Nový patch 1.11 o velikosti 3,8GB si už můžete stáhnout do své PS4. Tato očekávaná aktualizace přinesla dalších 10 aut. Tvůrci série ze studia Polyphony Digital slíbili do hry přidat 50 dalších aut. Tři auta přidal patch 1.06 a dalších 12 jich bylo ve vánoční aktualizaci 1.09. Do března tak můžeme očekávat ještě dalších 25 aut.
Zde je seznam všech vozů včetně cen, za které je lze koupit. Několik aut je očividně převzato z Gran Turismo 6 včetně jejich původní ceny. Bude velmi obtížné našetřit peníze na jejich pořízení, jelikož glitch z Nürburgring 24h byl bohužel opraven.
• 2002 Dodge Viper GTS Coupe (N500) – 90,500
• 1967 Ferrari 330 P4 (Gr.X) – 20,000,000
• 1976 Ferrari 512BB (N400) – 105,000
• 2006 Ford GT (N600) – 150,000
• 1966 Jaguar XJ13 (Gr.X) – 20,000,000
• 2000 Lamborghini Diablo GT (N600) – 300,000
• 1994 McLaren F1 (N600) – 1,000,000
• 1967 Toyota 2000GT (N200) – 160,000
• 2014 Toyota FT-1 (N500) – 500,000
• 1997 Toyota Supra RZ (N300) – 45,000
Je to skutečně tak. Vozy Toyota jsou ve hře. Smyšlená Vision GT verze FT-1 již v GT Sport byla, ale nyní jsme se dočkali „základní verze“ z GT6. Krásná Toyota 2000GT, která vznikla ve spolupráci s Yamahou, je zástupcem klasických linií. Ovšem fanoušky jasně nejžádanějším zástupcem značky byla Toyota Supra RZ, která na PS3 nebyla převedena ve vysokopolygonový model prémiových vozů a mohli jsme jezdit pouze s jednoduchým modelem ještě z dob PS2. Avšak nyní toto klasické auto dostalo virtuální verzi plně prémiové verzi.
Kromě aut aktualizace přináší dvě verze trati Autodromo Nazionale Monza, která se poprvé objevila v GT5 a patřila mezi nejžádanější tratě do GT Sport. Dále jsme dostali další tři verze tratě Lago Maggiore Circuit (včetně reverzních je jich vlastně šest).
Před Vánocemi představená kampaň pro jednoho hráče GT League dostala 4 nové sady závodů:
• Přežití s F-150 (Začátečnická liga – 3 závody)
• Setkání s J-Sports (Amatérská liga – 3 závody)
• La Festa Cavallino (Profesionální liga – 3 závody)
• Gr.3 Endurance (Vytrvalostní liga – 3 závody)
Kromě toho před pár dny se opět změnila nabídka v obchodě, kde platíte mílovými body a po mnoha měsících zase nabízí Chevrolet Corvette Gr.3 Road Car za 2,500Mi. Naposledy tento vůz šlo koupit v říjnu, tehdy ovšem byl v modré barvě. Kromě toho se do nabídky opět vrátil Mercedes-AMG GT Safety Car. Jedná se o stejné auto, jako je v DLC Safety Car Pack, které bylo k předobjednávkám, či je součástí sběratelské edice. Liší se pouze barvou.
Bohužel patch neobsahuje žádné vylepšení virtuálního režimu, který je pořád limitován na dvě kola a stále jsou ostatní auta poměrně pomalá.
Taktéž neopravil nastavení tratí, kdy si mnozí hráči na špičce žebříčku hodně výrazně zkracují trať při závodu. Na videu můžete vidět opravdu hodně svérázné projetí a hlavně průjezd 4. zatáčkou je mnohými považován za výsměch certifikaci FIA, kterou se hra pyšní.
Gran Turismo Sport koupíte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.
Je fakt, žě po dokončení všech výzev na zlato, tak to pro mě nemá ta hra smysl. Kariéra je o ničem, takže hra už letěla z disku.
Odpověď na komentář uživatele Masík
To mám vytvářet vlastní závody abych jej odjel získal peníze a to je vše? Čekal jsem propracovanou kariéru, ale v této sérii se toho nikdy nedočkáme. Žádná závodní hra nemá letmé starty, závod má začínat tak jat to známe všichni a měl by být vyrovnaný né že od jwdu 6 minut rozdíl mezi 1 a posledním je 40 vteřin, tohle si můžou nechat.
Odpověď na komentář uživatele @BigBoss.61
Tak si vytvoř vlastní závod, tam si to nastavíš jak chceš
Odpověď na komentář uživatele @BigBoss.61
S těmi starty souhlasím, a ztrátami taky. Já třeba nechápu u vytrvalostních závodu ve výzvách, kde ztratím prvních 100 metrů 16 sekund a po odjetí půl kola 40 sekund … a neudělám chybu nic a pozice dopředu posouvám
Čekal jsem na tuhle hru, ale né z toho důvodu že bych ji chtěl okamžitě vlastnit to né, ale byl jsem zvědavý jestli se už koněčně něco změní. Měl jsem 5 a 6 díl, ve slevě jsem koupil i tohle a lituju. Nevím jak to bylo od 1 do 4 dílu ale od 5 po poslední díl to je katastrofa.
1. Každý závod začíná z letmého startu, PROČ ? ? ? Začínám vždy ze zadních pozic, PROČ ? ? ? Po odjetí pár set metrů se ztráta na vedoucího jezdce oběví na 20 vteřinách, závod trvající na 3 kola v těch prvních šampionátech vždy vyhraju, těch 20 vteřin ztáhnu za 2 a půl kola a vyhraju o dalších 5. Je jedno jestli je to závod stejných značek nebo libovolných. Tragedie, katastrofa a ten japonec je na to ještě hrdý nechápu.
Jsem rád, ale tajně stále doufám že se nám objeví i McLaren P1 . Jinak docela mě mrzí, že Monza nepřibyla i do Výzev s okruhy, mám vše na zlato a chtěl bych další výzvy
Kup 2TR jak já a nebudeš mít problém
Odpověď na komentář uživatele
Přesně tak, konzole jsem kdysi obdivoval proto že člověk hodil bluray nebo dvd nainstaloval nepatrnou část a jel . Pak nějakou chytrou hlavu napadlo, že by nebylo špatné dělat updaty a zasírat hdd, který kolikrát v konzoli nejde vyměnit.
Třeba GTA V by mne s povinnými updaty, které ani nevyužiju pěkně asi vytočilo. Třeba kamarád ho má na oldgen a říkal že jenom na starou generaci ta auta zabírají přes 12 GB.
Já sem s updatem spokojen, byť mohli ješte trochu poladit tu Monzu (doskakují stromy a penalizace za , , krácení" padají občas bez důvodu) a dát nižší cenu na XJ13 a P4, která je opravdu astronomická. Ale jentak dál Polyphony. . tímhle tempem tu snad budeme časem mít plnohodnotné Gran Turismo.
Odpověď na komentář uživatele Jaroslav Kraif
A proč bych měl za a) si to všechno stahovat a b) čekat až hra bude v takové podobě v jaké měla původně vyjít? Chci prostě vložit disk a mít kompletní zážitek. Hned. Ne postupně a za půl roku. Při vydání bylo GT Sport objektivně dost nekompletní a teď to těma všema patchema dohánějí. Z principu, i když jsou zadarmo, to podporovat nebudu. Chci si počkat až bude hra obsahovat úplně všechno a teprve pak si ji koupit, abych si ji naplno hned užil a ne si zážitek z hraní zbytečně kouskouval. Oprava chyb je jedna věc, budiž, ale nový obsah (jako v tomto případě) zase druhá.
Odpověď na komentář uživatele
Proč? Však jsou zadarmo…
Snad vyjde časem kompletní edice, kde už všechny tyhle opravy a vylepšení budou.