Final Fantasy VII Remake nakonec nebude pouhým remakem původní hry. Toto tvrzení není vůbec novou informací, ale nyní se takto vyjádřil přímo Square Enix a to na stránkách s náborem nových sil. Prý má jít o „novou tvorbou, neomezující se na pouhý remake“, jejíž cílem je „překonat původní“. Aspoň takto se popisuje práce pro uchazeče, kteří mají na projektu pracovat.
V úvodu nabídky je napsáno, že to: „není „remake“. Naším posláním je „tvorba“.“ A popis dále pokračuje: „1997. Díky oddaným fanouškům a oblíbenosti, není ani 20 let po vydání nadsázkou tvrdit, že je Final Fantasy VII, které se může pochlubit více než 11 miliony prodaných a stažených kopií po celém světě, mistrovským dílem série, milovaným fanoušky na celém světě.“
„A teď jsme oznámili nové vydání Final Fantasy VII. Díky obrovské reakci se nezaměřujeme na nic menšího než na úplně „nové vytvoření“ hry, které se neomezuje pouze na možnosti jednoduchého remaku.“
„Je třeba také poznamenat, že se jedná o interní produkci. Znovu se po 20 letech sejde personál, stojící za původním Final Fantasy VII, a který je v současné době považován v zábavním průmyslu za nejvýznamnější osoby. Projekt vytváření „titulu, který překoná původní“ hru, se rozjíždí v plném proudu.“
Square Enix dále pokračuje v duchu popisu původní hry, která nakonec překonala hranice digitální zábavy a pronikla i do jiných odvětví a zaměřuje se přímo na nabízené pracovní pozice.
Tou první je plánovač bitev (battle planner), jenž bude mít na starosti plánování a konkrétní specifikace při vytváření bojového systému, který má kombinovat příkazy a akce. Dále se bude podílet na tvorbě nepřátel a bossů.
Další pozicí je plánovač úrovní (level planner), který bude konstruovat prostředí, včetně parametrů pro levelování hráče, plánování jednotlivých úrovní a další věci, což zahrnuje také implementace dat do Unreal Enginu 4.
Případní zájemci se stanou členem oddělení 1st Business Division od Square Enixu, kteří mají na starosti tituly Mobius Final Fantasy a Final Fantasy VII Remake.
Pokud tedy umíte dobře japonsky a nevadilo by vám pracovat mimo Českou republiku, můžete zkusit své štěstí.
Zdroj: Square Enix
A já si myslel, že tahle hra, ten remake myslím, už byl několikrát snad oznámen v minulosti.. měl jsem pocit, že jsem tuhle hru už zaspal :oD ale ona se jaksi ještě z toho vajíčka nevyklubala :oD :oD no dobře
Ja tomuto projektu vôbec neverím. Bude sa to ťahať ako sopel po rukáve, vydávať to budú po „epizódach“, medzi ktorými budú tak obrovské pauzy, že ku koncu sa na to vykašlú a vydajú to v rozpečenom stave (ak vôbec). Square Enix má obrovské oči a vždy si na plecia nakladá viac, než reálne zvláda.
Právě, už vydávání něco po epizodách vzbuzuje nedůvěru, jelikož je vždy riziko že vydají první a na zbytek se už vykašlou protože to nebude mít tržvy o 0,1 miliardu více než bylo plánováno a bude hromadné propouštění a rušení.
Navíc je možné, že právě vydávání po epizodách hře uškodí víc, než si dokážou představit. Po první epizodě budou staří fanoušci zklamaní a noví nebudou chápat, co je na tom tak dobrého.
Překonat naprosto nepřekonatelné je téměř nemožný úkol, sám jsem sedmý díl z roku 1997 a mohu potvrdit že je to osobně vrcholové dílo který příběhově mírně překonává i Half-Life (už z důvodu že to má vůbec nějaký konec :D). Exceluje take v hratelnosti a soundtracku a o to dost víc se bojím aby tato předělávka spíše legendě neudělala ostudu.