Studio Hello Games se snaží za každou cenu napravit zaváhání ze srpna roku 2016, kdy pro počítače a PlayStation 4 vydalo ambiciózní vesmírný simulátor No Man’s Sky. Mnoho hráčů si hru koupilo, ale posléze zjistilo, že vlastně nenabízí obsah, jenž byl slibován. Dlouhou dobu se nic nedělo, poté ale začali lidé z Hello Games hru obohacovat a nově na červenec chystají dlouho očekávaný multiplayer. Ten bude součástí velké aktualizace nazvané No Man’s Sky Next.
Červenec je celkově významným měsícem pro No Man’s Sky. 24. července v Severní Americe a 27. července v Evropě totiž vyjde No Man’s Sky na konzole Xbox One. Nová verze zahrne dříve vydané updaty společně s trojicí dalších expanzí pojmenovanými Foundation, Pathfinder a Atlas Rises.
„Multiplayer zcela změní zážitek v No Man’s Sky. Je to vzrušující, zábavný a intenzivní mód, který jsme vždy ve hře chtěli mít. Jsme opravdu šťastní, že se nám to podařilo,“ komentoval připravovanou aktualizaci Sean Murray.
Smekám klobouk že i po tom zpackaném startu to stále dolaďují.
Já se obávám, že už je to přece jenom trochu pozdě
Neni Muze se z toho stat takovy vesmirny minecraft, ktery taky dlouho po vydani dostaval updaty co pridavali/zlepsovali hru (i kdyz sam jsem tu hru hral max 3 dny….ale bohužel neteř a synovec to hrajou stale :/ )
Už se těším na další restart této hry v mém PSku.
Že by se pomalu blížil čas hru koupit a znova si ji zahrát?!
Mě je úplně buřt či to tam bylo nebo ne. Já si tu hru užil od začátku do konce – relativního konce. Takovou sodu dostali od uřvaných děcek, ale stejně bojovali dál a hru dál upravovali. Fakt všechna čest. Navíc je to super hra
Všechna čest? To snad ne. Obhajuješ zkryplenou hru. Tak jak bude vypadat v červenci, tak měla vypadat už při vydání. Je fajn, že se snaží to dohnat, ale aby to ještě někoho zajímalo
Zkryplená hra vs nedostatek fantazie. Nic ve zlým, ale měl sis ji koupi teď teda. Je to jako bys věděl, že kupuješ auto bez dveří a pak nadával, že tam nejsou.
Jenže nám všem bylo slibované auto s pěti dveřmi, ale vy vysledku chyběli všechny. Studio lhalo u hře!
Vetsina featur ve hre byla, ale ne hned v prvnich 5ti hodinach….
To ze si nekdo predstavoval jine veci na zaklade rozhovoru co nebyli dolozeny gameplayem je chyba hracu, taktez jako doufat, ze hra bude vypadat stejne jako pred 3lety na E3, kde se ukazuji rozpracovane hry, tech dema nebo CGI videa, pokud tomuhle lidi veri, tak jsou hloupy a neumeji si pockat az hra vyjde nebo pripadne sami hledat gameplay tesne pred vydanim hry nebo holt nekupovat day one. Pak nebudou muset psat jak hrozne naleteli a kde si co si….
ja se rozhodl s poslednimi trailery 3 mesice pred vydáním a dostal jsem co bylo receno – dodatecne updaty uz tak dobrou hru vylepsili o dalsi bonus…
Chesse: děkuji Někdo kdo ví o čem mluví
Neví o čem mluví, protože hra byla zabugovaný odpad!!! Navíc postrádala základní nastavení PC verze…
Demetnějšího autopilota ve hře jsem nezažil…
Já to hrál akorát na PSku, takže nemohu mluvit za PC verzi.
PC me netrapi, hral jsem na PS4 a problemy jsem nemel zadny.
Sympatické, že sa o to starajú, ale s krížom po funuse. Nových hráčov o tú hru zavadí minimum a starí sa k tomu po tých začiatkoch budú vracať poskromne. Mali to radšej vyladiť do súčasného stavu a až teraz vydať.
Na Steamu to hraje průměrně 1-2 tisíce lidí denně. Po větších updatech ten počet na pár týdnů vyskočí na desítky tisíc.