To alespoň prozradil šéf studia Tim Sweeney, který většinu pracovních dnů přemítá právě o nové generaci enginu a o úskalích, kterých se musí studio vyvarovat.
„Přibližně 60% mé denní práce sestává z průzkumů ohledně nové generace enginu a nové generace konzolí,“ řekl Sweeney serveru IGN. „Je to technologie, kterou nespatříte dříve, než cca v roce 2014. Ale testování a zkoušení mi v současné době dovolí dělat spoustu skvělých věciček, které nyní nejsou praktické. Ale brzy budou.“
Tou největší zábavou je prý zkoušení a příprava technologie, kterou ještě nikdo jiný neviděl, protože je z praktického hlediska ještě pár let vzdálená.
„Velkou výzvou je optimalizovat engine ke spoustě různých procesorů,“ dodal Sweeney. „Unreal 3 Engine má za zvyk rozdělovat práci mezi dvěma jádry. Jakmile ale bude jader dvacet, už nebude tak jednoduché rozdělit jednotlivé úkony. Všechny parametry se totiž dynamicky mění, na obrazovce jsou jiné situace a mění se prakticky všechno.“
Příští rok má být dle Sweeneyho pomalou ale jistou poutí k CG vizuálu a vylepšení umělé inteligence. Další generace se blíží pomalu, ale jistě.
super tak to bude nářez
Mě trojka vyrazila dech u Arkham City. Nacpali do toho opravdu hodně detailů a ten styl tomu fakt sedí.
Raccon: Mně taky
Bonapar: Taky doufám
Trochu vzdálený… Na Unreal 3 enginu se mi nejvíc libil mass effect 2
Takže za tři roky nás čeká nutný upgrade hardwaru?
Snad mi do té doby vystačí aktuální sestava