Tak tohle je velké překvapení. Věděli jsme o tom, že britské studio Creative Assembly chystá nový, velký historický díl série Total War, ale že bude oznámen dnes, to jsme opravdu nečekali. Natož že vyjde již na podzim letošního roku ve verzi pro PC. To je opravdu zvláštní, když vezmeme v potaz kratší spin-off Total War: Thrones of Britannia, který má dorazit také letos.
Total War: Three Kingdoms je plnohodnotný historický díl real-time strategie Total War. Three Kingdoms hráče zavede do feudální Číny, přesněji do období tří království/říší mezi roky 220 a 280. Čína v té době byla rozdělena mezi soupeřící státy Čchao Wej na severu, Šu-chan v S’-čchuanu a Východní Wu na jihu. Období následovalo po rozpadu celočínské říše Chan, skončilo s opětovným sjednocením země říší Ťin.
Píše se rok 190. Čína je v chaosu. Dynastie Chan se rozpadá pod vládou mladého císaře, zatímco tyranský válečník Dong Zhuo tahá v pozadí za nitky. U něj je mladý císař figurínou, pouhou loutkou, kterou může ovládat. Ale naděje tu je. Tři hrdinové se spojí a tváří v tvář se postaví hrozivé katastrofě. Budoucnost Číny závisí na tomto křehkém spojenectví, ve kterém každá strana sleduje jen vlastní cíle a usiluje o moc nad královstvím.
Jak se zdá, Total War: Three Kingdoms bude hodně zajímavý díl, který by měl potěšit příznivce japonské ságy Shogun. Z traileru to vypadá, že ve hře budou speciální hrdinské jednotky zvané Champions, stejně jako v Total War: Warhammer 2.
Zdroj: Tisková zpráva
Odpověď na komentář uživatele hRDLA
Čekal sem kdo to napíše
Mě to připomíná stejnojmený film [ odkaz ]
Beztak to bude strategická verze Dynasty Warriors
Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř
Ty hrdinské jednotky se tam dle mého názoru hodí velmi, neboť tohle období čínských dějin je velmi romantizované, a spjato s mnoho legendama, takže se muže stát, že se úplně neví co je historie.
Konec konců i čínská dramata zasazena do tohoto období zveličují hrdiny té doby.
Možná jste viděli film Bitva o rudé útesy, (při troše štěstí asijskou verzy co má dva filmy a ne tu osekanou západní do jednoho) . Tam je též dáv význam na hrdiny. A existují i starší filmy na tohle období, ktere jsou stavěny velmi okolo hrdinů.
Odpověď na komentář uživatele Geont
Jak říkáš, uvidíme z gameplay.
Odpověď na komentář uživatele dinss
To, že CA se zjevně rozhodlo jít podle novel a ne jenom podle doložených historických faktů. Prostě to je spíše pseudo/fantasy historický díl podle toho traileru. A v takovém případě ti hrdinové prostě dávají smysl. Až bude gameplay, tak se třeba dozvíme jakou funkci ti šampióni mají, Třeba to nebude tak extrémní jako v TW: W, ale prostě se bude jednat o něco jako bylo v Shogun 2, tj. hrdina + pár elitních vojáků v jeho jednotce.
Odpověď na komentář uživatele Geont
Takže chceš říct, že vlastně nevíme nic o naší historii? Co to má společného s tím, že hrdina v TW sérii se do historického prostředí nehodí. Začni psát pádné argumenty a né tyhle hlouposti.
Shogun 2 Total War je pro mě osobně zatím nejlepší díl, ale ačkoliv se to člověku kdo se o kultůru Číny a Japonska nezajíma, muže zdát jako to samé tak opravdu není ani trochu.
A Total War zasazený do Číny mi opravdu chyběl.
OMG, umřel jsem a zdá se mi to? Konečně
Odpověď na komentář uživatele Manyjak
ale jak řikám nerealistické, ve Warhammeru to chápu ale ne v historickém díle
Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř
Tak je vcelku logické, že když ti hrdinové stojí 10x víc, jak klasický jednotky, že taky víc vydrží. Pokud použiješ správnou taktiku, tak stejně padaj jak mouchy.
Odpověď na komentář uživatele dinss
A nejsou? Kolik toho vlastně víme s určitostí o Mezopotámii a kolik z toho jsou zažité omyly o ní? Ano, Warhammer i SW jsou čistokrevná fantazie, ale co mi víme? Nebudu se nad tím hádat, ale stejně si myslím, že ke hře z tohoto období ti šampioni/hrdinové tak nějak patří. Možná ze mě mluví přílišné hraní Dynasty Warriors, ale ty postavy jsou běžně brány skoro s nadpřirozenými schopnostmi. Samozřejmě tomu se autoři mohli vyhnout, ale vzhledem k nastavenému trendu u TW: Warhammer se nedá divit, že od toho nechtěli upustit. Holt TW: TK bude více podle historických novel než podle historických záznamů (kterých je prachmizerně málo a ne vždy musejí být hodnověrné) .
Odpověď na komentář uživatele FanyX
myslím si to taky , ale nechtěl jsem to říkat nahlas ale na druhou stranu , Warhammer 1 a 2 jsou dost povedené hry , takže naštěstí zatím žádný úpadek nevidím uvidíme . .
Odpověď na komentář uživatele
Tak to už tu bylo několikrát, vzpomeňme CoD nebo AC kde na jednotlivých dílech pracovali různé týmy, ale doba mezi jejich vydáním byla alespoň rok. Výsledek byl úpadek kvality her, nekonzistentnost mezi jednotlivými díly a celkově zklamání. CA se snaží vytěžit z TW co nejvíc, ale mám obavy, že to povede spíš k úpadku celé série
Odpověď na komentář uživatele Manyjak
protože to je historický díl ? A pro dosažení určité míry reálnosti si myslím že jednotlivec který vydrží nápor několika jednotek najednou nepůsobí moce reálně ale záleží na tom jak budou řešeni a jak moc OP budou
Odpověď na komentář uživatele FanyX
na Warhammeru , TW Saga , TW Arena a tomhle novém díle pracují různé týmy , takže by se to na kvalitě snad odrazit nemělo . . ale i tak , nevím jestli je to od CA dobrá strategie mít tolik projektů rozjetých zároveň