Akce Borderlands se stala velmi populární hrou a od recenzentů si odnášela pouze samou chválu. Není tedy divu, že hráči čekali na jakoukoliv informaci o dalším dílu. Tento týden vydavatelství 2K Games oznámilo pokračování, jež má být snad ve všem lepší než jeho předchůdce. S novými detaily se vytasil magazín Game Informer:
– Příběh by měl být daleko zajímavější a napínavější
– Příběhové mise by neměly být tak statické
– Kooperace by měla být pravděpodobně opět pro 4 hráče
– Nejspíš zmizí staré zbraně z prvního dílu
– Vylepšování a otisk zbraní
– Claptrap se vrátí
– Gunzerker bude moci ovládat dvě zbraně najednou a je jedno o jaké zbraně půjde
– Vault Hunteři z prvního dílu se vrací, půjde o NPC postavy
– NPC postavy budou působit mnohem uvěřitelnějším dojmem. K tomu jim pomůže i větší množství animací
– Vozidel bude několik variant, prvním zmíněným je Bandit Technical
– Jeden vůz bude mít čtyři sedadla (místa)
– Lepší a rozsáhlejší dialogy
– Eridium bude forma měny, za kterou budete moci např. vylepšovat zbraně
– Strom dovedností je stále stejný a bude se rozvětvovat zase do tří větví, kterými se můžete vydat
– AI nepřátel bude velice citlivá, pestrá a nepřátelé budou rozhodně chytřejší než minule. Vzájemně se budou podporovat apod.
A máme za sebou první střípky informací o Borderlands 2. Podle dostupných informací budou brzy následovat další. To hlavní se však dozvíme na gamescomu, který proběhne od 17. do 22. srpna v Kolíně nad Rýnem.
Napsal: Carljack
no super těším se
moc se těěšíííím upe
Borderlands získalo navyše ocenenie za DLC roku.
Borderlands = FPS Diablo s cellshadem a humorem
Jedničku jsem dohrál, a líbila se mi. Je zajimavé kolik má Borderlands fanoušků a přitom, je to je FPS. K tomu smícháná dohromady s RPG, ježděním v buginách, lehkou atmosférou a skvělou cell-shade grafikou. A hele ono to funguje. Dokonce tak, že to byla jedna z nejlépe prodávajích novinek roku 2009. Gearbox si takový úspěch určitě zaslouží.
Já bych řekl že to bude jako ve všech ARPG – dostaneš náhodně vygerenovanou zbraň, a ta zbraň bude mít třeba slot na nějakou věcičku na vylepšení, nebo ji třeba dáš nějakému profíkovi-obchodníkovi který ti na ni dá nějakou novou náhodně vygerenovanou statistiku.
Od pohádky to má ďaleko a je to super hra s úžasnými DLC-čkami a je hlúposť ťahať sem RAGE. Sú to diametrálne odlišné hry. Nejak ale nechápem, že pôjde vylepšovať zbrane. Zachytil som totiž info, že závratný počet zbraní má byť ponechaný. Tieto dve feature mi nejako nejdú dokopy.
Aha, tak to chápu, JakERe. Prostě normální pohádka, akorát s krví a velkýma bouchačkama. Divím se, že to neprodukuje Disney.
vyzeráto veľmi zaujimavo
Kupuju !
Já neřekl, že je to pohádka. Já řekl, že oproti Rage to VYPADÁ jen jako taková pohádka. To pozor!
Já ti nic nedělám
Jakere pořiď si pár dětí a pouštěj jim tu hru před spaním místo večerníčku .
Příjde mě to hodně povrchní pokládat hru za "pohádku" podle přítomnosti humoru a cell-shade grafiky. A to je taky můj názor, tak mě nech
Overpowered: Tak ho nech ne? Je to jeho názor i když já s tím taky souhlasím .