Mnozí příznivci her a světa Star Wars léta teskní po nějakém modernějším leteckém projektu, který by navázal na odkaz legendárních her X-Wing a TIE Fighter z let 1993 a 1994. Máme tu sice víc než solidní vesmírné bitvy ve Star Wars: Battlefrontu 2, ale to nemusí ani zdaleka stačit. Vše ale mohlo být jinak, kdyby se někam pohnul nápad tvůrců Rebel Galaxy ze studia Double Damage Games.
Ve vedení Double Damage stojí Travis Baldree, spoluzakladatel studia Runic Games, v němž vznikla diablovka Torchlight. Baldree se nyní pro Kotaku rozpovídal o snaze jít v roce 2016 za EA s nápadem na novou vesmírnou Star Wars hru, která by byla jakýmsi modernizovaným X-Wingem. Alfou a omegou by stále byla kampaň, ale zároveň by byl klasický koncept upraven tak, aby více vyhovoval dnešním hráčům, takže se počítalo s různými letovými asistenty, upraveným ovládáním nebo možností kdykoliv uložit postup mise. „Neustálé restartování 60minutových misí po selhání v 57. minutě může zůstat v roce 1993, díky,“ dodává Baldree.
Dále tvrdí, že vývojáři se snažili o vznik hry spíše z důvodu vlastního potěšení než z naděje, že by z projektu opravdu mohlo něco být. Během dvou až tří týdnů každopádně vzniklo video, které mělo EA ukázat, jak si v Double Damage novou Star Wars hru představují. Tvůrci vzali prvky z mnoha různých externích zdrojů a výsledkem je ukázka, která sice zahrnuje třeba části uživatelského rozhraní z Rebel Galaxy nebo hlasy z Battlefrontu, ale která zároveň ukazuje slibný počin, na nějž se kouká opravdu dobře. Uvidíte vesmírnou bitvu v období původní filmové trilogie, které se zúčastní třeba Han Solo v Millennium Falconu nebo Boba Fett a jeho loď Slave-1. Všimnout si můžete i přepínání lodí během bitvy a cestování hyperprostorem.
Nakonec ale k vývoji tohoto vysněného projektu nedošlo. Podle Baldreeho sice v EA rádi naslouchali nápadům tvůrců, ale nakonec z nich nic nebylo, a tak šli vývojáři dál. Což je určitě škoda. Portfolio Star Wars her od EA momentálně zahrnuje jen dva díly Battlefrontu, MMORPG The Old Republic a mobilní hru Galaxy of Heroes, do budoucna se pak počítá se dvěma akčními adventurami (na jedné pracují tvůrci Titanfallu z Respawnu, druhou předělávají studia EA po uzavření Visceral Games). Hra z ranku X-Wingu by tuhle nabídku určitě dost oživila.
Zdroj: Kotaku.com
Odpověď na komentář uživatele
I AC, ktery se jakžtakž dostalo z toho stereotypu. WD2, ktery má krásny město a vyblbnout se v tom dá na několik způsobů + coop.
Jinak já si právě naopak od vydání dávám pauzu od pozemních bojů (jen na vylepšení zbraně sem tam něco zahraju nebo, když je výzva) . Jinak jen lítám a místo v TOP5 máme s kámošem celkem standartně. Škoda jen, že chybí komunikace ve hře a tí pádem i nějaká ta spolupráce. A i když jsem s kámošem v partě lítáme po mapě každej sám za sebe a jen se někdy zahlédneme. Ne jak přidělení do jednotky v BFieldu (aspoň v těch co jsem hrál to tak fungovalo a jelo se ve squadu) . Tohle mi příjde jak CoD, jen na velké mapě s úkoly. Ale každej víceméně sám za sebe.
BF2 ve vesmiru je fajn az nato ze nemuzete ovlivnit smrt. mužete manevrovat jako cvok a stejně vas nekdo zezad (jinak se to neděla) sunda. pak dostanete šíleně málo bodů, tak jdete hrát vynuceně na zem aby jste dlouze open boxes. Rad se proletím ale bez komunikace a nějaké šance neumřít když náhodou někdo letí okolo, bych hrál častěji. škoda. potenciál velikej. Nadávám nato, hraju to ale méně a méně. .
jinak proč podle tebe ubisoft ne? DIVISION, GHOST, SPLINTER atd. jedna kvalitnější než druhá hra.
Lehce OT: Krom toho, ze Disney EA tu licenci neobnoví, tak doufám, ze než dat licenci jedné společnosti, ji daji více společnostem, ale vždy jen na nějaký konkrétní titul. Ať ty společnosti daji hlavy dohromady, vytvoří nějaké demo, představí svou vizi Disney a to jim tu licenci buď udělí nebo ne. Takhle by třeba CD Projekt pracoval na nějakém SW RPG, zatímco Naughty Dog by vytvářelo parádní adventuru
tykrávo to by mě baaaaviiiloo : O a rebel galaxy byl náhodou povedenej. . mohla to bejt super vesmírná řežba
Chodit za EA s nápady ? ! To jsou tak blbí? ! Od EA poslední hra co koupím bude BF1 ve velké slevě. A stejně jak tehdy s Ubisoftem osm let od nich nic nekoupím dokud nedostanou rozum.
Proč EA všechny zajímavé Star Wars hry ruší a místo toho vydává shity? !
Odpověď na komentář uživatele Atlantis
třeba se toho dočkáme až v dalším díle
Nevidím rozdíl s Battlefrontem, chybí mi oproti staré dvojce možnost ve vesmíru vystoupit v hangáru velkých lodí a bojovat i jako pěchota jako to bylo tam.
Odpověď na komentář uživatele mongos cz
Pricemz ten prvni byl spis demo s minimem obsahu a ten druhy uz se trochu rozjel, ale zabili ho jeste pred vydanim svou nenazranosti (lootboxy) . Holt EA, jedna z nejlepsich spolecnosti.
Já to EA vůbec nechápu nejprv zruší jednu SW hru pak odmítnou zajímavý nápad když získali licenci tak jsem si říkal super budou na nás chrlit různé SW hry místo toho tu máme za dva roky dva battlefronty
Nechal bych si tohle líbit. Popravdě v SW: BF2 MP mě baví víc ty vesmírné bitvy. V kampani to samé, sice pořád to samé, ale aspoň to dobře vypadalo a byla to změna od toho nudného koridoru. Škoda, že není i arcade mod s vesmírnou letkou… taky by mohli dát do arcady i víc map a ne jen zlomek a ještě ostrouhané areny. Offline obsah tam sice je (mám na mysli arkadu, která tam je na znovuhratenost v solo hraní. SP je takovej delší tutorial, kterej člověk zapne 1x, max 2x jako fanda) , ale je takovej nedomrlej a bez chuti. Nebýt tam, tak by se na to poukazovalo, ale i takto jakoby tam nebyl.
A na to, že je to už nějaký rok staré a je to jen ukázka to vypadá i dost hratelně. Ale chtělo by to asi prokládat i bitvou nad povrchem, časem by se ten temnej vesmír přejedl.
EA si už rozhodně nezaslouží dělat nic se značkou SW. Možná je dobře, že to EA nevzalo, jinak by zase dokurvilo všechno, co by mohlo.
Tak tohle bych si zahrál 100x raději než ten jejich Battlefront…