Open-world akce Far Cry 5 nabízí možnost projít celou příběhovou kampaní v doprovodu dalšího hráče v kooperaci. Možná právě kvůli tomu se hráči začali ptát Ubisoftu, zda bude možné hrát kampaň bez připojení k internetu. Zahraniční server GameSpot dostal odpověď. Ta potěší každého.
Kampaň Far Cry 5 nebude vyžadovat připojení k internetu. Online budete muset být pouze v případě, kdy budete chtít hrát v kooperaci nebo v head-to-head multiplayeru. Další část rozhovoru se točila kolem mikrotransakcí. Bylo více než jisté, že ve Far Cry 5 budou. A je tomu skutečně tak, stejně jako v dalších hrách této francouzské společnosti.
Výkonný producent Dan Hay upřesnil, že mikrotransakce jsou určeny pro hráče, kteří chtějí urychlit svůj pokrok. Neznamená to ale, že některé věci ve hře budou uzamčeny. Vše bude odemknuto a záleží na každém, zda se postupně ke všemu dobere klasickým hraním, nebo investuje další peníze. V současné době nevíme, jak přesně budou mikrotransakce ve Far Cry 5 fungoval. Jisté je, že v multiplayeru budou jen ve formě kosmetických položek.
Far Cry 5 vyjde 27. března na PC, PlayStation 4 a Xbox One. My jsme si v týdnu hru na prezentaci v Praze zahráli a již brzy vám Adam přinese své dojmy. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
ony jsou totiz ty studie dve. . jedna piratska a jedna marketingova. . ted hledejte pravdu, ze ( (:
Odpověď na komentář uživatele
naheCZ
Potom nechápem to drahé denuvo nač to robia?
Odpověď na komentář uživatele
Tomas Versa
Podle ne moc staré studie bylo zjištěno, že pirátství nemá prakticky žádný vliv na prodeje. Takže asi tak…
Odpověď na komentář uživatele
OneShot
Přesto tam vpálí Denuvo s VMProtect. Raději bych Always-Online, jako má The Crew. Už aby vyšel Intel Ice Lake.
Odpověď na komentář uživatele
OneShot
Pracujú tam inteligentý zamestnanci samé velké mozgy a k vzhledem temu že denuvo neco aj stojí, určite by sa s tým nesrali len tak…
Prodejnost her ovlivňuje přesně pět věcí: reklamní kampaň, kvalita titulu (dle recenzí i hráčů) , míra zájmu o dané téma a žánr, věhlas tvůrčího týmu, popř. u sérií úspěch/oblíbenost předchozího dílu. Jejda, protipirátská ochrana mezi nimi není.
Ubi má na FC5 nějaký Stress Server Test…
jo. . tesim se. .
Odpověď na komentář uživatele
Jakub Jaroš Faith
To je celkem dost 4, 5 mega.
Bonpar: Tak myslet si to můžeš je to tvé právo. Za sebe můžu říct že za těch 33 let mě v tom lidi utvrdili sami dostatečně na to abych to bral jako zkušenost.
Odpověď na komentář uživatele
Semuel
Nevím, jak to bylo u trojky, ale u Zaklínače 2 jsem v jednom článku četl, že podle CD Projektu v prvním roce bylo nelegálně staženo kolem 4, 5 milionu kopií.
Odpověď na komentář uživatele
Semuel
Podle sebe soudím tebe?
Konečně. Dost nad hrou přemýšlím.
No mě by zajímalo jestli to třeba není u každé hry co vyjde. Že je nutné být připojen k internetu a že kdybych hrál plácnu Wolfenstein, DOOM, FIFA 18 a kdyby mi nečekaně vypadl internet, tak že by se mi to vyplo. Jestli to třeba není nějak zatajněné nebo tak něco.
Můj názor je, že hráč, který chce ve hře urychlit pokrok není hráč, ale obyčejný hňup.
No sláva
A ty mikroSransakce to je paráda 
Odpověď na komentář uživatele @Godxon 1
Tam se nedívej na fps ale celkovej počet bodu to co sem poslal.