Po delší odmlce tu máme nové informace o novém herním Avatarovi, kterého připravuje Ubisoft a studio Massive Entertainment, v němž vznikla mětská online akce The Division. Server IGN si popovídal s Davidem Polfeldtem, ředitelem managementu v Massive Entertainment, který tvrdí například to, že nová hra má za cíl splnit sen v podobě možnosti navštívit planetu Pandora, na níž se Avatar odehrává.
Stále je ale třeba mít na paměti, že další herní Avatar nevyjde dříve než v roce 2020. Něco takového však dává vývojářům dost prostoru na vývoj i dostatek možností na spolupráci s produkční společností Lightstorm Entertainment Jamese Camerona, slavného režiséra a otce Avatara.
Díky této spolupráci může hra nabídnout prvky a aspekty Avatara, které ve filmech nejsou vůbec k vidění, a využít věci, které byly třeba během natáčení zahozeny. Řeč je samozřejmě o původním Avatarovi z roku 2009 a o chystaných filmových sequelech, na nichž momentálně Cameron pracuje. Jak se tedy zdá, spolupráce Lightstorm Entertainment nabízí vývojářům značnou kreativní svobodu a samozřejmě šanci pracovat s lidmi, kteří se podílejí i na tvorbě filmů.
O příběhu a hratelnosti stále nevíme nic konkrétního, ale Polfeldt prohlásil, že hra nebude klon The Division. „Ve srovnání s The Division je hodně, hodně odlišná. Je postavená na stejném enginu (Snowdrop, pozn. redakce) a máme přístup k jakémukoliv prvku nebo jakémukoliv řešení, které v The Division existuje. Ale musí to být také odlišná hra, protože Avatar je v jádru o světě a objevování a přírodě. Nejde o město. Je to velmi, velmi odlišný případ.“
Tím však výčet rozdílů nekončí. „Z filozofického hlediska je o něčem jiném. The Division je o křehkosti společnosti, naší společnosti. Avatar je mnohem víc o rovnováze a ekologii. Tudíž vyžaduje některá velmi odlišná témata, která musí být převedena do smysluplné a zábavné hratelnosti,“ dodává Polfeldt.
A jak vůbec Avatar skončil v rukou Massive Entertainment? David Polfeldt se setkal s Cameronem a s producentem Jonem Landauem téměř 4 roky před začátkem spolupráce s Lightstorm Entertainment. Oba byli ohromeni plány na vývoj The Division a tvorbou herního světa ve Snowdrop enginu, a tak si počkali, jak titul dopadne. Z The Division se nakonec (minimálně z jejich pohledu) vyklubala úspěšná hra, a tak si řekli, že právě Massive je tím správným studiem, které dokáže dosáhnout patřičné úrovně a navíc je schopné ji udržovat i dlouho po vydání.
Z toho vyplývá, že i v případě Avatara se počítá s modelem hry jako služby, tedy projektu, který bude podporován a zásoben novým obsahem i dlouho po vydání, a to s cílem nabídnout hráčům dost důvodů pro častý návrat. Jestli tedy od nového Avatara čekáte čistě singleplayerový počin, pravděpodobně budete zklamáni.
Zdroj: IGN.com
Ondra. Doporučuji oprášit 3D verze. Jedno z povedených 3D ztvárnění.
ubisoft. . děkuji chci zkuste DIVISION. o tu hru se starají snad každej den. po odehrání, neustále nové nápady které fungují. I mě to překvapilo. koupil jsem při launch, teď koupil datadisky za pár šupů (season) a obsahu že i po 300 hodinách má hra co nabídnout. dokonce graficky což je neuvěřitelné, vzhledem ke stáří. Doporučuji zkusit. Pak pochopíte.
šmoulové, cameron, ubisoft ? to beru:) . cameron má asi peněz dost vzhledem k tržbám a koníčkům. To mám rád. nehrabe ale tvoří, podobně jako tarantino (nesrovnávám)
Avatar? Sakra, ten jsem za ty roky úplně vytěsnil.
Ubisoft… děkuji nechci.
napad dobrej, ale jak znam Ubi tak to zase ****
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
Jen narážka na nadpis, stejně jako třeba lagy nebo rpg prvky od kolegů přede mnou. Nic víc.
Odpověď na komentář uživatele Benny666
Ani ten chlapec nebyl myšlen ve zlém, spíš jsem se usmál nad tím, že jsi se hned tak rozhorlil.
Prosím pánové, tato novinka není o mikrotransakcích, tak prosím klid, ať tady zase nevznikne nepořádek. Děkuji za pochopení a dodržování pravidel. Nerad bych do komentářů zasahoval a nějaké mazal.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Jediný co si vylepšuju je oslovení Chlapče…omlouvam se zda jsem se te nejak dotkl, ale jen jsem reagoval na tvuj komentář a nemyslel jsem to nějak špatně vůči tvé osobě.
Žhavé téma jsou i sexysticke věci a mikrotransakce se řeší, nebo spis začali řešit poprve v zemích kde je hazard celkově zakázány takze to prijit muselo
Odpověď na komentář uživatele Benny666
Byl to jen vtip, tak brzdi, chlapče. Mimochodem, tohle téma je právě velmi živé, probírá se i v parlamentu, kde je jinak velmi mrtvo.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Ktera hra je nemá, pride mi ze si stěžují jen ti kdo nema na to si je kupovat. Nikdo nikoho nenutí si do hry neco pořizovat za real peníze…. . tohle tema je mrtvé i kdyz porad probírané. Division mel mouchy ale prave proto si myslim ze se z nich poučí a budou se snažit dosáhnout stejného ohlasu jako byl u filmu
Mikrotransakce! Nevšiml jsem si, že by ve filmu Žejksuly dával někomu drobný.
Lagy?
Odpověď na komentář uživatele Rounce
To by bylo jedine dobre
Takže otevřené svět, trilion vedlejšáků a RPG prvky ?