Párkrát jsme tu měli spekulace a náznaky spojené s vývojem remasteru Burnoutu Paradise, úspěšného a oblíbeného závodního veledíla od Criterionu, které vyšlo v roce 2008. A které zároveň znamenalo faktický konec série Burnout, když pominu mobilní spin-off z roku 2010. Mnozí počítali s tím, že k oficiálnímu odhalení projektu dojde 22. ledna, kdy tomu bylo 10 let od vydání původní hry. Nakonec jsme se ale formálního oznámení dočkali až dnes.
Burnout Paradise Remastered se na konzolích PS4 a Xbox One objeví už 16. března. Pochlubí se zejména lepšími texturami, podporou 60 snímků za sekundu, zahrnutím veškerého dodatečného obsahu, který čítá 8 DLC balíčků, a podporou 4K rozlišení, jež bude k dispozici při hraní na konzolích PS4 Pro a Xbox One X. Kromě EA a Criterionu se přitom na vývoji podíli studio Stellar Entertainment a předplatitelé služby EA Access si budou moci remaster na Xboxu One zahrát už 9. března, pravděpodobně v rámci trialu trvajícího několik hodin.
Ptáte se, co PC verze? Ta se na Originu objeví později během roku. Osobně si však myslím, že v tomto případě není příliš kam pospíchat. I po deseti letech nevypadá původní PC verze Burnoutu Paradise vůbec špatně, její sehnání není problém, 60 snímků za vteřinu je samozřejmost a i s tím 4K rozlišením by se snad něco dalo udělat.
Jednu nepopiratelnou přednost však remaster ve verzi pro PC přeci jen bude mít, a to zahrnutí přídavku Big Surf Island, který do původní PC verze nikdy nedorazil. Stalo se tak z důvodu záhadného ukončení podpory, o němž zástupce Criterionu i při oslavách desetiletého výročí mluvil na Twitteru dost mlhavě.
Na to, jak remaster vypadá, se můžete podívat díky novému traileru, v němž samozřejmě nesmí chybět ikonický hudební doprovod. Útok na nostalgické buňky se myslím zadařil, i když vizuální pokrok je na pohled dost sporadický a diskutabilní.
Zdroj: Tisková zpráva
U2 je snad nejlepsi NFS ktere vyslo s možnosti tuningu, vylepsovat a ladit auto v depu (Dynu) . Docela me překvapuje, ze EA do toho nekde, troufam si rici, ze by to melo větší uspech, nez nektere nove vydane dily.
Odpověď na komentář uživatele
Vlastimil91
Je to zvláštní, ale moc se jim do toho nechce. Museli by nakoupit licence na všechny aftermarket díly, hudbu, auta. Navíc hra by neměla mikrotranskace, takže proč vlastně takovou hru dělat, ROFL EA. Já bych bral jakýkoliv remaster dílů U2, MW’05, možná i Carbon, i když jsem ho neměl moc v lásce (musel jsem čekat na Ježíška, abych dostal PC, na kterém bych to uhrál
) . Undercover se mi taky líbil. Už se tam objevovala i superauta.
Odpověď na komentář uživatele
Vlastimil91
Tak ten bych bral všema deseti! I dnes si U2 někdy rád zahraju je to už taková nostalgie
A teď by mohli ještě udělat remastered Underground 2
Nemůžu si pomoct ale vypadá to jako Underground 2.
porad to samy , textury , modely . Todle je zbytecnost .
Odpověď na komentář uživatele
gomental5
Snad nebude chybět Party mode…
Ja si vzdy Burnout hry moc uzivala, jeste obcas ted zapnu PS2 a zaparime pred jednou obrazovkou
Tato hra me na PS3 minula, tak se docela tesim. Jen doufam, ze by tam mohl byt split screen, strasne me mrzi, ze uz takove hry skoro prestaly vychazet. Bez nej to ale pro me nema moc smysl, jeste za takovy peniz.
Fajn oznámení, kdysi jsem tu dost hrával a škoda, že to nevypadá na další Burnout. : /
Kdyby ten remaster byl zadarmo pro vlastníky Burnoutu neřeknu nic, ale utrácet tolik peněz za tohle, to už bych si radši koupila něco jiného
Mě přijde, že ta starší byla hezčí
To si můžou nechat.
Hodím si na PC cez Nvidia drivery DSR 4x a mam to v 4K, nepotrebujem ani remaster
Miluju Burnout Paradise, ale bylo by lepší, kdyby vycházeli nové a neokoukané hry. Konkrétně těch závodních je fakt málo. Aspoň v tomhle arkádovém stylu, The Crew je pro mě totální slátanina. O NFS se ani nebavím
No nevím teda jestli po této hře bude velká poptávka, vypadá to úplně stejně jako non-remaster verze s tím rozdílem, že původní verze stojí doslova pár korun,
Odpověď na komentář uživatele
M1L4N
.