Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr by se dal jednoduše popsat jako diablovka z universa Warhammeru. Hra je v předběžném přístupu na Steamu od 31. srpna minulého roku. Už tehdy měli vývojáři z NeocoreGames zhruba jasno o přibližném datu vydání. V průběhu druhé poloviny se k PC verzi přidaly také konzole PlayStation 4 a Xbox One. Hráči se také konečně dozvěděli datum, kdy by titul měl vyjít, hovořilo se o 8. květnu. Teď však přichází pro fanoušky poměrně smutná zpráva.
Kvůli technickým problémům konzolových verzí, které se vyskytly na poslední chvíli, se opozdí samotné vydání o více jak měsíc. Toto zpoždění zasáhne také PC verzi, přestože na ní nejnovější Warhammer běží naprosto plynule a bez problémů.
Nové datum bylo tedy stanoveno na 5. června pro PlayStation 4, Xbox One a PC. Čekání si můžete alespoň trochu zkrátit pohledem na čtvrthodinový gameplay zachycený na PS4 Pro od serveru GameSpot.
Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr si můžete předobjednat pro konzole v obchodě Xzone.cz nebo GameExpres.sk.
Pořád nemám pocit že je ta hra připravena na vydání. Gameplay celkově působí strašně neohrabaně, fps propady jsou stále zde a nevěřím že po vydání se hra zbaví stereotypu, očekávám hodnocení 6-7/10
Diablovky většinou z důvodu grindovací povahy bývají hodně stereotipní a to i včetně Diabla 3. V Hack & Slash se nedá kromě pár zpestřujicích eventů vymyslet něco co by stereotyp odbouralo a je to spíš koncipování na hnaní za lepším equipem, je to zkrátka hra na odreagování s přáteli.
ano ten koncept chápu ale u Lord Inquisitora jsme neměl ani ten dobrý pocit při sbírání lootu, v zásadě po každém dohraném kole se stejně 90% věcí vyháže a prodá protože nestojí za nic, nove itemy/zbraně většinou nepřinesou nic zajímavého a cělkově jsou dost nezábavné na používání. A v tom je taky jeden z nemála problému Lord Inquisitora celkový combat působí strašně neohrabaně a nemotorně. Každopádně nechci se tady moc rozepisovat na téma co mi vadí na hře jsou to stejně názory z early-accessu a je zbytečné je tady dál rozebírat ale stejně se nemůžu zbavit pocitu že i po vydání hra bude težký průměr.