Ještě na Gamescomu to prozradil Mike Gamble, community manager, když se ho redaktoři serveru NowGamer zeptali, jestli je možné se Shepardem neuspět.
Úspěch proti Reaperům bude podle vývojářů záležet pouze na tom, jak blízko k sobě budou jednotlivé rasy ve hře mít. Takže se možná dočkáme epic failu.
Konec konců, ten se objevil už ve druhém dílu, kde jste se Shepardem mohli uspět proti Collectorům, ale sami v procesu zahynout.
A takto dopadol crossover ME a DA…
[ odkaz ]
" Přímočaré" je docela eufemistické vyjádření, ale souhlasím
To je jasný, mě jen vadí jak je to třeba v ME přímočaré. .
Nebudu se dohadovat. Jinak v Obsidianu už to taky převzali ten systém dialogu v Dungeon Siege 3 je pododný jako v ME2. A v Deus Ex taky. . tam jsou akorát udělány s jiném stylu. Ještě to dodám, že to není nic o pravdě. Je to o tom jaký styl dialogu se komu libí.
GamerCZ1: Jaké kecy na koledu? Vždyť to je pravda… Ale když vidím tvůj avatar, tak se asi budeš dohadovat zase dlouho. .
Jo Origins, vzpomínám, jak jsem udělal blbé rozhodnutí a už jsem Lelianu neviděl
Časový limit je docela dobrej, protože když je bitva asi nebudeš dlouho přemýšlet a přidá to akci a hektické tempo. Co mě nejvíc vadilo na ME/DA2 bylo to že ti to přímo řeklo: "tahle volba je pro dobré, tahle pro sarkastické vtipálky a tahle pro zlouny". V Zaklínačích musíš o důsledcích svých rozhodnutí přemýšlet sám a hra ti je neulehčí ani ti nedovolí je změnit.
Zrovna s Witchera bych to tam nechtěl ani náhodou ty odklikavací texty pod sebou. A nebo rozhodni se během deseti sekund na časový limit. V prvním DA jsou taky texty pod sebou, ale to mi nevadí. V ME2 a DA2 jsou nejlépe udělané dialogy. A jde vidět, že u tam nic měnit nebudou jelikož ten styl je i v TORU. Většina věci v ME1, 2 jde vyřešit i neutrálně. Overpowered: Nech si kecy na koledy. . dostaneš od někoho slovní nálož. jak posledně.
Jo ještě v Origins to bylo dobře udělané no. .
Souhlasím, v TW a TW2 jsem fakt dlouho přemýšlel nad každou blbostí. V DA2 a ME2 prostě jen klikám na barvičky – kytičku, srdíčko nebo pěstičku. Jako pro totální retardy. DA: Origins to mělo dobrý, ale pak už hry BioWare jsou "dumbed down" jako pro slabomyslné.
Mě třeba na ME vadí to striktní rozdělení na dobrého a zlého… mnohem lépe mi to přijde udělaný v Zaklínači kde člověk fakt musí přemýšlet jaká volba je lepší. . V ME prostě pokud chce mít , , dobrého" hrdinu musí klikat na modré odpovědi. .
Mě na ME štve jen jedna věc a to rozdělení na paragona a renegata, lépe to mají udělané v Dragon Age A také bych bral vtipnou možnost Ale to je tak jediná malá výtka.
Stixxy: v 3jke vraj niektoré " paragon" rozhodnutia budú mať negatívny dopad. Spomínali to na E3.
Tak to já, většinou hrající za Renegata budu mít epic fail na jisto
no tak bude zalezet na rozhodnuti ja verim ze tam bude vic koncu nez jeden stejne jako ve dvojce SPOILER! ! a kdyz uz dvojka mohla skoncit katastrofalne co by nemohla trojky