Fantasy svět Warhammeru 40K se rozšíří o další hru. Tentokrát se budeme bavit o tahové strategii Warhammer 40K: Mechanicus, kterou na letošní rok pro počítače chystají společnosti Kasedo Games a Bulwark Studios.
Fanoušci toho universu už jistě vědí, o čem tato hra bude. Jasně nám to říká název titulu. Mechanicus se zaměří na vyspělou armádu Adeptus Mechanicus a dá vám možnost vést expedici na nově objevené planetě Silva Tenebris.
Příběh hry napsal Ben Counter, autor Black Library, a bude se točit kolem záchrany starodávné technologie z tajemných hrobek planety Silva Tenebris. Kampaň má být dynamická a jednotlivé mise mají mít dalekosáhlé důsledky pro vás a váš tým. Chybět nebude systém postupného vylepšování jednotek s úpravou končetin za pomoci mechanických augmentů.
Ve hře budete pochopitelně spravovat zdroje, objevovat dlouho zapomenuté technologie, plánovat taktické operace s využitím technologií a mnoho dalšího.
Odpověď na komentář uživatele
Peter
Tímhle tempem bych se musel dožít věku jako je Ahzekovi Ahrimanovi
Odpověď na komentář uživatele
Clon3
To je tempo s tím překladem, v Horus Heresy je 50 knížek (nemluvě o dalších antologiích a novelách, hlavně série The Primarchs o jednotlivých polobozích) a oni teprv dělaj Let Eisensteinu.
Odpověď na komentář uživatele
Štěpán Šikýř
Tak to jsem spletl , já to četl na zingu ke hře Total War : Warhammer takže jsem usoudil že myslí pravě tuhle hru .
Odpověď na komentář uživatele
Clon3
ne právě ta absurdita byla že to bylo právě na W40K
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Peter
Jo Horovo Kacířství bych si zahrál, jen nevím které studio by něco takového chtělo dělat .
Jinak pro ty co jim dělá problém čtení v angličtině tak bude tenhle rok vycházet překlad: Horovo Kacířství čtvrtá kapitola, Ravenor druhá kapitola a Sigmar kladivonoš třetí kapitola.
Odpověď na komentář uživatele
Štěpán Šikýř
To bylo u Total War : Warhammer že prý to lidem potom připadá normální nosit kožešiny ( asi zapomněly že tam nosí tuniky z lidské kůže) holt někdy jsou ty důvody hloupé
Odpověď na komentář uživatele
Clon3
Já bych taky bral něco jako Space Marina (TPS) , ale s otevřeným světem, rpgčko, kde bys měl svou loď…. Za Černý Templáře (serou na Codex od Taťky Šmouly) anebo něco z Horus Heresy. Ale myslim, že na takovou hru si ještě dlouho počkáme.
Odpověď na komentář uživatele
Clon3
a PETA chtěla kvůli chudinkám zvířátkům odstranit některým postavám kožich které nosí ale to že se jedná o svět kde se umírá po milionech to už je v pořádku
Odpověď na komentář uživatele
Peter
To mi připomíná že si stěžovali feministky na modely W40K že nemají moc modelů , načež vyšli nové figurky Sisters of Battle a do Age of Sigmar taky , tudíž komunita řešila jestli je to kvůli feministkám
Ale bylo by hezké si zahrát něco v první osobě třeba za inkvizici .
Odpověď na komentář uživatele
Štěpán Šikýř
W40K je menší značka, to ví každej, kdo se o to zajímá. Proto se knižky a kodexy vydávaj hlavně pro anglicky mluvící. Každej produkt ze světe W40k má propagovat a nakonec dovést hráče k modelům a tabletopu, ale hráči her nejsou ti, kteří by zrovna ocenili kniížky a těžkou dřinu s modelama. GW určitě nerozdáva licenci jen tak komu (stačí jedno logo ve videu a už máš na krku žalobu) , ale těm kdo zaplatí a to si nemůže jen tak někdo dovolit. Malá studia ví, že se jim to vyplatí, protože cílí na malý spektrum hráčů. Krásnej příklad byl Space Hulk:Deathwing, kterýho se snažili posunout z tahovky na vyšší "lvl" a ani teď potom co přidali spoustu věcí to nevypadá líp (z pohledu hráčů i prodejů) .
A s tim DoW3 nejde o to proč selhal, ale de o to že někdo investoval težký prachy, aby udělal velkou W40K hru a bouchlo to, pro každýho kdo by do toho chtěl v budoucnosti investovat je to hrozný varování (vývojáři a vydavatelé to dělaj pro peníze, né z dobré vůle, a když je riziko navratnosti moc velký tak do toho prostě nepudou) . Stává se to větším titulům a nevadí to, protože sou to velký tituly a ty to přežijou…. Největší paradox na Dow3 je, že prakticky KAŽDEJ kdo hrál ňákou hru z DoW série si koupil DoW3 (ikdyž se jim nelíbila stejně si ju koupili) , ale stejně to nebylo dost…. .
Warhammer Fantasy vznikl jako první, jenom malá informace. Ale porovnávat to W40K je dost nešťastné. Po Age of Sigmar tabletop prakticky umřel a není z daleka tak populární jako ve W40K.
A hlavně pokud by chtěl W40K být skutečně velkej musel by podlízat feministkam, multikulti a dalším zvěrstvům a stalo by se z něho to co z např. star wars.
Já radši zůstanu u menšího, ale epickýho, nepokořenýho a surovýho W40K.
Odpověď na komentář uživatele
Peter
ano velký tým selhal ale to se stáva dennodeně i u jiných většých titulů a rozhodně to nedokazuje že by W40K byla malá značka. Každopádně DoW 3 bylo už od začátku vyvíjeno se špatným designem mísení RTS a MOBA na tak zajetém titulu byla zkrátka hloupost a experimentování se jednoduše nevyplatilo ale zase W40K jako takové na to nemělo žádný vliv možná právě naopak to díky tomu někdo i koupil. A o tom to je Games Workshop vydáva licence jak na běžícím páse kde komu a malá studia vědí že se to vyplácí protože ikdyž hra bude průměrná podpora komunity W40K je téměř jistá. A to je ono jsou to roky co vyšla nějaká decentí W40K hra a komunita po nějakém takovém titulu prahne a je pro něj na trhu místo a ideální doba jen bohůžel se toho nikdo nechce chopit.
Samozřejmě dobře vím že originální table top má tahový systém a je logické vyrábět hry které se tomuto systému dost přibližují (doufal jsem že takovou samozřejmost nemusím zmiňovat) . Nicméně když se podíváme zpětně, tyto tituly nedokáží udržet dlouhodobou herní komunitu a hráči se vracejí už ke zmíněnému prvnímu dílu DoW protože jak říkam tu zkrátka nic lepšího neni.
Každopádně stačí se podívat na fantasy odnož Warhammeru kterému se v herním světě velice daří, tabletop taky založený na tahovém systému a stejně jsem neviděl jedinou pc hru která by tento systém použila. Holt se tam poštěstilo že se toho chopili lepší vývojáři a stejný potenciál má právě W40K
Odpověď na komentář uživatele
Štěpán Šikýř
Všechno souvisí se vším, mále týmy vyrábějí W40K hry právě proto, že W40K prostě není velká značka…Deathwing a DoW3 to prokázal. Nejde o to proč DoW3 selhal (hodit celou vinu na designéry je dost naivní, vždycky se musí najít obětní beránek) , ale de o to, že VELKÝ tým selhal při vytváření w40k hry. A nezapomínej, že kdo chhce dělat hry musí koupit licenci od GamesWorkshop (a to není levný) . A nikdo nechce riskovat takovou ztrátu peněz. Podívat se zadarmo na video na youtubu je něco jinýho, než si koupit hru za 50-60eur.
Tahovky se nevýraběj jenom kvůli nedostatku financí. W40K se točí kolem tahovýho systému. Znovu říkám, hlavním artiklem W40K sou modely, s kterýma lidi následně hrají stolní tahový bitvy. Takže tahovky sou praticky perfektní pro W40K. Nemyslím si, že toho skutečně víš (o W40K) tolik, kolik si myslíš.
Odpověď na komentář uživatele
Peter
ano ale DoW III skončilo protože se to dalo uplně stupidním designerum (ještě že je hned potom vyhodili) a to stačilo okopírovat první díl a byl by to trhák. Deathwing dojel na nedodělanosti a spoustu bugů ale stačí se podívat na Vermintide který je prakticky stejný žánr a jak se mu povedlo prosadit. Problém je spíš v tom že se k této značce dostávají většinou malé studia které si nemůžou dovolit rozsáhlejší vývoj a proto tu máme tolik turn-based titulů. Nicméně si myslím že komunita je obrovská a prahne po skvělých titulech, přecejenom kolik je to let co jsme dostali něco decentního ? Svědčí o tom i velké množství fan made filmečků a jiných věcí co jen dokazuje že o svět W40k je velký zájem a má velký potenciál jen je potřeba aby se toho někdo chopil.
Odpověď na komentář uživatele
Štěpán Šikýř
Já bych spíš řekl, že tahovky sou pro W40K léty proveřená jistota. Ať už se podíváš na Sanctus Reach, Armageddon, Space Wolf nebo úspěšnej Space Hulk, tak komunita je přijala velmi dobře. Ale jak dopadl Space Hulk: Deathwing, kterej přešel do FPS? Bída. Jak dopad novej DoW3? Ještě větší bída.
A nezapomínej, že W40K se točí okolo prodávání modelů a pak hraní tahovejch bitev…
W40K prostě nemá takovou základnu fanoušků, dnešní děcka se radši dívaj na pohádky typu star wars.
Zaměření na Kult Mechanicus by mohlo být zajímavé .