Internetem v posledních dnech začaly kolovat zajímavé, nedávno zveřejněné koncepty z vývoje singleplayerové kampaně Star Wars: Battlefrontu 2, které má na svědomí Virgile Loth ze studia Motive. Právě v něm kampaň vznikla. Obrázky představují zajímavý pohled do zákulisí i trochu jinou podobu prvků, s nimiž se můžete v kampani setkat. Navíc ukazují věci, jež nakonec zůstaly jen na papíře nebo v hlavách vývojářů.
V kampani, která sleduje příběh Iden Versio, velitelky elitní imperiální jednotky Inferno Squad, jsme zjevně měli navštívit i planety Athulla a Bayora. Hlavní je však podrobný pohled do interiéru korvety Corvus, která slouží jako mobilní domov Inferno Squad. Ve stejnojmenné knize, jejíž příběh singleplayerové kampani Battlefrontu 2 předchází, má tato loď právě tuto úlohu. Ve hře je ale povětšinou jen prostým dopravním prostředkem, který je viděn hlavně zvenku, případně místem pro různé porady.
Koncepty však ukazují, že se počítalo s poměrně propracovanými interiéry. Kajuta Iden, ubikace pro posádku a pro ostatní členy jednotky, to všechno naznačuje, že se počítalo s mnohem aktivnější návštěvou a úlohou lodi. Možná mohl být Corvus jistou obdobou Normandy ze série Mass Effect, která slouží nejen jako mobilní základna, ale i jako vhodné místo pro interakce s posádkou.
Ať byly plány vývojářů jakékoliv, kampaň Battlefrontu 2 nakonec tak jako tak nabídla poměrně sympatickou, i když krátkou akční jízdu napříč extrémně věrnými kulisami a událostmi Star Wars světa. Při pohledu na koncepty se ale přeci jen nelze ubránit dojmu, že měl být singleplayer od Motive Studios o něco rozsáhlejší a ambicióznější.
Nadhera ty planety a „meduza“ skoda