V chystaném Shadow of the Tomb Raider si archeoložka Lara Croft projde nejtěžší zkouškou svého dosavadního života. V restartu série se učila hledat poklady a zabíjet, zatímco v Rise of the Tomb Raider už byla zkušenější. Letos se Lara naučí přežít ve smrtícím prostředí džungle, překonat děsivé nástrahy hrobek a vytrvat v těch nejtěžších chvílích. To vše bude mít za následek přerod v hrdinu známou jako Tomb Raider, jenž musí zachránit svět před mayskou apokalypsou.
Daniel Chayer-Bisson, šéf vývoje ve studiu Eidos Montreal, se o Shadow of the Tomb Raider rozpovídal v papírovém magazínu EDGE a prozradil, že Shadow of the Tomb Raider bude nejtěžším dílem celé série.
„Bude to nejtěžší Tomb Raider všech Tomb Raiderů,“ řekl Daniel Chayer-Bisson a vysvětlil, že obtížnost je definovaná tím, jak je Lara zkušená. V Shadow of the Tomb Raider je mnohem zkušenější, což se promítne do celkové obtížnosti hry. Dokonce i hádanky v hrobkách mají být velmi těžké. Když selžete, Lara zemře. Smrt na hlavním hrdinku bude číhat i jinde a checkpointy mají být tentokrát daleko od sebe, aby každá smrt hráče mrzela.
Tak uvidíme, zda tomu tak skutečně bude. Shadow of the Tomb Raider vyjde 14. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Za dva týdny v rámci E3 v Los Angeles uvidíme první gameplay záběry. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Nemyslim si.Současní lidé co hrajou hry potřebují mít přesně vytyčenou cestu a všechny berličky aby dokázali vůbec někam bez větší námahy doběhnout, nedejbože porazit nějakého nepřítele.Když se podívám třeba na youtube jak tam někteří prezentují svoje hráčské schopnosti tak si říkám, že je to jeden mamlas vedle druhého.
Nevěřím….Je možný, že měl namysli tu novou sérii, pak ale má mluvit o nové sérii a né „Bude to nejtěžší Tomb Raider všech Tomb Raiderů“. Mohl by se toho někdo chytit a zažalovat je za klamavou reklamu. V USA by to beztak prošlo jak je u nich zvykem
A v rámci nové série překonat obtížnost prvních dvou dílů není nic moc obtížného, protože byly až moc ezy….
No ty nové nesmysly těžké vůbec nebyly. Ty staré to byl jiný hardcore A jako jestli to bude dodrbané jak ten poslední díl, kdy jako hodinu nemůžu umlátit final bosse a pak jako mi došlo, že ho musím zabít tak, aby mě neviděl? Dafuq? Takové kraviny ve hrách nesnáším prostě. Doufám, že tohle si odpustí nebo ten poslední byl šílenej díl.
Checkpointy daleko od sebe… Jedna z věcí, co mě vážně u her sere. Kor když předchozí díly byly spíše oddychovky.
Ach jo, já už chci zpět starou dobrou Laru tohle už mě potřetí hrát nebaví. Ale asi pláču na špatném hrobě, ještě že mám staré hry a komiksy to mě trochu ulevuje od bolesti.
No, tak samozřejmě super, teď jen aby to nebyla snůška PR keců, což všem velice dobře jde… Jinak samozřejmě paráda.
Vědí že vydali díly na ps1 ? Asi ne
neverim
Tak lehčí už to být nemůže. Většinu jsem vyřešil doslova za běhu podobně jako v uncharted.
Tyhle marketaky nemůže nikdo brát vážně. Stejně jak když u představení Battlefieldu začnou plácat něco o autenticnosti. Pochybuji, že se dokáží aspoň přiblížit obtížnosti jaká byla u původních dílů
pvodní díly byly obtížné hlavně kvůli ovládání k tomu se snad nepřiblíží
Upřímně, loni jsem si dal maraton všech dílů od prvního a při zpětném ohledu až tak těžké nebyly.
Ony obtížně pouze působily, protože šlo o něco nového (dnes už má tenhle druh plošinovek většina hráčů tombraiderovek v malíčku) a kvůli slabší grafice tam nebyly cesty tak dobře viditelné. S výjimkou San Francis Folly tam snad nebylo kolo, kde by se dnes člověk zasekl a ztratil.
Dufam, ze nebude vidiet nepriatelov cez stenu, ako je cim dalej castejsie zvykom.
Snad to aspoň půjde spravit nějakými mikrotransakcemi.
Vypadá to, že místní čtenáři nechápají sarkasmus…
Neměl spíš říct nejtěžší z NOVÝCH Tomb Raiderů? Obtížnost levelů z prvních dílů od Core Design překoná jen těžko (a asi bych to ani nechtěl).
Doufám, že nezůstanou jenom u slibů a bude to tak i ve skutečnosti. Každopádně se na na další díl teším a přeji jim úspěch.
To jsem zvědavej. Na tenhle díl se sakra těším.