Zatím to vypadá, že se účastníci mohou těšit na první část prvního aktu z příběhového módu, kterou bude možné dohrát za pár hodin. Podle toho jak moc se budete snažit.
Celá beta bude situovaná do okolí města Tristram, které budete muset zachránit od invaze nemrtvých a následně porazit krále kostlivců, sídlícího v nedaleké kryptě.
Během vašeho putování navštívíte celou řadu lokací, od běžného světa, přes kobky až po dungeony, přičemž vaši cestu se bude snažit znepříjemnit plejáda rozličných potvor – kostlivci, zombie, sešité odpornosti, co rády vybuchují atd.
Své štěstí budete moci vyzkoušet za kteroukoliv třídu – Barbar, Mnich, Čaroděj, Witch Doctor, Demon Hunter – přičemž každá postava bude mít k dispozici pravděpodobně úplný strom schopností.
Hratelnost jako taková by měla zůstat nezměněna, nicméně poskakování po levelech doznalo nemalých úprav. Zapomenout tak můžete na skill pointy i atributy. Víceméně všechno bude údajně probíhat automaticky.
S každou získanou úrovní se vám rovnou zpřístupní nová schopnost, případně se vylepší, přičemž vy budete moci přispět tak maximálně runovými kameny.
Na nejvyšší úrovni pak budete mít k dispozici šest slotů pro aktivní schopnosti (první a druhé myšítko + klávesy 1 – 5; v podstatě jako v MMO, přičemž rozmístění bude možné dle libosti měnit) a tři pro pasivní.
Omezit by se mělo i cestování zpět do města, což bylo hlavním nepřítelem předchozích dílů. Nově tak třeba lektvary budou mít minutový cooldown, aby se omezilo jejich nadměrné užívání.
To se přitom vztahuje především na health potiony, neboť manu v novém Diablu bude vesměs používat pouze Witch Doctor. Důvodem proč se vracet do města by tak mělo být dokončení questu, vyčištění inventáře nebo návštěva stashe (thx Overpowered).
Prodávání nepotřebných věcí, vyhazování a dokonce i rozdělování předmětů pro craftování prý bude možné provádět přímo z vašeho inventáře. A to nezní vůbec špatně.
Jestli neuslyším ve trojce v Tristramu hudbu hranou na temném strunném nástroji… tak to bude sklamání. . Ta hudba tam dělala největší atmosféru. A to omezovaní se mi taky moc nelíbí.
este som neni rozhodnuty
Ja samozrejme takisto, v prípade zmeny collectoru ma majú kontaktovať dodatočne
Aha, předobjednávka Já čekám na BlizzCon na odhalení Collectorky (předpokládám, že bude odhalena tam) a pak se rozhodnu zda půjdu do ní nebo do běžné verze.
Over: 41. 39 € práve som to už aj vyplatil
Přeju pevný nervy čekajícím . D
40 eur? To bude za víc…50-55 klidně. Blizzard má drahé hry. V ČR byl SC2 po releasu nejlevněji za 1200.
Dám zato 40 euro ale hádam to bude pecka
Fehu, samozřejmě že ne…takhle to bude fungovat. Minulý systém byl rozbitý a nefungoval. Tento se v testování osvědčil, heáči začali používat větší sortiment skillů a nespammovali jen jeden stále dokola. Je to kontroverzní změna, ale většina se shoduje že k lepšímu. Na youtube napiš do vyhledávání: "Diablo 3 – Why Skill Points Were Removed – Jay Wilson Interview" a tam najdeš rozhovor s Jayem Wilsonem, hlavním manažerem D3 sekce, který vysvětluje jak to funguje a proč to funguje.
A teď už jen čekat a čekat…
Overpowered: ty skilly a atributy automaticky, dovednosti příbívající sami postupem levelů budou takhle jen v betě doufám že?
Overpowered: Diky za upozorneni. Spatne jsem se vyjadril.
Craftování bude u Artisanů, a Artisani mají své povozy a karavany ve městě, takže se vracet rozhodně musíte Třeba pro vyčistění inventáře, návštěva stashe apod.