Společnost Electronic Arts se zbláznila do multiplayerových her a odsoudila ty pro jednoho hráče. To je ostatně i důvod, proč bylo zavřeno studio Visceral Games a nadějná akční adventura ze světa Star Wars, na které pracovala i Amy Hennig (autorka Uncharted), byla svěřena do rukou někoho jiného, aby změnil koncept. Důkazem je i nová značka týmu z BioWare. Tvůrci Mass Effectu a Dragon Age chystají multiplayerovou střílečku Anthem, která kromě příběhu má zaujmout i svým rozsahem.
Brenon Holmes z BioWare na Redditu prozradil, že Anthem přinese otevřený svět a oblasti, které budou mnohem větší než ty v Destiny. V BioWare toho měli dosáhnout díky odlišnému přístupu a jiné technologii. Hrozí ale, že při přechodu z jedné oblasti do druhé se bude muset hra načíst. Na tom ale ještě pracují a je dost pravděpodobné, že obrazovku s načtením neuvidíme, autoři loading ukryjí.
Druhou zajímavou novinkou má být společenský/sociální prostor. Zatímco Destiny nabízí jeden, v Anthem mát být více než jeden social space. Pro vývojáře je ale důležité, aby každý byl v něčem zajímavým, aby hráči měli důvod ho navštívit/navštěvovat.
Anthem vyjde v letošním roce na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra je postavena na technologii Frostbite 3. Další informace bychom se měli dozvědět ještě před červnovou E3.
Zdroj: Gamingbolt.com
No nevím, snad z toho nebude "výrobek" hodný přirovnání dortu, který pekli Pejsek s Kočičkou.
Odpověď na komentář uživatele TheEvo
Jde o to, že i DICE má své "kravatáky" kteří se podílejí interně na marketingu hry+ je tu ještě třetí strana (Disney) kteří by si také pokudmožno uřízli z co největšího koláče. Tyto věci tak nejsou prosté-
Odpověď na komentář uživatele TheEvo
Podla mna si nepochopil co tym chcel autor povedat. Studio sa sice volalo bioware, ale bol to komplet novy, poddimenzovany team so skoro ziadnymi skusenostami a relativne malym rozpoctom. A samozrejme uponahlana hra…
Odpověď na komentář uživatele
presne tak, do singleplayerove hry se lootboxy spatne vkladaji a jeste hur se obhajuji (nemluve o mensich prodejich) , takze to proste zabili a preorientuji se na dalsi tuctovou online strilecku s skvelym social hubem, kde muzete machrovat oteviranim lootboxu pred ostatnima, a to se vyplati!
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
Mám přesně ten samý problém. Bojkotovat EA a tím ohrozit BioWare, nebo BioWare podpořit a tím i EA. Ať udělám, co udělám, bude to krok k možné likvidaci BioWare. Mé naděje se teď ubírají ke Casey Hudsonovi. Doufám, že se mu podaří ubránit podstatu úspěchu jejich her. (A hlavně, že se nám vrátí Mass Effect tak, jak ho známe, nebo tak, jak Andromeda mohla vypadat. )
Stejně se nemůžu zbavit dojmu, že EA udělalo všechno proto, aby mohli Mass Effect beztrestně "pozastavit", protože měli připravené jiné sci-fi, které se jim do konceptu hodí víc. "Lootboxy, lootboxy, lootboxy. "
Odpověď na komentář uživatele
Jména ve studiu neznamenají nic. Lidi v DICE taky věděli, že lootboxy Battlefront 2 zkazí, ale co mohli dělat, když kravaťáci řekli, že potřebují na nové bentley?
Odpověď na komentář uživatele shaak
Jen bych vám trochu odjasnil vaše milné dojmy, pane. Andromedu dělalo studio, které již neexitue, Bioware Montreal. Bioware Edmonton, jenž má dvě divize (jedna dělá na novém Dragon Age, ta druhá na Anthem) ti, jenž pracují na Anthem jsou u Bioware skoro dvě děkády, mluvím o jádru lead designérů, EPs, programátorů atd. Brenon Holmes, zmínený ve článku je jeden z nich
Větší neznamená automaticky lepší. Zatím všechny záběry z Anthem podle mě vypadaly nudně jako Andromeda.
Odpověď na komentář uživatele MysteryMen
Díky za info. U mě hraje prim atmosféra a podoba světů. Pokud bude co objevovat a bude to zajímavě sazazené, tak je mi jedno, že je to primárně mulťák. Division jsem si užil v singlu královsky, stejně tak Wildlands.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Jo půjde to hrát naprosto single… Celou hru klidně můžeš drtič sám. .
Aha, já doposud žil s představou, že to bude něco jako The Division. ve smyslu, že to půjde hrát i singl… Takže to je čistě multi-kulti?
Tak nevím, jestli chci, aby ta hra uspěla a EA nutila BioWare tlačit další MP slátaniny… nebo aby neuspěla a EA tak neodvratitelně uvrhla BioWare na tu samou hromadu smetí, co Visceral.
Zdá se, že pro moje milované studio už není spásy.
Odpověď na komentář uživatele docmen
"nebude to tak zaujatý na lootboxy" Len by som rád pripomenul, že to je od EA takže na tento nápad môžeme žiaľ všetci zabudnúť
No, Destiny potřebuje konkurenci jako sůl, protože to co s tim Activision/Bungie dělá je hnůj. Proto pokud Anthem bude ve stejnym stylu jako Destiny co se kontentu týče (Raidy, striky, atd. . ) , a nebude to tak zaujatý na lootboxy tak si myslim že bude mít Destiny útrum