Studio Remedy, díky němuž v herním světě zazářil Alan Wake nebo Max Payne, se netají tím, že po Quantum Break chystá hru s pracovním označením P7 (zkratka pro Project 7). Z dřívějška víme, že půjde o kooperativní titul zasazený do otevřeného světa, který by měl využívat novou značku a který má stále klást důraz na strhující příběh, zajímavé postavy a propracovanou hratelnost.
Poznávací znaky titulů od Remedy tedy mají být do určité míry zachovány, ale přesto jde o určitý odklon s cílem vytvořit hru, která na rozdíl od předešlých počinů studia nebude striktně lineární, vydrží o poznání déle a nabídne více důvodů k častému návratu hráčů a herní svět, v němž budeme moci vyprávět vlastní příběhy. Tohle všechno jsou ale stále dost obecné informace. Nejkonkrétnější je momentálně fakt, že o vydání se postará společnost 505 Games a P7 zamíří nejen na PC a Xbox One, ale i na PS4.
Teď navíc máme lepší představu o tom, kdy P7 očekávat. Letos se určitě nedočkáme, v Remedy počítají až s rokem 2019. Přibližné období vydání odhalila nejnovější zpráva o finanční situaci studia, na níž upozornil server US Gamer.
Ve zprávě se navíc lze dočíst, že P7 není jediným projektem, na němž momentálně v Remedy pracují. Ani to není kdovíjaké tajemství, ale dosud jsme věděli jen o vývoji singleplayeru korejské free-to-play střílečky Crossfire 2, kterou má na starosti společnost Smilegate.
Finské studio však připravuje ještě třetí projekt. Přípravy na jeho vývoj nicméně začaly až na konci minulého roku, takže si na něj nepochybně počkáme alespoň pár let, přičemž v tuto chvíli je nemožné říci, o co by mohlo jít. Struktura Remedy se v posledních letech dost změnila, takže v něm aktuálně může vznikat prakticky cokoliv.
Zdroj: USGamer.com
Též souhlasím s tím, že Max Payne 3 byl neuvěřitelný. Luxusní střílečka s perfektním příběhem, dal bych si další díl hned a bez rozmýšlení. Jenže Rockstar už teď dělá jednu hru za 5-6let, takže asi těžko…
Nicméně uvidíme s čím se Remedy ukáže, musíme jen věřit, že se vydá toto studio správným směrem, což dle popisu tak nezní. Připomíná mi to genialitu Cryteku, který též ve svém nejslabším období se vydal příšernými trnitými cestami a kdo ví, jestli je ještě návratu.
Jak slyším otevřený svět, tak se mě otvírá kudla v kapse, protože 99, 9% tvůrců her s otevřeným světem s tím neumí pracovat, takže ve finále je svět otevřený, ale zároveň prázdný a nudný.
Max Payne 3 byl úžasný. Takou střílečku jsem dlouho nehrál
Odpověď na komentář uživatele
Lukaso23
Po Max payne 3 at radši Rockstar dělá něco jiného
nebylo to ono…
Lincenciu na Max Payne má momentálne R* pokiaľ viem, tiež dúfam v Alana Wakea 2
Odpověď na komentář uživatele
Lukaso23
Ani MaxPayna 3 uz nema na starosti Remedy, takze stim vubec nepocitat
a Alana2 prosim 
Studio Remedy se doufám vzpamatuje po tom posledním průseru. Buď ať nedělá hry na PC nebo je dělá pořádně. Další Qvantum Bullshit bych asi nerozdejchal.
Max payne 4 prosiiiim