Někteří hráči Assassin's Creed obdrželi od Ubisoftu průzkum, ve kterém se vývojáři ptají na to, kde by se měla v budoucnu tahle série odehrávat.
Není to poprvé a zřejmě ani naposled, co Ubisoft vybraným hráčům Assassin's Creed posílá průzkum, aby zjistil, v jaké době a na jaký konflikt světových dějin by se měla v budoucnu tahle série zaměřit. V nejnovějším průzkumu jsou na výběr hodně atraktivní možnosti. Mějte ale na paměti, že pokud se některá z níže zmíněných možností do série dostane, bude to trvat několik let.
• Čingischán a mongolské invaze
• Dobytí Ameriky po objevení Krištofem Kolumbem
• Španělská inkvizice, stejné zasazení jako film Assassin’s Creed
• Feudální Japonsko
• Peloponéská válka mezi Athénami a Spartou ve starověkém Řecku
• Císařská dynastie ve středověké Číně
• Hannibalova invaze do Říma
• Temný věk a historie krále Artuše
• Vzestup římské říše ve středomořské pánvi
• Alexandr Veliký
• Svržení carského režimu komunisty během ruské revoluce
• Vilém Dobyvatel a dobytí Anglie
Jaká z možností se vám nejvíce zamlouvá? Dejte nám vědět do komentářů, kde by se měla série Assassin's Creed odehrávat.
Zdroj: Facebook
Odpověď na komentář uživatele Golradir
Přesně, když v českých luzích a hajích jsou jen lesy, pole a sem tam hrady.
Odpověď na komentář uživatele Archtype
Mně se něco nelíbí, vezměte to všem, ať je tím baví sebevíc, protože se na to nechce ani koukat.
A tenhle člověk tady káže o sobectví.
Odpověď na komentář uživatele Archtype
AC je dítětem Patrice Désiletse, Jade Raymond, Coreyho Maye a ještě několika dalších členů. Tenhle produkt "moderního managementu" (haha, "moderního managementu") byl natolik dobrý, že jim Ubisoft nahradil PoP (plus další polehčující okolnosti ve prospěch AC – kupování licence) .
Úroveň optimalizace… Myslet si, že s GTX 950 a neodemčenou i5 Haswell rozjedu všechno jako bůh, je blbost. Buď si koupím konzoli, nebo… Když se mi sekalo Assassin’s Creed II při cut-scenách před osmi lety, koupil jsem lepší počítač.
To, že někde keř létá ve vzduchu, mi taky vrásky na čele nedělá. Hry s velkými světy prostě sem a tam mají nějakou nedokonalost, ale protože nejsem člověk s pravítkem v prd##i, tak mi to nevadí a buď se zasměju, nebo ji rovnou ignoruju. Spíš než optimalizace je na obtíž sehnat obsah mikrotransakcí bez získání gamblerské závislosti (random odměny / lootboxy / Heka truhly) …
Letos jsem kupoval nový počítač a hraju si vesele Origins. Včera jsem konečně udělal 100 % (75 hodin) .
Odpověď na komentář uživatele Archtype
Poctivého sobectví? Herního entusiasmu? Tak bych řekl, že ve snaze o povznesenost mluvy jsi to trochu překombinoval. Jak jsem psal, prostě mě hra baví. A když hra baví, nepotřebuje inovaci. Třeba takové šachy, ty baví lidi už přes 3000 let. A posledních několik staletí zůstala pravidla bez sebemenší změny. Zůstala beze změny, ježto hra je perfektně vyvážená a nepotřebuje měnit a a a… prostě lidi baví.
Ovšem to, že jsou šachy "monopolem" zábavy tak dlouho, neznamená, že by vytlačily ostatní hry. Nakonec, každý potřebuje hru blízkou své úrovni, takže pro jednoho jsou tu šachy, pro jiného dáma a pro tebe třeba člověče, nezlob se.
K originalitě- AC je dost originální projekt sám o sobě, žádná jiná podobná hra neexistuje. Jestli ano, tak hrdě jmenuj. Pokud jde o optimalizaci, to je prchavá záležitost. Rád se ke hrám vracím a pár let po vydání problém s optimalizací vymizí a zůstane jen výborná hra. Tím neříkám, že se mi to líbí, ale jsou i jiné tituly, které jsou na tom s optimalizací hůře (namátkou Arkham Knight, Zaklínač 2) . Vrcholem jsou některé indie tituly, kdy hra o velikosti 2GB drze žádá 8GB RAM.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.
Odpověď na komentář uživatele Archtype
Já se na další díly těším. Stejně tak plno dalších hráčů. Nechápu lidi, co si přejou konec nějaké série jen proto, že jí sami nehrajou. Myslím, že se tomu říká sobectví a egocentrismus, neřkuli i něco horšího od č.
Nechte už to umřít. Vždyť je to směšné. Taková dojná kráva bez špetky inovativního obsahu.
Odpověď na komentář uživatele Golradir
Problém je v téměř nulové míře exotičnosti a civilizovanosti. Pokud jde o první věc, tehdejší Anglie je v podstatě pustina- v létě rovina pokrytá travou, v zimě rovina pokrytá ledem a sněhem. Vše naruší sem tam nějaké hradisko- pevnost. Skandinávie je na tom podobně. Řekl bych, že i pro většinu, ale pro mě rozhodně, by bylo lákavější nějaké rozmanitější prostředí, kde se skutečně s krajinou střídají větší města a ani ráz krajiny, aby nebyl pořád stejný. Příkladem budiž aktuální Origins, kde každý egyptský nóm má svůj vlastní, jedinečný kolorit. Stejně tak je pro mě mnohem atraktivnější exotické prostředí, pokud chci vidět bláto, louky, déšť a středověký hrad, stačí se projet po Čechách. Nebo si zahrát Unreal Tournament, kde středověkou Anglii připomínají desítky map, akorát se tak nejmenují.
Druhá věc je pak civilizovanost a tím pádem i uvěřitelnost- ve společnosti, která má sofistikované zákony a města o x-tisících obyvatel, není zas tak podivné, že existuje nepolapitelný vrah- Asasín. Naopak ale někde, kde společnost de facto neexistuje, všichni přítomní žijí v jednom velkém válečném konfliktu a kohokoli, koho neznají, spatří na kilometr a bez ptaní zajmou, nebo rovnou zabijí, tam si Asasína nedokážu představit. Aby to bylo aspoň trošku "autentické", musel by celý svět fungovat jako "restricted area" a nepřátelé vás pronásledovat přes půlku mapy- taky kde se na holé pláni ukrýt? A to mi nepřijde jako dobrá hratelnost. (Ne, nechci autentickou hru, to ani nejde, ale existuje určitá hranice, kterou, zvláště u hry z historie, nejsem ochoten překročit. )
Odpověď na komentář uživatele Golradir
Problém je, že na severu Británie a ve Skandinávii v období, které se tu prosazuje, nebyla žádná velká města. V jednu dobu největší město vikingské éry Hedeby mělo na vrcholu kolem 1 000 obyvatel a v porovnání se zbytkem Skandinávie to byla bohatá metropole.
AC bez jednoho opravdu velkého města by byl jen stínem ostatních her, protože by přišel o svůj hlavní element, který ho od začátku definoval.
Odpověď na komentář uživatele Draper
Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu ? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš
Odpověď na komentář uživatele Jamajčan
To by bylo nudné prostředí, samé lesy a hradiště.
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Ne, myslel jsem seriál Vikings z produkce HISTORY CHANNEL.
Odpověď na komentář uživatele Jamajčan
Myslíš jako v Ryse? To asi ne…
Já bych chtěl AC z doby vikingských nájezdů do Anglie.
Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith
Máš pravdu, na Syndicate jsem zapomněl, ale tam mi právě chybělo to bratrstvo – byl tam pouze ten Ind a gang A jejich "tajná" základna byl vlak