Battlefield 3 podle švédského studia DICE bude nejpropracovanější střílečkou v historii tohoto tvůrčího celku. V tomto článku se dozvíte, jak bude Battlefield 3 odměňovat vaši oddanost a schopnosti, a jak vám flexibilní systém úprav a odemykatelných prvků umožní upravit si hru na míru podle vašeho stylu hry.
“Hráči série Battlefield patří mezi ty nejvíce loajální. Naše hry jsou hrány doslova několik let a to našimi hardcore fanoušky, což chceme plně podporovat. V Battlefield 3 vždy zbude něco, čeho můžete dosáhnout.”
Valerian Noghin a Fredrik Thylander mají na starost trvanlivost hry Battlefield 3. Jsou to oni, kdo se ujišťují, že si s naší hrou užijete stejnou dávku zábavy v roce 2013 jako v den jejího vydání.
V roce 2005 byl Battlefield 2 jednou z prvních stříleček, která nabízela propracovaný systém trvanlivosti, jež přidával něco navíc ve formě lákavých odměn a odemykatelných prvků a hráči se tak neustále vraceli ke hře a trávili s ní další stovky hodin. S Battlefield 3 se snažíme nabídnout ještě více. V porovnání s Battlefield: Bad Company 2, bude mít Battlefield 3 10krát více odemykatelných prvků, které najdete ve formě vybavení pro zbraně, přístroje a chybět nebude ani spousta vylepšení pro samotná vozidla.
Oddanost a schopnost znamená odměny
Kromě herních předmětů pro vylepšení, budou hráči také bohatě odměněni ve formě medailí, stužek a hvězd za odvedené služby. To vše bude dokazovat vaše schopnosti, oddanost a týmovou práci. V Battlefield 3 budete šikovně odměněni za příkladné dovednosti, jako je například zajetí určitého počtu základen v jednom utkání. Šikovní vojáci, kteří se budou starat o vozidla týmu, aby byla vždy v pojízdném stavu, a oživí padlé spolubojovníky, taktéž nezůstanou bez povšimnutí. Tento druh schopností bude většinou odměněn ve formě stužek a schopní hráči mohou v jediném utkání získat více než jednu stužku.
Seshora zleva doprava dolů: Stužka Assault Rifle (7 zabití útočnými puškami v utkání), Stužka Nemesis (2 zabití úhlavního nepřítele), Stužka MVP (buďte nejlepším hráčem utkání), Stužka Ace Squad (buďte členem nejlepšího týmu utkání), Stužka Medical Efficiency (oživte 5 spolubojovníků v utkání), a nakonec Stužka Air Warfare (6 zabití ze vzduchu v utkání).
Ovšem výhra celého týmu v utkání by měla být vždy prioritou, takže se snažíme, aby i hráči, kteří se ženou za osobními úspěchy, celkově přispěli k boji. Také budete odměněni za skutečnou oddanost a patriotismus, když strávíte určitý počet hodin hraním jako Americký voják. Těchto podob pocty už je daleko těžší dosáhnout, a proto jsou odměněny medailemi. Většinou je získáte, když dosáhnete určitých úspěchů ve vaší kariéře.
Podobně jako v Battlefield: Bad Company 2, tak i v Battlefield 3 je velké množství hodností. Hodnosti jsou udělovány na základě vašeho celkového úspěchu ve hře. A i když dosáhnete maximální hodnosti, tak stále ještě můžete dostát větší slávy a to díky novému systému Hvězd za odvedené služby (Service Stars), který představujeme v Battlefield 3.
Hvězdy za odvedené služby (Service Stars) vyzývají hardcore hráče
Když získáte vaši první Hvězdu za odvedené služby, jedná se o obrovský úspěch. Ale pokračujte v hraní a postupně budete navrženi na další povýšení a tak získáte další Hvězdu, která bude zdobit vaše jméno u zbraní, vozů, vybavení a vaši celkovou hodnost. Kdykoliv je zobrazena tabulka s počty zabití, každý hned uvidí, jak moc jste zkušení s vaším vybavením. Maximální chlouby dosáhne hráč, který bude oceněn hodností Plukovníka (Colonel) a bude mít připnuto 100 Hvězd za odvedené služby a také 100 hvězd u všech zbraní, vozidel a vybavení. Dosáhnout tak vysoko je pozoruhodným úkolem, ovšem zvažte tuto výzvu! 🙂
Filozofie za odemykatelnými prvky v Battlefield 3 je dosti prostá. Vesměs vám dáme více vybavení k hraní za to, co děláte tak rádi. Například: Za používání určité zbraně vám dáme více vylepšení přímo pro tuto určitou zbraň. Hraní s vybavením a vozidlem vám získá více vylepšení pro dané vybavení a vozidlo. Navíc, všechny získané zkušenosti (XP) jdou k vaší celkové hodnosti, což znamená odemknutí nových zbraní, specializací a kamufláží, které můžete použít jako jakákoliv třída.
Zleva doprava: Medaile Maintenance (získejte 50krát Stužku Maintenance), Medaile Marksman (získejte 50krát Stužku Maintenance), a Medaile U.S. Army Service (stravte hraním za Americkou armádu 100 hodin).
Hrajte Battlefield 3 po svém
Motem, kterého se držíme při vyvíjení Battlefield 3 je “hrajte po svém”. Znamená to, že si můžete upravit vaše vybavení jakoby bylo dělané pro vás. Dostupné třídy nemají striktně určeno, jak by se s nimi mělo hrát. Zatímco všechny čtyři třídy v Battlefield 3 (Assault, Engineer, Support, Recon) jsou připraveny tak, abyste s nimi byly schopnými vojáky na bojišti, ale je už zcela na vás, jak si je přizpůsobíte.
Vezměte si například třídu Assault. Jak už možná víte, tak se jedná o třídu, která může být vybavena zároveň lékárničkou a defibrilátorem, aby tak mohla pomoci těm nejvíce zraněným. Ale kdybyste raději své vybavení vyměnili za, řekněme závěsný granátomet s 40mm granáty pro útočnou pušku, tak jen do toho! Tak budete mít vojáka třídy Assault s více útočným vybavením, než hráč, který se rozhodl pro výchozí nastavení medika.
Taktické odemykatelné prvky vás donutí vybrat si správné vybavení
Přesně tak, všechny odemykatelné prvky a vylepšení fungují. Jsou specificky navrženy tak, aby byly samy o sobě taktické, což vás nutí zvolit si vybavení na základě mapy a situace. Chcete jinou hlavňovou soupravu pro vaši útočnou pušku? Bude vám dáno lepší přesnosti při jednotlivých střelách, ovšem za cenu většího odporu při dávkování střel nebo plně automatizované palbě. Standardní útočná puška může být upravena do zbraně na střelbu do dálky nebo na střelbu v těsných prostorech, podobně jako SMG. V případě stíhaček použijete střely Maverick ATG, abyste zničili tanky nebo rakety vzduch-vzduchu, abyste zlikvidovali vzdušnou hrozbu? Jako voják třídy Engineer se rozhodnete pro protitankové nebo protiletadlové RPG?
„Abychom to shrnuli, myslíme si, že ještě nikdy nebyla lepší doba být hráčem hry Battlefield, a je jedno jakým stylem hrajete,“ píše se na oficiálním BF blogu.
Na Battleblog BF3 č. 6 se můžete těšit již brzy…
Překlad: Oficiální český Battlefield blog
Tím víc mně to bude bavit
V klidu, už jenom měsíc do openbety…já na Diablo čekám už skoro čtvrtým rokem a stále ještě nevíme datum bety, takže v pohodě
Tohle je srdce rvoucí, bf3 jsem objednal už před nějakou dobou a jsou další a další a čím dál tím více úchvatnější záběry této hry, ale ještě tu není béééé.
A hrál jsi je? Já si pamatuju že ten nejstarší Medal of Honor jsem hrál na Playstation jedničce aspoň 15x. První opravdu dobrá 3D střílečka; imho. Doom aspol, nebylo špatný, ale toto mě bavilo více.
No jo vlastně to byl taky startovací motor pro CoD ale myslim že po prvnim CoDu to EA vzdalo a jelo si tu svoji hru bez inovací, přiznám se že jsem hrál jenom Medal of Honor Airborne a ten novej což byl fail jak jsem napsal přeškrtnutě. A ten Airborne byl taky prostě míň zábavnej a takovej že tě zachytí a musíš to hrát pořád. Takovej je teda byl CoD a medal byl ale jen pro opravdové fanoušky. A na ten poslední Medal narážim kvůli tomu že všichni o tom mluvili jako o konkurenci CoDka což teda opravdu nebylo ani zdaleka pokurvenému black ops to nesahá po paty imho BTW ten váš edit systém je uplně na **** jak můžete vidět
FuRi_77: Ty dvě značky tu byly souběžně a jsou si částečně podobné, alespoň nějaký posun by díky tomu byl.
Áno Overe, mali by sme byť vďační. Celá séria CoD priniesla do žánru prvky, ktoré následne preberala konkurencia. Honzaik má pravdu v tom, že len konkurenčné prostredie plodí kvalitu.
Honzaiku, už tě chápu. My vlastně máme být CoDku vděční, že poskytli zdravé konkurenční prostředí pro BF. V tom případě ale musíme původně vděčit Medal of Honoru že poskytl zdravou konkurenci pro CoDko a tak dále až se probijeme k Tetrisu Jo a mimochodem, BF1942 jsem hrál. I BF2, i BF2142. Nehrál jsem jen Bad Company 1 protože nebyla na PC.
Stixxy ty si myslíš že by EA šlo samo proti sobě?
Honzaik: Destrukce by možná byla, možná nebyla. Furt byla podobná hra MoH, s k terou by chtě nechtě soutěžili. A destrukce také vůbec nemusí být výsledkem konkurenčního boje. Spíše bych typoval, že to bylo tak, že DICE prostě chce udělat fantastickou hru. Oni mají dobrou přectavu, jak jejich hry mají vypadat. Hm, a souhlasím, CoD bych vůbec neodsuzoval.
vy jste nepobrali vůbec pointu já mluvim o Bad Company 2 a BF 3 ne o 1942ce (kterou jste určitě hráli…. ) Overpowered já nejsem fanoušek série CoD a BC2 mám radši než MW2 ale mě jde o to že tu banda fanboyů odsuzuje sérii CoD už od začátků… a hlavne že by bez CoDu nebyl BF 3 a BC2 vy si myslíte že kdyby nebyla konkurence takže by z ničeho nic přišli s nápadem zničujícího prostředí ? Vy jste takový naivky
Otevírání unlocků ke každé zbrani to bude hodně otevírání a donutí to hrát i s těmi horšími
Honzaik: kde sem to napsal. Mozna to ze prodejnosti nedelaj jeste dobrou hru muj nazor. tedka nejaky data ohledne moderni valky: bf2 – cervenec 2005, cod mw1 – listopad 2007. Bf 1942 – 2002, CoD1 – listopad 2003. Takze mlc Slava cod serie je v prodejnosti a SP, jenze slava BF je prome cenejsi v Hratelnosti, kvalite a komunite. Tak si bouchni jeste.
Honzaik: jseš opravdu takovej kretén nebo to jenom hraješ? CoD se možná začal dělat dříve než FB2 (nechápu o co ti jde, FB2 je nový engine, narozdíl od CoD BF série konečně dělá pořádné upgrady) ; ale série Battlefield je o rok a něco starší než CoD.
Jelitko: kecy jako že CoD neni slavná série…. jo a pochybuju že 1. CoD se začal dělat dýl než Frostbite
2 a hlavne i až po CoD 4 se začal dělat Battlefield 3 a možná se dělal jen rok před BF BC2 …. protože oni potřebovali ten frostbite 1, 5 ozkoušet víš ? a jaker no offense já mluvil jen o Bc2