Ryan McArthur zchladil očekávání hráčů na Battlefield V. V oficiálním blogovém příspěvku se producent oblasti herního systému zaměřil na Tides of War, který do multiplayeru přinese nové bitvy, fronty a odměny. Battlefield V má díky tomu postupně růst a my se dočkáme dalších a dalších slavných i méně slavných bitev druhé světové války.
To nezní vůbec špatně. Dokonce nebude ani žádné předplatné Premium a placená herní rozšíření také ne. Mnohem horší je, že v době vydání obsáhne hra více hráčů pouze dvě frakce. Na výběr bude pouze britská a německá armáda. Na zbývající si musíme počkat, bohužel není v současné době jasné, které národy se do Battlefieldu V později podívají, natož kolik jich celkem bude. Zatím můžeme pouze hádat.
„Ve hře Battlefield V se s vámi chceme vydat na velké putování druhou světovou válkou. Co to přesně znamená? Namísto pouhého střídání různých lokací chceme, abyste se do tohoto velkolepého válečného konfliktu skutečně pohroužili a toho chceme dosáhnout postupnou proměnou hratelnosti, taktiky i zbraňových systémů v souladu s tím, jak se válka vyvíjela. Celou cestu jsme nazvali Tides of War – a začíná vaší rotou,“ začal přibližovat novinky Ryan McArthur.
Ve hře si vytvoříte svou rotu a budete sledovat, jak se v průběhu války mění a vyvíjí. „Rota je vaším odrazem. Jedná se o sbírku jedinečných vojáků, zbraní a vozidel, které se spolu s vámi na cestě Battlefieldem V mění a rozvíjejí – a můžete je s sebou vzít do všech multiplayerových režimů i kooperativního módu Combined Arms. Můžete si vytvořit vždy jednu rotu za každou frakci s předem určeným počtem vojáků, vozidel a letounů. V režimu pro více hráčů máte na výběr britskou a německou armádu a to jsou také počáteční frakce ve hře.
Bojové třídy – sestávající ze čtyř klasických kategorií Medic, Scout, Support a Assault – lze dále upravovat v souladu s vaším herním stylem. Vizuální úpravy zahrnují nastavení pohlaví, barvy pleti, uniformy, přilby a válečného maskování.
Pochopitelně zůstává možnost měnit výzbroj v závislosti na charakteru nadcházejícího zápasu. Používáním zbraně v boji se postupně zpřístupňují další možnosti úprav, kam spadají zbraňové skiny, hlavně, pažby, pouzdro závěru, ústí hlavně a další. Platí to i pro vozidla – tanky lze vybavit maskováním, pytli s pískem, kamufláží a dalšími prvky. Tento osobní vizuální styl vám pomůže získat na bojišti vlastní tvář – spolubojovníci i nepřátelé si vás budou pamatovat právě podle toho, jak na bojišti vypadáte.
Hraní hry je nejjednodušší způsob, jak rotu dále rozvíjet a zpřístupňovat další možnosti úprav. Veškeré vaše bojové úsilí v multiplayeru i kooperativním Combined Arms vám přináší zkušenostní body sloužící ke zvyšování úrovně roty.
Nabíráním zkušenosti odemykáte i nové Archetypy pro své bojové třídy. Archetyp je bojová specializace vycházející z konkrétní třídy a sloužící ke zdůraznění určitého herního stylu. Bojová třída Support tak má na výběr mimo jiné archetypy Engineer nebo Machine Gunner. Tyto specializace jasněji definují týmové role a prohlubují komplexnost týmové souhry. Různé archetypy používají různé zbraně, doplňky a další příslušenství. Mezi jednotlivými archetypy lze přepínat během boje, abyste vždy měli po ruce ty správné nástroje i schopnosti, které si situace žádá.
V režimu Tides of War budeme postupně zpřístupňovat další a další archetypy reprezentující nové herní styly. Na výběr budou i poněkud exotičtější možnosti, např. Paratrooper Recon, v principu Scout se schopností nepozorovaného pohybu a zbraněmi s tlumičem.“
Svou rotu si vezmete na cestu po válečných bojištích. „Naši hráči už dlouho poukazují na to, že placený prémiový obsah hráčskou komunitu rozděluje. Koncept Tides of War je naší odpovědí na tento problém. To znamená, že předplatné Premium a placená herní rozšíření jsou minulostí. Svět Battlefieldu V se bude v čase rozrůstat a s ním i dostupné herní možnosti.
Tides of War bude cestou, která se mění v čase, a každý měsíc přinese nové téma. Každá kapitola Tides of War se zaměří na jeden konkrétní aspekt dané éry s unikátními doprovodnými herními zážitky, které budou motivací pro další putování. Podmanivost a působivost herního světa bude podpořena konkrétním obsahem, vašimi herními postavami, vizuálním zpracováním i příběhovým rozměrem.
V Tides of War vás i vaši rotu čekají tematické herní zážitky inspirované historickou podobou války. První téma, Pád Evropy, hru ovládne na několik měsíců prostřednictvím různých časově omezených akcí. Může se jednat o herní režim Grand Operation rozložený do více týdnů, speciální úkoly nebo nové mise. Prostřednictvím těchto časově omezených akcí v průběhu Battlefieldu V ještě podrobněji prozkoumáme neznámé, ale důležité bitvy druhé světové války.
Battlefield V, jak se s nám seznámíte po vydání, se bude dále vyvíjet. Naším cílem je překvapovat hráčskou komunitu novým obsahem, který vás ale má přimět navštěvovat i stávající bojiště. Moc se těšíme na to, až budeme moci zveřejnit další podrobnosti.
Vedle dalších různých herních elementů dostupných v Battlefieldu V bude Tides of War tím nejlepším způsobem, jak rozvíjet vaši osobní rotu, mimo jiné sbíráním výzbroje inspirované konkrétními lokacemi nebo událostmi. Do války se vydáte jako oddíl vojáků – a vrátíte se jak bratrstvo. Vaše rota na konci války nebude stejná.“
Konec nespravedlivým herním výhodám. „Chceme zajistit, aby byl každý za své úsilí projevené ve hře náležitě odměněn. Za herní výhodu si nelze připlatit. Naším cílem je připravit takovou cestu druhou světovou válkou, na které vaše rota bude růst a učit se.
Jedním z poznávacích znamení Battlefieldu vždy byl vyvážený herní systém ve stylu kámen-nůžky-papír, a na to se nic nemění.
Ruší se předplatné Premium. Vaše rota se bude v Battlefieldu V vyvíjet jako jeden tým. Chceme, aby naše komunita během tohoto putování zůstala celá a soudržná.
Jako producenta mě práce na konceptu hratelnosti, která se v čase rozvíjí, nesmírně těší. Na cestu se vydáme spolu s vámi a nepřestaneme hledat příležitosti, jak vás překvapovat nečekaným a nepředvídatelným. Toto je Battlefield, který skutečně žije.“
Dnes jsme se ještě dozvěděli, že hardwarové nároky na Originu u Battlefieldu V, které byly shodné s Battlefieldem 1, byly na Originu omylem. Nejspíš neodpovídají skutečnosti.
Další informace se dozvíme 9. června ve 20:00 na akci EA Play v Los Angeles (všechny konference v rámci E3). Battlefield V vyjde 19. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.
tady je aspoň pořádný fan made trailer Battlefield V https://www.youtube.com/watch?v=fV2kzC1Ckak
a my se dočkáme dalších a dalších slavných i méně slavných bitev druhé světové války.
to asi těžko , za rok co ta hra bude žít to nic závažnýho nebude , nic důležitýho . Pár map a tím to hasne . Pokud by hra žila 4 nebo 5 let tak dejme tomu . mezitím by vycházela hromada dlc třeba i lepší grafický kabátek a bylo by . ale když každej rok vydávají něco jiného nemá smysl to ani hrotit je to jen marketing . Slabé řečičky na okecání .
Tady si někdo hraje na Jolandu
Ono to je ve výsledku úplně jedno, když mezi frakcemi nejsou žádné rozdíly.
každá frakce bude mít své vozidla a zbraně
údajně by měli byt i rozdílí mezi třeba tanky co se tyče výdrže a podobně takže by to neměli být jen kosmetické rozdíly
jj Tiger bude silný a pomalý,zatímco britský tank bude rychlý a slabý nebo naopak ..nevyznám se v tom tolik
V tom traileru byly ukázány britské tanky Churchill což jsou těžké, ale pomalé protipěchotní tanky.Pancíř to neprorazí.Oproti tomu britská sedmilibrová Světluška dokáže prorvat skrz na skrz i Tiger.Britové měli ještě např. tanky Cromwell a Crusader, ale německým tankům se nemohli vyrovnat.
Já jsem prostě rebel, v menšině, osamocen, ale mě se prostě tenhle koncept líbí. Jedinou stopkou pro mě pořád ale zůstávají růžové skiny na zbraně a plavky. To bych přes srdce nepřenes.
Ne, ty jsi jenom člověk, co se spokojí s hovnem.
Mám čím dál větší pocit, že celý Battlefield V je jedna velká, ale těžce nezvládnutá kamufláž, pod níž se skrývá oznámení skutečné hry, a to Battlefield Heroes 2. Na Frostbite enginu, s jiným obchodním modelem a s podtitulem We Simply Don’t Care Anymore. Potrhlé možnosti vizuálních úprav vojáků, které by působily nepatřičně i na dnešním bojišti, natož v období druhé světové? Máme. Pouhé dvě frakce, které jsou volně inspirované britskou a německou armádou? Máme. Zasazení vzdáleně nebo dokonce nijak připomínající druhou světovou válku? Máme. Ještě to sezení na křídle letícího letadla a bude dokonáno. Jsem vážně zvědavý, kdy tu maškarádu ukončí a začnou tu hru nazývat tak, jak se momentálně jeví
ehm stát na křídle letadla můžeš v každém Battlefieldu
Proboda vzdyt je to casual hobsacka pro siroky publikum, hlavne deti z joypadem. Co tu furt brecite ze to neni podle realu? Konzolovka pro decka a tady neustale nekdo resi, ze ta a ta uprava pusobi nepatricne
Chces 2.sv? Co Post Scriptum nebo Hell Let Lose?
Hell Let Lose je indie tak čekej jak Verdun ze tam zabava neni jen kdyz hraješ s přately i tak max zahraješ 5hodin to takový Insurgency/Day of Infamy tě bude bavit mnohem vic
Ty HW nároky mě serou no snad nebudou vysoké Každopádně dost informací a to že tam budou ze startu jenom dvě frakce vůbec nevadí,vzhledem k tomu,že tenhle díl je pojat úplně jiným stylem než předchozí díly časem přibudou další frakce,tak proč se rozrušovat Škoda jen že Deluxe edice na PC se dá koupit jen digitálně
nejsou vůbec
deluxe edice? na Originu je
to budou jen skiny jak Star Wars BF2 kde ziskaš z SW 7 filmový skiny Kylo Ren a Rey
jasně… nemluvím o sběratelce ale o Deluxe edici,která má jen přednostní přístup do hry a nějaké ty skiny.Na ty prdím
Takže místo Premium edice, ke který bychom postupně dostávali novej obsah, jdou cestou vydání demoverze, kterou budou do příchodu novýho dílu rozšiřovat zdarma a na konci se dostaneme k obsahu, který odpovídá základní edici BF1. To se vyplatí.
Protože je velmi obtížné udělat opravdu revoluční hru, vytasí se pokaždé alespoň s revolučním způsobem ojebávání zákazníků. A nutno podotknout, že v tomhle oboru jsou mistři na slovo vzatí. Tedy bohužel.
jsou to jen free dlc to je jak u PD2 atd