O tom, že letos vyjde nový díl Assassin’s Creed se mluví už nějakou chvíli. A o tom, že se bude odehrávat v Řecku, se mluví ještě déle. Poslední dobou došlo na několik úniků, které z větší části přišly z fóra 4chan, ale dnes je tu něco trochu zajímavějšího.
Francouzskému hernímu magazínu Jeuxvideo Live totiž od „důvěryhodného zdroje” přišel obrázek se zabalenou klíčenkou ve tvaru helmy, se kterou si každý bez problému spojí právě Řecko. Mimo jiné je vidět i jméno hry – Assassin’s Creed: Odyssey, což dále potvrzuje Řecko a dává důvěryhodnost zmíněným únikům z 4chanu, které se zmiňují nejen o Řecku, ale i onom jméně. Kromě toho se na internetu také objevily dva obrázky s dvěma různými triky, které disponují stejným a upraveným logem Odyssey.
Pokud by se tedy dalo únikům věřit, mohla by nás čekat velmi zajímavá hra, jak se můžete sami přesvědčit s částečným výpisem níže, převzatým z Redditu, na kterém najdete zbytek výčtu.
V první řadě se mluví o tom, že se hra bude odehrávat během flaviovské dynastie a vyjde jako obvykle na podzim. Během jednoho průchodu hrou budeme moci hrát pouze za jednu postavu, ale k dispozici mají být dvě, přičemž každá z nich nabídne jiné dovednosti, jinou formu orlího pohledu a také trochu odlišný pohled na příběh hry (něco na způsob například Dishonored 2). Příběh se přitom má, zcela překvapivě, točit kolem Templářů/Římanů, kteří využívají Kousek ráje k utlačování lidí pro císaře Vespasiana a jeho propagandu. Součástí herní mapy by potom měly být regiony a oblasti Achaiy, Makedonie, Epiru, Thrákie, Egejského moře, Jónského moře a Asie.
Ve velkém by se měly vrátit námořní bitvy a lodě s obrovským systémem úprav (včetně vlajek, plachet, barev, posádky, emblémů a písní) a dočkat se také máme systému flotily, kdy budeme moci zároveň velet i několika počítačem ovládaným lodím.
Další návrat má slavit i sociální stealth. Tentokrát budeme moci splynout nejen s davem lidí, ale také s jednotlivci, zvířaty nebo i se statickými předměty. Většina z nich má mít speciální animaci na způsob Discovery Touru z Assassin’s Creed: Origins.
Dalším návratem má být systém bratrstva (ovládání bratrstva jako v Assassin’s Creed: Brotherhood) a systém renovací (nákup a správa objektů), které zajistí stálý přísun peněz pro další vylepšování vaší flotily, bratrstva, posádky nebo sebe sama. Tam by se zase měl vrátit masivní systém úprav postavy na způsob Assassin’s Creed: Unity, jehož tým má stát právě za Odyssey.
Dočkat se také máme návratu kouřových bomb, návratu kolečka zbraní a masivního vylepšení craftovacího systému. Co ovšem nepotěší, alespoň část hráčů, je fakt, že podle všeho se ve hře nedočkáme nijak zvlášť velkého příběhu ze současnosti a očekávat máme jen něco na způsob Origins.
Na to, co se vlastně se sérií bude dít, si budeme muset s největší pravděpodobností počkat až na letošní E3 (přenos z konference Ubisoftu začíná 11. června ve 22:00). Ovšem představa, že by takhle nový díl Assassin’s Creed vypadal, je rozhodně lákavá.
tak zde ho máme https://www.youtube.com/watch?v=qJyE2nEO_9U
Tak už Ubisoft to AC dokonce potvrdil. Zveřejnili teaser “This is Sparta!”
Páni pokud spekulace nelzou tak se opravdu těším, a to jsem nehrál od 4 dílu nic, musim dohnat
Vyšel teaser.
Ryse 2
https://kotaku.com/new-leak-reveals-assassins-creed-odyssey-set-in-ancien-1826454752
„The next Assassin’s Creed is called Odyssey and will take place in ancient Greece, according to a new report from the French site JeuxVideoLive, which adds that Odyssey is a sequel to last year’s Assassin’s Creed Origins. Kotaku can confirm this report.“
Jason Schreier je autorem tohoto článku, a zároveň i těch, které naprášily Assassin’s Creed Unity, Rogue a Syndicate. Doporučuju přidat do článku tu část o dialozích.
Japonsko asi nikdy nebude, nojo ubisoft prostě neposlouchá své hráče, neříkám že Řecko není špatný, spartský válečníky mám také hodně rád, ale Japonsko je pro mě srdcovka která nikdy nevyjde!
Kazdy ma rad nieco ine to ze ty chces japonsko neznamena ze ho chce cela komunita a ze ubi ich nepocuva
Tak snad byla před časem nějaká anketa co by lidé chtěli a Japonsko vyhrálo suveréně. Takže opravdu to není názor jednoho člověka. Masy si Japonsko přejí, Ubisoft na ně ovšem hází bobek.
Jak píšeš anketa byla nedávno takže se nedá počítat že japonsko vyjde hned jelikož vývoj něco trvá a toho že by se Japonsko neukázalo bych se nebál, možná už na něčem i pracují.
No, tak upřímně na assassinském fóru je Japonsko stejně požadované jako odmítané, navíc populárních návrhů tam poletuje mnohem víc než Japonsko.
Možná je to i kvůli hře Ghost of Tsushima, která se bude odehrávat v Japonsku. Když vývojáři dělali na novém God of War, tak také přemýšleli nad Egyptem, ale dozvěděli se (nevím jak), že v Egyptě bude právě AC Origins, proto si vybrali nakonec severskou mytologii. Podobně to asi teď mají v Ubisoftu a nechtějí být porovnávání právě s Ghost of Tsushima a zároveň si konkurovat a riskovat, že GoT bude úspěšnější a lidé budou raději kupovat to než AC. Raději si počkají až hra výjde, poučí se z jejich chyb a omrknou prodeje. No a třeba za 2 roky budeme mít možná AC z Japonska
Vsadím se, že jednou se dočkáš. Nebál bych se, že by zavrhli prostředí s tak vysokým potenciálem zaujmout.
Jsem zvědavaj jestli tam bude dobytí Jeruzaléma a zboření Šalamounova chrámu. Ale hlavně tam nesmí chybět slavný zánik Pompejí, když se to odehrává během flaviovské dynastie, už teď se na tu misi teším
Otázka, jestli na Pompeje ve hře vůbec dojde… Přeci jen, hra bude v Řecku. Ale třeba Ubi překvapí
Tak může to být jen mise, něco podobného jako v Origins Řím nebo v Rogue zemětřesení v Portugalsku atd.. Třeba to bude finální mise a výbuch sopky zapříčiní nějaký artefakt první civilizace. Kdo ví
Artefakty První civilizace už bordel udělaly, pravda – Lisabon, Port-au-Prince – o tom bylo celé Rogue. Bylo by to rozhodně zpestření. Uvidíme, co si připraví.
Tak už jenom to Japonsko/Čína a bude to komplet.
Bohužel Činu už vyplýtvali v Assassin’s Creed Chronicles takže plnohodnotný díl už je navždy pasé.
Chronicles byly od začátku hry, které měly nabídnout postavy z komiksů a prostředí v nich bylo až druhotné. Čína, Indie i Rusko mohou být stále ve hře.
No jo, tak nám zase dají lodě. Neříkám, že by mě to štvalo, jen si nemyslím, že je to tak důležitý prvek.
Návrat bratrstva by mě hodně potěšil, snad to bude rozšířenější než v BH, popravdě posílání asasínů na kontrakty je zábava prvních pár hodin.
Úprava postavy stejně jako v Unity? Za mě to bylo v Unity zbytečně složitý, změna barviček byla hezká, ale součástí obleku bylo až moc. Naopak se mi líbilo, jak to v Syndicate zredukovali.
Že zamakají na stelthu je supr zpráva, i když AC bylo vždycky arkáda, vylepšenej stealth systém bude příjemná věc.
Kolečko zbraní by tam ani být nemuselo, popravdě si lidi stejně většinou přepínají na číslicích, nebo si udělají makra jinde.
Absence většího příběhu současnosti zamrzí, chtělo by to se konečně více se pohnout z místa. Od trojky se tak nějak plácají v ničem.
Škoda, že by uspěchali vydání na letošek, spíš jsem si chtěl od AC odpočinout. Popravdě jsem ještě nehrál ani ten poslední datáč na Origins.
Ale jinak se celkem těším a jsem zvědavý, jen se divím, že s něčím nepřišlo ověřený Kotaku.
Ohledně toho týpka z Kotaku: prý se ten člověk na leakování vykašlal, protože to kazí události jako je právě E3 a představení her všeobecně. Je to jeden člověk, co psal o Unity a Rogue a později o Syndicate s obřím předstihem. Já si myslím, že Ubisoft našel zdroj a dal mu nůž na krk.
To kolečko zbraní je eufemismus pro výběr zbraní během boje. Což AC nemá od roku 2012. V AC4BF už se jen přepínalo mezi skrytou čepelí a dvěma meči. K těm lodím: řecké ostrovy bys nechtěl navštěvovat v kanoi Navíc těch možností nového rozličnějšího obsahu mikrotransakcí… Shanty za jedno euro
Dík za odpověď, o tom týpkovi jsem to nevěděl.
ad Kolečko zbraní: Je to subjektivní názor, ale mě to právě takhle jak to bylo v BF vyhovovalo, nebyl jsi ověšenej mečema a delšíma dýkama plus ještě kuše a nějaká těžká zbraň na zádech.
ad Lodě: Tak asi úplně nechtěl, jen mi to prostě připomnělo, jak už je otravný poslouchat, jestli už v příštím díle zase budou lodě.
Chci aby to vše byla pravda, chci mít fůru času, chci mít fůru peněz a chci nejdříve zkusit Origins.
To vystihuje moji situaci naprosto přesně
No, jak jde věk s časem, je nás víc a víc.
Mě se nelíbí,ze skoro uplne vypustily ten pribeh ze soucasnosti. Vzdyt to bylo u AC taky dulezite.
Souhlas, ale tupé masy nechtěly hrát v současnosti. Přitom současnost je ta klíčová část s kontinuitou. Navíc AC měla být maximálně pentalogie a Ubi chtěl natáhnout AC…
Osobně patřím do druhého tábora, kterej přítomnost v AC nemůže vystát. Neustálé vytrhávání ze zážitku parádně zpracované historie kvůli peti deseti minutám nějakýho tlachání o ničem ve mě opravdu nevyvolalo dojem, že tady leží jádro herního zážitku. Věděl to i Ubisoft a tak se v reklamních kampaních přítomností příliš nechlubil. Divím se, že to tam vůbec dali- když se přítomnost vystřihne, prostoru na propojení všech AC dílů je stále dost a dost ale to by se museli trošku snažit. Výmluvu, že přítomnost je důležitá protože propojuje všechny díly považuju za největší fail ubisoftu už jenom proto, že příběhově to je absolutní průměr a navic teď jim nestojí ani za to ji nějak rozumně dokončit.
A ne, opravdu si nemyslím, že mám tenhle názor protože jsem tupý…
Měla to být poue trilogie :D. K 5 dílům se dostali jen díky rozšíření Eziova odkazu, které nebyli brány jako „plnohodnotný díl“. AC mělo skončit číslovkou III. Nakonec z toho nebylo ukončení „trilogie“, ale pouze příběhu Desmonda a prakticky i linky v současnosti, která šla na druhou kolej a vleče se teď s každým dílem.
Kdyby aspoň ten příběh z minulosti stál za to, ale v posledních AC ani ten nebyl žádná sláva.
Měli by v příběhu hrát víc na city. V Origins se jim to (můj názor) nepovedlo. Nemstít mrtvé, ale zachraňovat živé, o by mělo jít asasínům. Ještě víc si vzít příklad ze Zaklínače 3 a kampaně na záchranu Ciri. Jako hlavními motivátory v AC jsou (chronologicky podle vydání): vykoupení, pomsta, pomsta, zisk znalostí, ochrana kmene, ziskuchtivost, očištění/pomstu, zabít templáře protože proč ne, pomsta.
Z deseti hlavních dílů bylo moc pomsty (plus Rogue, napravení zla), je na čase přijít s jinou motivací než je pomsta – prostá ochrana řeckého lidu proti mocným Římanům – jednoduché a nemusejí si vymýšlet, který příbuzný umře. U AC3 se to povedlo. Můžou udělat verzi Jamese Bonda, sirotka, co dostal stipendium u asasínské vysoké a začal kuchat, aby ochránil Její řecké veličenstvo. Rodiče ale nesmějí umřít rukou Římana, to je zas jen pomsta.
Doufejme, že se Ubisoft znova nevrátí k systému, že budou vydávat od jedný značky hru každej rok. Už to tady bylo a stálo to za prd.
Stejné druhy „leaků“ jako u Origins, nekvalitní obrázek (u Odyssey mapa), kecy na 4Chanu, z toho půlka pravdivá a nakonec „unikne“ merchandise ze hry. Jedna zvěst neguje tu druhou, tak uvidíme za týden a půl. Je možné, že AC bude vycházet tři roky po sobě, pak rok pauza a zase tři roky.
Anyway, hlavní tým, který na tom dělá, předtím pracoval Unity, Brotherhood, AC2 a AC1. Takže očekávám návrat ke kořenům. Je to domněnka, podle cyklu, který u Ubi vedou, navíc:
http://d1vr6n66ssr06c.cloudfront.net/wp-content/uploads/2018/04/ac-gdc-2.jpg
Koukam ze mas podobny vkus na hry jako ja No Recko super, uz mene ale ze to nebude pokracovani z AC:Origins. Bral bych vsema deseti navrat k tomu co bylo s Eziem. Klidne s vicero postavami (Prvni dil – Bayek, druhy treba Aya, treti klidne na stridacku oba). Proste nejaky hlubsi a kontinualni pribeh. Tohle kdy je kazdy dil jina postava je pro me takovy nemastny, neslany. Nemas sanci vic s tou danou postavou se szit. Jako moje nej postavy jsou chronologicky – Altair, Ezio, Edward, Evie, Bayek a Aya.
Bayek a Aya mají podle toho leaku být vzorem pro současné (rozuměj starořecké) asasíny, doufám v to. Něco jako byl Altaïr pro Ezia. Kontinuita AC dlouho chybí, zvlášť když současnost je fuč a v Origins ji restartují, návrat Williama Milese snad bude zvratem. Taky Rebecca Crane a Shaun Hastings poprvé od AC2 chyběli ve hře (!!!), samozřejmě ve hře chybí Desmond, nebo alespoň jeho syn by se mohl objevit, ale ten podle komiksu (nečetl jsem) je Sage a ještě patří k Instruments of the First Will, tak to spojit a mohli by nějak oživit Juno i Desmonda, to by nebylo od věci. Já mám nejraději asi Connora (pokud pominu Altaïra a Ezia), tak nějak zpětně, pak Arna.
Jooooo