Pařížské studio Dontnod Entertainment aktualizovalo produktovou stránku na Steamu hry Vampyr a odhalilo minimální a doporučené požadavky pro PC verzi.
Jak je v dnešní době již zvykem, Vampyr spustíte pouze se 64-bitovým operačním systémem Windows. Potřebovat budete alespoň verzi 7. Dále procesor Intel Core i3-2130 (3.4 GHz) nebo AMD FX-4100 (3.6 GHz), 8 GB RAM, grafickou kartu GeForce GTX 660 a Radeon R7 370 (2 GB VRAM) a 20 GB volného místa na disku.
U doporučených je uváděn procesor Intel Core i7-3930K (3.2 GHz) nebo AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz), 16 GB RAM a grafická karta GeForce GTX 970 či Radeon R9 390 (4 GB VRAM).
Vampyr vyjde 5. června letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Jde o akční RPG, ve kterém se vžijete do známého chirurga Jonathana Reida, který se z války vrací do rodného Londýna. Příběh se odehrává v roce 1918, v době, kdy v ulicích vypukla španělská chřipka. Aby toho nebylo málo, tak v temnotě se ukrývají upíři. Jedním z nich se stane i Jonathan a bude si muset vybrat, jak se svým novým já náloží.
Minimální požadavky
- OS: Windows 7/8/10 (pouze 64-bit)
- Procesor: Intel Core i3-2130 (3.4 GHz) nebo AMD FX-4100 (3.6 GHz)
- Operační paměť: 8 GB RAM
- Grafická karta: 2 GB VRAM – GeForce GTX 660 nebo Radeon R7 370
- Místo na disku: 20 GB
Doporučené požadavky
- OS: Windows 7/8/10 (pouze 64-bit)
- Procesor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz) nebo AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz)
- Operační paměť: 16 GB RAM
- Grafická karta: 4 GB VRAM – GeForce GTX 970 nebo Radeon R9 390
- Místo na disku: 20 GB
Vampyr předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Zdroj: GameWatcher.com
Zeby Konečne hra, ktorá má normálne požiadavky k tomu aka je velká a ako vyzerá?
LOL, cože???
Pre fullHD dnes uz netreba high-end parametre. Co je fajn lebo si to zahra viac ludi na plnej grafike.
To říkej hrám jako Deus Ex:MD, GR:WildLands, apod.
To je jako vždycky přehnaný, samozřejmě to rozjedem i s horším vybavením
no stim i7 3930K to přehnali protože herni rozdil mezi i5 a i7 je zanedbatelny hry na i5 běží podobně jako na i7 takže s i7 to neni žadny brutalní rozdíl takže nema smysl do herniho kompu kupovat i7 idealní jsou herni procesory i5 8400 a i3 8350K
To není aš tak pravda. 4 core i5 na nízkém taktu je vyloženě brzda. Pokud i5 ohulíte na 4,5GHz tak už moc ne. Dále tu je tzv. Frame time. Tedy stabilita snímků, která je většinou vždy lepší s procesory s více jak čtyř logických jader.
už vidím jak hraje využívá 16 GB RAM nebo proč nedat do doporucenych to nejdrazsi GPU, nechapu proc jeste v roce 2018 se resej tyhle nesmysly jako systemove pozadavky
zaleži pouze na optimalizaci napřiklad far cry 5 rozjedeš i na gtx 950 na hratelnych fps okolo 35-40fps při ultra nastaveni 1080p a když daš polovinu anebo 4 věci na medium tak možna i na těch 45-50fps to pojede tož far cry 5 ma dobrou optimalizaci pořad lepši 40fps než 30fps u xbox one a ps4
gtx 970 je najdrahšia GPU? Môžeš byť ešte rád, že tam dali 900 sériu, lebo každá nová hra má v doporučených 1000 sériu. 16 GB RAM môže byť prehnané, 8 GB by malo v pohode stačiť. Systémové požiadavky sú nezmysly? No neviem, pre mňa to, ako mi hra pôjde, nie je nezmysel, ale keď myslíš..
Od Life is Strange trošku skok. Zajímavé jsou údaje 16 GB RAM + 4 GB VRAM a 20 GB na disku. Jako kdyby měla být neustále načtená celá hra. Otázka zní, proč.
Tohle už je jen rozežranost vývojářů, problém PC platformy, že máš hrubý výkon nad požadavky grafiky hry. U konzolí máš dané prostředky, u PC se řekne, že dnes je 16GB optimální, tak jebnou doporučený na tolik a nestarají se o hospodárnost. Snad jsem to dobře vysvětlit. Proč optimalizovat, když si tam můžeš dát vlastně jakýkoliv nároky i když hra vypadá hrozně.
Odpověď na komentář od uživatele Inari:
Neboj, já už si zvykl. Ještě vtipnější je, když 16GB RAM doporučuje hra, která má 4GB.
Pozor! Ona velikost nic neznamená pokud se použije HW komprese. Tedy 4GB mohou být ve skutečnosti 40GB. Využití paměti s fyzikou, teselací, světlem, stíny, MSAA apod. taky žerou hodně paměti . Jsou to jen součástí renderu enginu tedy jejich velikost na disku je zanedbatelná. Pro upřesnění třeba teselace vytváří nová data až v běhu hry. Taky záleží na API. DX12 a Vulkan jsou naročné na paměť.
4 na 40GB přeháním jen pro pochopení.
Je to složitější.
Jediné co můžeme. Je hrubě srovnat to s jinými hrami až následně. Například když srovnáte R6:Siege a GR:WildLands tak vám vyjde obrovská neúměrna. Siege jsou malé ale docela dost detailní mapy kde WildLands je obrovský detailní svět. Obě hry mají ale stejné nároky na paměť.