V naší malé, malebné zemi vznikla a vzniká celá řada zajímavých her, které se prosazují i za hranicemi. Po jejich bok by se v budoucnu mohl postavit LostHero. Pavel Jiří Strnad má sen vytvořit nové české RPG zahrnující silný příběh, skvělý soubojový systém inspirovaný Dark Souls, kooperaci pro čtyři hráče a editor map.
Pár hráčů si mohlo LostHero již vyzkoušet a jejich dojmy byly veskrze pozitivní. Proto se Strnad rozhodl zamířit na Startovač, kde stanovil cíl vybrat 100 tisíc korun, což nepokryje ani měsíc vývoje. Ten stojí několik stovek tisíc. Crowdfunding tak funguje spíše pro ověření, zda mají lidi o takovou hru zájem.
Pavel Jiří Strnad si představuje, že vytvoří akční RPG s férovými souboji, jejichž podstatou není hráče vést cestou předem učenou tvůrcem, ale umožnit mu projít hru různými způsoby. Do toho silný příběh, který k hráči promlouvá tím, co hráč ve hře dělá, spíš než přehršel textů v dialozích postav. Hrou budete moci projít sami, případně ve spolupráci s až třemi kamarády. A na závěr editor pro vytváření vlastních map a jejich následné, jednoduché sdílení.
Vývoj je v plenkách. Na výstavách ukazuje studio svůj projekt v rané verzi a prezentuje především temné fantasy prostředí a drsné boje na blízko. Z toho důvodu není hotov scénář. „Je napsaný příběh toho, co se stalo předtím, než začala hra. Tahle první hra se odehrává ve světě Lost Wardenia. Ve hře jsou tři hlavní rasy: Ratkini, to jsou původní primitivní obyvatelé téhle planety. Naboru, kteří se ve Wardenii skrývají před svými nepřáteli. A to jsou Skelletoni, kteří byli vyslaní Naboru zničit a dobýt od nich artefakt, který Naboru ukrývají. Na okraji toho všeho se pohybuje tajemný řád mnichů, který uctívá pradávné Hilgardi. Hráč se ve Wardenii objeví v okamžiku, kdy drama mezi jednotlivými rasami vrcholí.
A tím vlastně celý náš příběh končí. To, jak nakonec dopadne, záleží jen na hráči a na tom, co s hrou udělá. Hráč má s každou rasou nějaký vztah, a když například zachrání krále Naboru z vězení, zlepší se jeho vztah s Naboru, ale podstatně tím utrpí jeho vztahy s Ratkiny, kteří krále věznili, a sice méně, ale přesto se tím zhorší vztahy se Skelletony, nepřáteli Naboru.
Podstatné je, že žádná z ras není ani úplně dobrá, ani úplně špatná. U každé lze pochopit, co dělají a proč.
Konec je otevřený. Jedním extrémem je uzavření míru mezi všemi rasami, ale stejně tak je možné všechny rasy téměř vyhubit,“ píše autor na Startovači.
Tak co, podpoříte LostHero a popostrčíte vznik nového českého RPG?
ne díky, radši počkám na Dark souls
No jakože vypadá to jako hra na mobily skeletoni jako rasa? jako vážně? z toho mám smíšený pocity přeci jen je tu dark souls…
Ta grafika je na urovni 1e her na steamu The Old Blood indie hry co byla na indiegala a podobný blbosti
Just like Dark Souls
Jako prezentace fakt hrozná.. když jdou na veřejnost, tak by si mohli dát víc záležet na tom, jak se vyjadřují, co ukazují a jak to ukazují. Zmíněné chyby v názvech, podání některých informací ve videu, střih, všecko dost neatraktivní. To by mohlo ten samotný projekt dost zabít.
Skelletoni = kostry, Ratkini = humanoidní krysy. No na těch názvech by chtělo ještě zapracovat
Edit: koukal jsem na ten jejich startovač Skelletoni jsou čistě rasa: Skeleton ty dvě “L“ je asi nějaká chyba, každopádně to že se kostry počítají jako jiná rasa jde trochu mimo mě