Společnost Microsoft si měla zajistit marketingová práva k sedmi velkým multiplatformním titulům. Nelekejte se, neznamená to, že by tyto hry vyšly exkluzivně na Xbox One. Místo toho má firma se sídlem v americkém Redmondu povolení využít tyto hry v reklamách na Xbox One, stejně tak se zmínky o Xboxu One budou objevovat v oficiálních videích těchto titulů. O jaké jde?
Server Rectify Gaming (jako první tvrdil, že výkonnější Xbox One ponese označení X) se od svých zdrojů dozvěděl, že Microsoft bude Xbox One (zejména Xbox One X) propagovat prostřednictvím očekávaného Cyberpunku 2077 od CD Projektu RED, akce Anthem od BioWare, střílečky Battlefield V, nového Splinter Cella, Borderlands 3 a letošního dílu Madden. Proslýchá se i o hrách Shadow of the Tomb Raider a The Division 2.
Pokud je to pravda, tak jde o solidní výběr, vše hodně očekávané a sledované hry, které budou mít velmi dobré prodeje. Jaké hry bude mít Sony? Tam je jistotou další Call of Duty, od loňského roku FIFA nebo Red Dead Redemption 2.
EXCLUSIVE: Microsoft to have marketing rights for Borderlands 3, Cyberpunk 2077, Splinter Cell, Battlefield V and more.
Read: https://t.co/0eoHMa6P3q pic.twitter.com/gJbkduzUWB
— Rectify Gaming (@RectifyGaming) April 4, 2018
Psal jsem to tady uz asi pred pul rokem. Prvni trailer na Cyberpunk 2077 bude na tiskovce Microsoftu na E3.
Takže Microsoft E3 konference bude pěkně nabitá. Měli by ale oznámit i nějaký ty jejich nový hry. Každopádně super že už se blíží info i ohledně nových Borderlands či hodně očekávaný Splinter Cell.
Splinter cella ?Takže SC už je taky defakto potvrzenej…
Microsoftu chybí exkluzivity a tohle jim nezíská moc lidí. Tyhle hry asi budou v bundle s Xboxem, ale jsou multiplatformní. Forza nebaví všechny (ale těším se na H4).
Hlavně ať nemaj dočasnou exkluzivitu na Borderlands…
Trochu děsivý název článku a ono se z toho vyklube to co tu máme každý rok na obou stranách barikády. Každoročně někdo přinese exkluzivní gameplay který ten druhý nemá i když jde o multiplatformovky.
V reklamách můžou mít co chtějí, uvidíme, co přinese letošní E3
Když jsem četl článek o tom že MS chce přestat dělat podobné kroky a zaměřit se víc na komunitu přál jsem jim to.
Ale jak je vidět je těžké starého psa odnaučit starým zvykům. K tomuhle už se dá říct jen „Kdo chce kam,pomozme mu tam“.
Pleteš si to s tím, že MS říkal, že si nebude platit časové exkluzivity. Tohle je spíše spolupráce mezi ním a vydavatelem třetích stran.
Miky neboj čtu celé tvé články.
Merit věcí je stejný peníze vynaložené k tomuhle marketingovému kroku mohli lépe posloužit ve vývoji nějaké exkluzivní hry.
Místo nakupování marketingových práv by měli zainvestovat vývoj pořádných exkluzivek.
Ale potěšilo mě víceméně potvrzení nového dobrodružství Sama Fishera.
To jsem jediny, koho zaujal ten Splinter Cell? Vsak nebylo zadny oznameni, ne?
Málem jsem dostal infarkt
Pobávko bude, pokud i přes tuhle marketingovou spolupráci budou mít zmíněné hry vyšší prodeje na PSku
Mrkvosoft si može promovat cizí hry jak chce, ale vlastní exluzivitu nemá ani jednu narozdíl od Sony
Aj Sony má čo doťahovať. Stačí sa pozrieť na Nintendo.
Roman Kraus
Ten byl dobrej
Chceš snáď naznačiť, že má Sony niečo, čo by sa dalo porovnať s BotW, Super Mario Odyssey, Mario Kart, Splatoon alebo Xenoblade Chronicles?
Ne to jsem neměl v plánu jen mě to pobavilo.
Hlavně Nintendo vážně není konkurence pro Sony nebo MS,vždy cílilo úplně na odlišné spektrum hráčů a tomu tak bylo vždy.
S tým samozrejme súhlasím. Bral som do úvahy len pomer počtu a kvality konzolových exkluzivít. Nemyslel som, že by malo Sony „dobehnúť“ Nintendo v nejakom konkurenčnom boji.
Nintendo vydava bud stejný hry nebo reskinovaný nebo blbosti