Francouzské studio Quantic Dream před několika minutami oznámilo na oficiálním PlayStation Blogu datum vydání svého chystaného thrilleru Detroit: Become Human. Novinka od Davida Cage a jeho týmu, který vytvořil Fahrenheit, Heavy Rain a Beyond: Two Souls, vyjde pro PlayStation 4 již 25. května letošního roku.
Krátce na to od české Sony přišla tisková zpráva, že hra bude mít českou podporu ve formě přeloženého textu.
„Hra již při prvních ukázkách oslovila kritiky rozvinutým příběhovým dějem, kdy hráč svými rozhodnutími určuje průběh i konec samotné hry. Jsme velice potěšeni, že hra nabídne hráčům textovou podporu češtiny, neboť ve hře nebude nouze o dramatické volby hráčů a ti si tak příběh budou moci vychutnat plnými doušky ve své mateřštině.“
Detroit: Become Human nás zavede do dystopické vize naší blízké budoucnosti a zaměří se na tři androidy, tři stroje, které byly vytvořené, aby poslouchaly a pomáhaly lidem. Tyto stroje ale začaly pociťovat emoce. Jsou pronásledovány a musí se rozhodnout, kým chtějí být.
Connor je prototyp, jenž pomáhá lidským vyšetřovatelům s hledanými androidy. Kara se stala uprchlíkem poté, co začala sympatizovat s malou dívkou, zatímco vůdcem androidí revoluce je Markus. My se postupně podíváme na všechny tři androidy, převezmeme kontrolu nad jejich osudy a budeme svědky nejen jejich individuálních příběhů, ale také příběhů z jejich světa a lidí.
Každý příběh má být jedinečný jako lidská DNA. Bude to výsledek voleb, které uděláme, menších i těch větších. Všechny volby v Detroit: Become Human mají být totiž důležité. „Budete muset pozorovat, myslet, rozhodovat, cítit, naslouchat své intuici nebo vašemu srdci. Jedinečné příběhy každé z postav se stanou vaším osobním příběhem,“ láká Cage na své nejnovější dílo. Tvůrce se nebojí ani toho, že hra se zaobírá tématy, které rezonují dnešním světem. To hlavní je o umělé inteligenci a technologii, ale také o naší společnosti, našich srdcích, o našich chybách, o našich nadějích. Při hraní se musíte připravit na citlivá témata, se kterými nemusí každý souhlasit.
„Snažili jsme se co nejvíce posunout hranice PS4 se stovkami vysoce realistických postav z motion capture, scény s davem, to vše v kvalitě, které jsme nikdy předtím nedosáhli,“ dodává Cage.
Hru předobjednáte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.
U Metra jsem s tím tak nějak počítal, ale tady mě vývojáři mile překvapili.
Odpověď na komentář uživatele Marek Tvrdý
Já už předobjednal!
Odpověď na komentář uživatele Marek Tvrdý
Tak v tomhle má mnohem větší potenciál God of War, protože to je přece jen hra por širší publikum.
cernejstri1: Mám Sony Platinum Headset už zhruba půl roku, na hlavě ho mám při hraní skoro furt a stále jak nový, vše naprosto v pořádku a můžu je osobně jen doporučit.
Kdyby se každý fanoušek češtiny koupil Detroit, aspoň by se tak dalo jasně najevo, že chceme hry v češtině. Ale k tomu nedojde…
Odpověď na komentář uživatele Mighty
Staci mi obcas vidět prispevky na Facebooku nebo na nejakych forech atd. kde se ptaji na veci co ti hra sama napise nebo nevi jak pokracovat v misi dal, i kdyz jim to hra sama napise co maji delat …
Odpověď na komentář uživatele Alfajk
Dík za info nejlepší asi bude se na Playstation headset vykašlat ;-D
Odpověď na komentář uživatele Mighty
Na co štěnice, stačí číst komentáře a přesně víš kdo se příběhům ve hře věnuje a kdo to jen převzal cizí názor na něco co mu buď nesedlo a nebo to nepochopil z různých důvodů. Na to fakt nepotřebuješ štěnice
Odpověď na komentář uživatele @cernejstri1
mozna o trosku, ale stejne to drzi v plastu a brzo se to ulomi, ja je pouzival minimalne a po 3 mesicich se me taky kloub ulomil
Odpověď na komentář uživatele Chesse
Máš u lidí štěnice jo že víš že nečtou
Odpověď na komentář uživatele AsuraCzech
Heavy Rain byl trochu větší lákadlo než Beyond . . teda aspoň pro mě
Tak to je hezký 3 měsíce mi vydrželi sluchatka od ps4 praskl kloub u plastového rámu a sony na to nestahuje záruku tak se chci zeptat jak je to u těch z hliníkovým rámem jsou odolnější o proti plastákům ?
Odpověď na komentář uživatele
Dobrou chuť:)
Ha, bude čeština ? ? Tak dneska předobědnávám ! ! !
To já si zase tak jistý nebyl, Heavy Rain se u nás prodával relativně dobře bez lokalizace, zatím co Beyond s lokalizací se u nás skoro neprodával, takže jsem to viděl tak 50/50.
Odpověď na komentář uživatele dopitapetr
Já češtinu čekal, Beyond v češtině bylo, tak proč ne Detroit Ano, PS4 se u nás prodává velmi dobře, základna hráčů roste a podle všeho si hráči kupují i hry, což je super. Vypovídá o tom i skutečnost, že se v pondělí v Praze pro novináře z ČR/SK/Maďarska a dalších zemí koná předváděčka God of War. Zing tam nebude chybět!