Dustin Browder, hlavní designer, na Blizzconu prozradil, že ve StarCraft 2: Heart of the Swarm nalezneme u každé rasy tři až čtyři nové nebo kompletně předělané jednotky.
Terrani získají novou mechanickou jednotku Warhound, jež je účinná proti mechanickým a leteckým jednotkám. Jde o menší a rychlejší variaci Thora. Mějte ovšem na paměti, že proti nemechanickým jednotkám nemá šanci.
Druhou novou jednotkou Terranů je Shredder. Jde o rozkládací jednotku, která kolem sebe vytváří zónu smrti. Dále se dočkáme upravené verze Hellion, která získá transformační bojový režim s větší výdrží. A poslední zmíněnou je upravená verze jednotky Thor. Ta je nyní větší a místo protivzdušných zbraní získala silnější bombardovací, jejich aktivace ale nějaký čas trvá.
U Zergů se můžeme těšit na upravenou verzi jednotky Ultralis, jež bude vhodná k zakončení hry. Umí se zahrabat a přesunout se přímo do srdce nepřátelských formací. Novou jednotkou je letecký Viper, který dokáže dočasně přeměnit střelecké útoky jednotek na pozemní a fyzicky přemístit vybranou jednotku do své blízkosti.
Do nových zergských artilerii se přidala jednotka Swarm Host. Jde o pomalou pozemní jednotku, jakmile se zahrabe, dokáže neustále vytvářet tzv. Locusty – malé pomalé pozemní jednotky.
Protossové přišli o Carrier, místo toho získali novou válečnou protileteckou obranou a útočnou vlajkovou loď Tempest. Pochlubit se rovněž mohou jednotkou Replicant. Ta se dokáže proměnit v jakoukoliv nemasivní jednotku, na kterou narazí.
Seznámit byste se měli i s jednotkou Oracle, což je letecká špionážní jednotka, jež umí odhalit jaké jednotky nebo technologie právě nepřítel vyrábí ve vybrané budově, stejně tak umí vytvořit dočasné obranné pole nad nalezištěm minerálů (lze ho zničit) a dokonce dokáže zablokovat vybranou stavbu tak, aby nemohla útočit, vyvíjet technologie apod.
Mezi další významné změny patří různé schopnosti pro další jednotky nebo úprava jejich cen. Například u Ghosta je při aktivaci jednorázová spotřeba energie, přičemž během použití dochází k obnově energie. Reaper místo speciálního útoku proti stavbám nyní bude disponovat regenerováním zdraví a Battlecruiser získá schopnost pro zvyšování rychlosti.
Níže naleznete nový trailer a v galerii 60 nových obrázků.
Tak až ted jsem se podival na trailer… No musim uznat že Replicant bude dobrá a použitelná věc. Ovšem s carriery nesouhlasim, pokud si s nima uměl tak se i s nima dalo pracovat. Nemluvě o tom že ve free4all bude tedka jiné, nebot tam kdo namassil carriery vyhral. . … U Tempestu bude hodne zaležet na rychlosti a range, jinak nam ho vikingové ukitujou ani nebudem vědět jak. . Každopadně spelly v Nexusu vypadají hodně dobře, na to se těším
Ne, ale mělo by to být asi v druhé polovině příštího roku, možná tak září. Prvně sem tipoval spíše Q2 ale vzhledem k odsunutí Diabla o jeden kvartál to asi v první polovině nedaj, i když je to určitě ještě možné.
jinak nevíte, padlo na blozzconu nejake priblizne datum vydani?
Carriery byly naprd (moc dlouhá výroba a vysoká cena na to, co dostaneš) , takže to se nedivím. Tempest vypadá o dost líp a vikingy/muty bude sekat jak divej.
Oracle bude dost zajímavá harass jednotka, vezmeš tři, obletíš k nepřítelově mineral lajně a zablokuješ mu minerály a je v pytli. Pak mu ještě zastavíš produkci třeba Command Centera a Rafinerie a má ekonomiku v řiti na 20 sekund, což ti dá slušnej náskok. A replikátor bude dost zajímavej, protože udělat si za Tossy třeba Siege Tanky nebo Zerglingy bude sranda. Pak mají Tossové ještě dva spelly v Nexusu, jeden dá štít jakékoliv budově a udělá z ní slabší Photon Canon (skvělé na FE a odrážení rychlých rushů) a bude mít Mass Recall. Myslím, že můžem být spokojeni, i když Zergové sou na tom líp.
hele SC2HoS bude spustitelny samostatne tak jestli se ti bude po carierech hodne styskat, muzes si s nema zahrat match ve WoL ! za tenhle krok ode me maji vyvojari obrovskej +
No tak změny u protossu mě celkem zklamaly. . Vyškrtnutí carrierů mě mrzí asi nejvíc v late game jsem je často používal na haras exp. Místo toho jestli jsem pochopil dostaneme další protileteckou? Oracle bude dobrý na scout techu, chtělo by to vědět s hpčkama toho shieldu ale může se to hodit proti terran dropum/mutum do mineral line (taky kolik ten shield obsahne mineralu? ) No a replicat je v podstatě upgradnutý changeling od zergů. . To u ostatních ras se mi to líbí mnohem víc. Napřiklad schopnost ultrů pohybu pod zemí bude rozhodně skvělá záležitost!
schopnosti nových jednotek vypadají trošku jak z warcraftu, ale stejně se to do vydání ještě 3x překope jako ve WOL
A líbí se mi, že z renderovaných videjí ukázali jen málo, ať člověk neví vše
Je to proti mechu, takže něco co konečně rozhejbe TvT.
tak ted se v tom ztracim …. . Terrani získají novou mechanickou jednotku Warhound, jež je účinná proti mechanickým a leteckým jednotkám. Jde o menší a rychlejší variaci Thora. Mějte ovšem na paměti, že proti nemechanickým jednotkám nemá šanci …. tak je nebo neni proti mechu ?
Už aby to vyšlo.
Já se ale stejně více těším na Legacy of the Void
Tak to bude fakt nářez!
Sakra, já se tak těším!
Ten trailer nemá chybu. Blizz mě nezklamal.
Reapech je překlep, má bejt Reaper.