Podle zprávy organizace ASIC (Australian Securities And Investments Commission) se dlužná částka vyšplhala k závratnému 1,5 milionu australských dolarů.
Zakladatel studia, Brendan McNamara, se kupříkladu marně dožadoval 102 tisíc dolarů, generální manažerka, Vicky Lord, zase 99 tisíc.
Hlavní designér detektivky, David Hieronymus, pak postrádal 43 tisíc dolarů a jeden z běžných vývojářů, Charles Lefebvre, 19 tisíc.
Bezkonkurenčně nejvíc pozadu, 145 tisíc, ale zůstalo studio DepthAnalysis, založené McNamarou, na jehož technologii snímání byl celý titul postavený. Další peníze pak studio dluží ještě účetním a lidem, kteří s vývojem jako takovým neměli v podstatě nic společného. I to je tak jedním z důvodů, proč se ve firmě objevili likvidátoři, aby pomohli s jejím uzavřením.
RUDY: Ať je to jak chce, tak za hloupost se platí a v dnešní době nemá firma se špatným managementem na trhu co dělat.
Jake z toho plyne ponauceni? Delejte mainstreamove hry u velkych studii, ve kterych vsechno alespon trikrat vybuchne, nebo pronese hlasku " hell yeah" .
kraken-Podla tvojho komentu usudzujem, ze ty nam to rad vysvetlis. Tu ide o kvalitne vyvojarske studio, ktore ma pravo dostat druhu sancu za to aku dobru hru prespikovanu najmodernejsimy technologiamy na snimanie pohybu tela a svalou na tvari vytvorilo pre Rockstar. Za to by im mohli podat pomocnu ruku. Vetsinu penazi zobral asi Rockstar ked TB sa topi v dlhoch a L. A. Noire je obchodna znacka Rockstar, takze kto zhrabol asi tak vetsinu money zo zisku? Odpoved si nakresli.
Rudy: Ty určitě pracuješ v managentu Team Bondi a byl jsi při podepisování smluv, že tak přesně víš, jaké jsou spory mezi Rockstar a TB a kdo shrábl peníze.
Za dobrotu na žebrotu.
Škoda , to už asi opravdu nebude propacované LA NOIRE2
RUDY: práví znalec…TVŮJ KOMENT MĚ UCHVÁTIL A TAKÉ POUČIL
Tak nech im slavné štúdio Rockstar pomože. Prachy za hru zobrat to hej, ale už zaplatit ludom, ktorý ju vytvorili to nie a ešte teraz zhrábnú peniaze za PC verziu.
To je škoda, tak dobré studio
Sad story.