to chtělo aspoň předvolbu map nebo nějakej pořadník. Vážně nechci začínat každou rozehrátou hru na Žvejkalově domovině.
Když už jsem se tak rozepsal, tak to berte jako takové malé zhodnocení hry po 25 hodinách hraní jak SP, tak MP. Je to poměrně zábavny, ale progres je trýzniví a ne uspokojující. SP je pěkně vypadající koridorová jednohubka, která nebaví hratelností, ale spíš vzhledem a možná jakžtkaž dějem. A závěrem když jsem to tak rozjel. Tak v MP je krása, když jdete do zápasu s kámošem, ale ono ho to háže stejně do jiných skupin (protože to skládá lidi podle respawnu a nejsem s kámošem ještě tak sehranej, že skapeme naráz) , takže se kolikrát ani ve hře nevidíte jako barevnej flek někde v dálce. To je tak asi vše k výhradám k této hře.
Mohl to být perfektní BF, ale zatím to je jen takovej nějakej funkční polotovar, kterej nemá stanoveno čím vlastně bude… ale náběh má slušnej.
Panic mode activated. Celkova hodnota spolecnosti uz udajne klesla o 6 miliard dolaru, to je drahej spas i na EA a akcionari se samozrejme budou ptat WTF ? ? ?
Odpověď na komentář uživatele Marek Heczko.cz
To ne ne
[ odkaz ] . Mluví za vše
Hlavně by to chtělo i víc map. Popravdě i do arcade modu bych ocenil kashyyyk a arcade mod se vzdušnyma/vesmírnyma bitvama. Prostě jen tak na vyblbnutí a pokochání se mapou.
Kredity na tom jsou mnohem líp než se ze začátku brečelo. Je tam tuny achievementů, za který jsou tisíce kreditů a nejen to. Plus ten arcade, kde mužes mít 500 během pěti minut, jelikož ti to dá i 100 za prohru. .
Co mě jako jedno z mála sere, je absence balanceru v hero módu. Proč doprdele nejde přejít do týmu a musím hrát 4v2. To je totální zhovadilost co měli okamžitě napravit, zvlášť v tomto módu to totálně ovlivní hru.
Vlk se nazere a koza zůstane celá.
Množství kreditů udělený za kolo ani tak problém nebyl. Spíš mě štvalo, že člověk co polovinu hry afkuje a pak dá ke konci dva killy dostane stejný množství jako MVP, nebo prostě někdo, kdo je na špici žebříčku. Ale palec nahoru za arcade (y)
Jinak už se nemůžu dočkat novýho contentu. Zrovna dneska jsem přeskočil 100 hodin a abych pravdu řekl, tak mě to začíná trošku nudit
Odpověď na komentář uživatele
Tvář určitě ne. Hru? – možná.
Paráda (y) Jsem rád, že se věci daly do pohybu. Snad ještě do Vánoc stihnou pořešit AFK hráče a ideálně i vybalancovat hrdiny (především tedy Boba Fetta)
Odpověď na komentář uživatele
Ale netrep