Velmi úspěšná taktická střílečka Rainbow Six Siege konečně dostane podporu pro vylepšené konzole Xbox One X a PlayStation 4 Pro. Ubisoft si s tímto krokem dal poněkud načas, ale přece jsme se dočkali. Pokud ale čekáte, že Rainbow nyní vymačká z konzolí maximum a hru spustíte ve 4K, jste na omylu. Rozlišení u Xboxu One X bude zvýšeno na 1728p, zatímco u PS4 Pro jen na 1440p. Titul však bude využívat speciálního renderování, díky kterému se obraz ke 4K alespoň zdánlivě přiblíží.
Pracuje se také na funkci dynamického vykreslování, kdy v méně akčních scénách bude rozlišení na svém maximu, u akčních scén bude poté rozlišení přizpůsobeno. Toto vše za účelem udržení konstantních 60 snímků za sekundu. Tato vychytávka zřejmě nebude součástí nejbližší aktualizace.
Podpora vyššího rozlišení přistane na zmiňovaných konzolích společně s operací Para Bellum. Aktualizace, která přinese novou mapu v zámožné vile někde na italském venkově a dva operátory, je dostupná zatím jen pro testování na PC serverech. Dále se v updatu dočkáme klasické opravy bugů. S touto novinkou přichází také datum, kdy celá aktualizace vyjde. Operace Para Bellum dorazí 5. června.
Zvláštní, že skončil PTS a neoznámili datum vydání. Doufám, že nechtějí představit datum vydání až na E3 konferenci s tím, že update vyjde den na to.
Vrátit ale některé mapy do ranked prevíti nechtějí.
Letadlo, Hereford, Jachta, Dům, Průplav / Kanal, Univerzita, Favelu klidně vem čert. Nevím, jestli pracují na úpravě, nebo prostě na tyhle mapy kašlou. A hrát casual necí.