Aktualizace: Zajímá vás více informací o Dreams? Siobhan Reddy se objevila na PlayStation Experience, aby o hře krátce pohovořila. Jako první řekla, že vše, co jsme mohli vidět ve včerejším traileru, bylo vytvořeno přímo ve hře, ať už to jsou animace, logické hry nebo vizuál. To samé budete moci vytvořit vy.
Zajímavě a dost překvapivě zní skutečnost, že v Dreams budeme moci vytvořit jakoukoliv hru chceme, od závodní až po RPG. Hráči s velkou fantazií si Dreams jistě užijí.
V neposlední řadě byla potvrzena beta, která proběhne před vydáním plné verze. Konkrétní data ale neznáme.
Původní zpráva: Netradiční, zajímavá, okouzlující. Tak lze popsat nový projekt studia Media Molecule, které nám přineslo první dva díly LittleBigPlanet, Tearaway a Tearaway Unfolded. Na Dreams pracuje tvůrčí celek již několik let. Poprvé jsme se s hrou seznámili v červnu 2015, kdy Media Molecule lákali na to, že naše sny se v tomto titulu stanou skutečností. Dnes jsme byli konečně ujištěni a bylo nám slíbeno, že Dreams vyjde v průběhu roku 2018 na PlayStation 4.
Co přesně od hry čekat, to je těžké soudit. Media Molecule lákají na spoustu možností. V Dreams si budeme moci vytvořit scénu, zkusit nějakou formu animace a v tom všem si zahrát a různě se pobavit. V Dreams se zkrátka vaše sny stanou skutečností, v roztomilé grafice.
Opravdu velmi kouzelná hra
Nový gameplay vypadá naprosto božsky, ještě se těším na večerní prezentaci o této hře. Dreams bude fakt skvělá a nápaditá hra.
Ani už si nepamatuju, proč jsem se na tuhle hru těšil, ale tohle video jsem ani nedokázal dokoukat. Opravdu nic moc.
vypada to trochu jako little big planet krizenej s project spark, zatim teda nic moc
Od MM ně na PS4 bude čekat Tearaway, což je opravdu zajímavá hra, na kterou se těším, až okusím její atmosféru a hlavně množství nápadů, které je pro tuto firmu klíčové.
Nová hra DREAM vypadá opět neskutečně dobře a těším se, co vše představí v sobotu. Nejvíce doufám, že nepůjde jen o creator pro spoustu nadšených tvůrců, ale hlavně to bude obsahovat i poměrně dlouhou hratelnost, nejlépe ve více lidech, jako tomu bylo u LBP trilogie, kterou dodnes zbožňuji.