V připravovaném a velmi očekávaném interaktivním příběhovém dramatu bude každé rozhodnutí důležité, hlásá nový trailer, který v necelé půl minutě přibližuje hru od tvůrců Heavy Rain a Beyond: Two Souls. Detroit: Become Human se zaměří na trojici androidů se jmény Kara, Markus a Connor. Právě jejich osudy budou ležet ve vašich rukou v době, kdy se vztahy mezi lidmi a androidy rapidně zhoršily. Často se budete muset rozhodovat, každé takové rozhodnutí, byť sebemenší, bude mít následky, občas to mohou být fatální následky.
Detroit: Become Human vyjde 25. května exkluzivně na PlayStation 4, a to s českými titulky! Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
A co říkáte na volby v Until Dawn? Tam je to myslím zvládnuto dost dobře
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Ne. Jde o to aby tě příběh při závažnějším rozhodnutí zavedl na jiné místo než ta druhá volba jako třeba v mass effectu nebo zaklínači podle toho s kým si vybereš spolupracovat jen s větším dopadem na výsledek. Aby to šlo hrát vícekrát a byli tam jiné lokace a mise podle volby a ne vždy ta stejná místa kde se jen něco drobného změní.
Odpověď na komentář uživatele skylines
No tak to máš nereálné nároky. Jmenuj mi hru, se kterou jsi byl v tomto ohledu spokojen.
Odpověď na komentář uživatele skylines
Rozdíly nejen v situacích, detailech a konci. Už chybí asi jen rozdíl v úplném začátku. Nevím, co by sis představoval- že při volbě A se ti z Detroitu stane Wolfenstein a při volbě B Portal? Dokud budou hry vytvářet lidi, a ne stroje, vždycky bude větvení příběhu určitým způsobem omezeno. A upřímně bych ani snad nechtěl příběh, který bych si vyprávěl úplně sám, mohl by totiž být dost hrozný. Už jen to, že má scénář přes 2000 normostran je neuvěřitelné číslo, ale i tak by měl mít příběh nějaký základní rámec, kterého se bude držet nehledě na hráčovy volby.
K nepodstatným detailům v Heavy Rain- pokud jsi chtěl, tak mohly všechny hlavní postavy cca od půlky hry umřít. Nebudeme řešit nepodstatné detaily, jestli jsem s tebou kamarád/nekamarád, radši si zahrajem ruskou ruletu a já budu střílet.
Odpověď na komentář uživatele
No ani ne. Mohl jsi si vybrat nepodstatné detaily typu kamarád/nekamarád, čím si uříznout prst, zastřelit/ nezastřelit nepodstatnou postavu a podobné zbytečnosti ale tak jako tak skončíš vždy na stejném místě ať to hraješ jakkoliv a uděláš spoustu irelevantních rozhodnutí které ti třeba přehrají jinou scénu ale největší rozdíl je sestřih na konci hry který si radši pustím na youtube než abych prošel 80% stejné hry ještě jednou. Tady slibují něco jiného a to že rozhodnutí bude mít faktický odraz v příběhu a ne jen v jeho situacích, detailech a konci.
Odpověď na komentář uživatele skylines
To si stěžuj u her od Telltale Games a třeba Life is Strange. Beyond byl trochu slabší, ale v Heavy Rainu mělo rozhodnutí hráče dost velkou váhu, taky proto jsem to dohrál skoro 10x na platinu.
David Cage nikdy nedělal špatné hry. Jen občas zvláštní, někdy i příliš, ale ne špatné. Detroit má, dle toho, co jsem zatím viděl, velkou šanci stát se prvním dílem s androidem v hlavní roli, které dává smysl.
Už z těch gameplay videí jde vidět, že rozhodováí tam bude důležité. Akorát mě tak trochu zaráží, že pořád nejsou žádné nové záběry ani informace. Já doufám, že nás chcou jenom překvapit.
Tohle tvrdila už taková spousta vývojářů, že se tomu už těžko věří.
Ja rikal, ze jsem nekde zaslech, ze to bude mit titulky. Uz se tesim
Beyond Two Souls měl jeden z nejlepších herních příběhů. To rozhodování tam sice moc velký vliv na vývoj děje nemělo, ale i tak jsem ho dohrál třikrát do konce. Detroit v tom bude určitě ještě o velký kus dál. Hlavně že bude ta čeština. Těším se.
Já jim věřím
To známe, jen aby…
Doufám že to bude propracovanější než jejich předešlé hry a rozhodnutí bude mít opravdu nějakou váhu díky které to bude mít smysl hrát podruhé. Sliby o znovuhratelnosti jsou mi ukradený to vám naslibuje každý.