Dánské studio IO Interactive prozradilo, že ve hře bude speciální achievement, který získají jen velmi zkušení hráči. Jde o odměnu stealth assassin.
„Abyste tuhle odměnu získali, budete muset řešit problémy chytrým způsobem a nepozorovaně eliminovat nepřátele. Je to mnohem složitější,“ prozradil hlavní producent Hakan Abrak.
Jedním takovým příkladem může být část hry, kdy se Agent 47 plíží kolem knihovny a potichu musí eliminovat policejní jednotky, zamaskovat se a nepozorovaně se vydat na další cestu.
Abrak se dále podělil o informace související se speciálními odměnami pro opravdové fanoušky série Hitman. Nechtěl však zacházet do detailů, a tak se pouze nechal slyšet, že Absolution nabídne spoustu nových funkcí, které ovšem nebudou mít tak drastický dopad na samotnou hratelnost – měli bychom se tedy dočkat klasického Hitmana v novém kabátku, s novými funkcemi a především s novým příběhem.
„Máme ve hře různé obtížnosti. Ujišťujeme hardcore hráče, že je postavíme před opravdovou výzvu a opětovné hodnoty, pokud budou chtít získat všechny odměny a především dokončit stealth assassin.“
„Hardcore obtížnost potěší i ty nejnáročnější fanoušky. Víc vám k tomu nemohu v současně době říci,“ dodal Abrak pro britský EG.
Těžký Hitman byl je a bude. Také jsem hrál tuto hru na obtížnější levely. A fakt Hardbrutaldevil obtížnost beru všemi deseti. Jak říká Bargud dnešní hry maji lehké obtížnosti už. A Rezet, jasně že to bude navazovat. Aspoň nějak určitě, mělo by, musí! ! !
vau jemi 13 a když si zahraju hru na po 1 tak si to dam nato nejtessi a zvaldam to protoze to vubec neni tezki spis pro decka optiznost napriklad pro mne ale jamam rád hru těškou abych si trhal vlasi a ne abych to mnel do 1 H dodelani no omg
Sem zvědav jestli bude nějak navazovat na minulý díl…
Super, doufám že své sliby splní…, protože obtížnost dnešních her je ***, jako by ty hry dělali přímo pro malé děcka… Chci Hitmana jaký byl!
Taky se na Hitmana těším. Mám ho rád.
Já se neskutečně těšim. Nový Hitman mi prostě na trhu hrozně chybí.
Já z toho tedy fail necítím a nesmírně se těším.
Sem ready zatím všechny díly (vyjma jedničky) jsem dohrál na nejtežší obtížnost s hodnocením Silent assasin. Doufám že se s 5kou vytáhnete.
v drtivé většině stealth her je megamínus hluchoslepá umělá inteligence (co si vybavuju tak třeba takový SC double agent byl skvělým příkladem ) , takže pokud je to s tou UI tak dobře jak tvrdí, netřeba pochybovat že tohle bude stát za to
joooo, to bude krásná výzva, to chci u každé hry, Veterán…dnešní hry jsou pro děti, je fakt že u některých se i spotim na nejvyšší obtížnost, ale vždy ji položím na lopazky
Cítim s toho fail. .