Dakarská Rallye je jen pro nejodvážnější závodníky z celého světa, kteří si se svým off-road vozidlem nebo motocyklem troufnou na vytrvalostní závod v těžkém terénu v podobě písečných dun, bláta a skalních úseků. Dobrou zprávou je, že na Dakar nebudeme muset koukat jen v televizi. Společnosti Bigmoon Entertainment a Deep Silver/Koch Media chystají hru Dakar 18.
Dakar 18 vyjde v letošním roce na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vydavatel tvrdí, že hra nabídne dosud největší otevřený svět v žánru závodních her. Má jít o realistickou simulaci Dakaru s celou řadou vozidel, včetně motocyklů, automobilů, náklaďáků, čtyřkolek a SxS. Soutěžit budete v divokých online/offline bitvách v multiplayer, stejně tak v režimu offline, kde budete moci vylepšovat své závodní dovednosti a schopnosti.
Tvůrci dále slibují ohromující vizuální zážitek, který věrně reprezentuje každé vozidlo a řidiče Rallye Dakar 2018. Chybět tak nebudou hlavní týmy, vozidla a piloti.
Kdo jsou Bigmoon Entertainment? V našich končinách neznámé studio, které stojí za hrami jako Police Simulator 18, Demons Age, Syndrome, Trapped Dead: Lockdown a Jagged Alliance: Back in Action, stejně tak se podílelo na WRC 5, WRC 3, MotoGP 13 a Fallout 4. Nutno ale podotknout, že teď za nimi stojí Deep Silver/Koch Media, tak snad vydavatel dohlédne na kvalitu Dakar 18.
Zdroj: Tisková zpráva
Odpověď na komentář uživatele
Playman ...
Odkaz na Steam dáváme, když to má smysl. Třeba je u dnešního preview, které odpoledne vyšlo. Ale nebudeme to dávat všude, nic by nám to nepřineslo a za ty roky, co dělám šéfredaktora si nemyslím, že by zrovna tohle rozhodovalo
Odpověď na komentář uživatele
Michal Burian
Michale statistiky jsou jedna věc. A je velmi dobré je studovat. Nicméně s novým webem se ti lidi můžou chovat úplně jinak než dříve, dále se mohou měnit.
Já neměl na mysli ze sta procent kartu hry. Já měl na mysli samotné články, novinky, recenze… U toho všeho by to bylo, člověk by nemusel klikat na kartu hry a měl to přímo v článku.
Ale bylo by to náročné zavést tam, kde by to šlo a bylo možné. Tím by se ale Zing. cz odlišoval od konkurenčních herních webů a měl nějakou výhodu navíc i pro nové čtenáře, proč být druzí nebo třetí, když můžete být Miky s novým designem webu první s návtěvností v celé naší republice. Nelehký úkol. A i tě tak trochu obdivuji jako šéfredaktora, že to všechno zvládáš, i celou zbylou redakci samozřejmě.
Nápad je to pěkný, ale nic by nám to nepřineslo a já nebo někdo jiný by tomu musel věnovat čas. Pro tebe Playmane je to třeba zajímavé, ale já před vývojem nového Zingu studoval statistiky Zingu a katalog využívá strašně malé procento čtenářů. Přitom nás stojí nemálo času ho aktualizovat a dávat tam hry. Proto jsem rezignoval na přidávání starších her a na novém Zingu katalog her postavil na štítcích. Stejně tak nikdo moc nevyužívá řazení novinek a článků podle platforem, dokonce návštěvníci dost ignorují levou část, kde jsou informace o hře. Jinak řečeno, čtenáře Zingu zajímá text v novinkách a článcích, ale to okolo už ne. To samé videa, tam byl zájem hodně malý.
Odpověď na komentář uživatele
Playman ...
U každé hry je napsán v levé části distributor. Po rozkliknutí se objeví katalog her. Takže snazší by bylo upravit stránku tam. Vytvořit stránku, která by volala z katalogu her pouze ty s daným distributorem (ale záleží na použité databázi) a nad tím nějaké povídaní třeba o distributorovi nebo tak, do toho bych zapojil komunitu (trochu jako Wiki) . Nejspíš nejsnažší uprava (záleželo by na práci s DB) , ale tak trochu nevím, jestli to má smysl řešit, kvůli ekonomickému hledisku: přínos/náklady…
Podle mě redakce má hodně nápadů, ale musejí nějak nakládat se zdroji…
Odpověď na komentář uživatele
Ondrej_V
Já to chápu, Xzone ať si promují velkými titulky i písmem, věnují mu obrázek 20 x 20 cm plochou.
Já jsem měl na mysli milimetrové miniatruní ikonky u každé hry, pokud je hra primárně na steamu tak ikonka steamu, pokud je hra primárně na EA tak ikonka originu, pokud je na Ubi tak ikonka Uplay. A při rozkliku se dostanete přímo na oficiální stránku té které platformy. Xzone ať si promují ve velkém stylu. Tohle by ale byla taková velká pomoc a ulehčení.
Odpověď na komentář uživatele
Playman ...
Hezkej nápad, ale Zing patří Xzone. Neříkám to ve zlém vůči Zingu, ale Xzone nekupoval Zing pro nic za nic. Odkazovat na Steam znamená i možnost koupě hry tam… Není to trochu hloupý? Musíš myslet politicky, myslete politicky!
Odpověď na komentář uživatele
skylines
To je jedno
Ale klidně můžeš jezdit na KTM s Ondřejem Klymčiwem a zkusit se nezabít 
Odpověď na komentář uživatele
Michal Burian
A [ odkaz ] Origin a uplay? Nic? Pokud by byly ikonky těchto platforem u každé hry a člověk by na tuto ikonku kliknul, přesměrovalo by se přímo na tu kterou hru. Byla by to možná práce navíc ale velký komfort pro hráče a čtenáře Zing. cz.
Tím by si všichni vrtěli blahem.
Odpověď na komentář uživatele
Corvus
To jsou Rakušáci
Odpověď na komentář uživatele
skylines
Copak Tatra, ale motorky KTM! ! !
Hra to asi bude bídná ale bude tam Tatra
Něco podobného tu v žánru závodních hrách chybělo
, pokud se jim povede hratelnost, a další věci mohlo by jít o super zábavu.
Mě na tomhle titulu nepřitahuje jen štempl Dakaru a oficiální (DOUFÁM! ) soupiska skutečných jezdců, ale právě i ta rozlehlost – otevřený svět, navigace, snad i řešení problémů, vody apod. Prostě survival v open worldu. Klasická autíčka na uzavřených tratích mě totiž absolutně nelákají… Opravdu pevně doufám, že se jim to podaří… Mimochodem by mě zajímal engine…
Na Dakar jsem taky zvědavý, vím že kdysi nějaká hra byla, ale to ještě v dobách PS2. Pro ty, kdo tu píšou, že by si něco podobného chtěli zahrát, zkuste Baja Edge of control. Taky to má slušně dlouhé etapy v prostředí americké prérie/pouště. Loňskou HD verzi jsem nehrál, ale původní na X360 mě bavila hodně.
No, odvážný to krok. Uvidíme jak to dopadne.