„Máme pár starých značek, kterým se v současné době věnujeme … předěláváme je a snažíme se je oživit,“ nechal se Gibeau slyšet v rozhovoru pro CVG.
„Během 25 let se nám nashromáždilo neuvěřitelné množství silných IP, na řadě z nichž jsem v průběhu své kariéry pracoval (Road Rash, Strike série atd.).“
Vypadá to ovšem, že EA nestojí o obyčejnou předělávku do novější grafiky, což je důvod proč byl kupříkladu odstřelen remake Road Rash. Nedostál očekávání vedení.
„Máme takové pravidlo, že musíte mít sakra dobrý důvod proč něco oživovat. Musíte dokázat, že máte hře co nového nabídnout, že jste schopni znovu zaujmout.“
Road Rash jsem se na Sega Mega Drive napařil, byla to bombová hra. Ještě teď si ji občas zapařím na emulátoru. Snad ten projekt ještě někdy vydaj. U Moto Racer byl vydavatel EA, taky výborná hra. Ještě mám někde doma origo 1, 2, 3 : -D
Hmmm, když se EA nelíbilo u Road rash remake do novější grafiky, tak by mohli udělat nový Road rash, jádro by zůstalo zachováno ale byly by tam nějáké novinky, ne " pouhý" remake, doufám že se někdy nějákého nového Road rash dočkám. . . .
Určitě strategie Lord of the rings Battle of the middle earth : ) skvělá hra : )
Nevim esli to dělal EA ale byl by dobrej moto racer : )
Toho Road Rashe je stejně škoda.
Zní to zajímavě.