Když se řekne Dead Island 2, většina z nás si vybaví ten skvělý oznamovací trailer z E3 2014, kde po Venice Beach běží pomalu se měnící nagelovaný narcista za doprovodu zatraceně trefné hudby. Celková stylizace a vtipné pojetí s porcí nadsázky udělalo z tohoto traileru, troufnu si říct, jeden z nejlepších v herní historii.
Vývoj Dead Island 2 je více než trnitý, ze začátku vše vypadalo růžově. Dozvídali jsme se základní rysy a detaily, pak ovšem přišla první rána v podobě odkladu na rok 2016. Dalším hřebíkem do pomyslné rakve pro nadějné pokračovaní zombie série bylo ukončení spolupráce s německým studiem Yager, které stojí třeba za povedeným titulem Spec Ops: The Line. Vydavatelské společnosti Deep Silver se nelíbil směr, kterým se projekt vydával.
Nad temným a nejistým osudem druhého Dead Islandu přece jen vysvitlo slunce. Zachránci hry z Britských ostrovů, konkrétně lidé ze studia Sumo Digital, chápali představy vydavatelů a projekt vzkřísili. Dosud není jasné, zda vývoj pokračoval nebo začal od nuly.
A jak to s Dead Islandem 2 vlastně vypadá? Souvislé dva roky po sobě Deep Silver ujišťoval fanoušky prohlášeními, že vývoj pokračuje a na podrobné informace je zatím brzy, bohužel ani rok 2018 to zřejmě nezmění. Letošní zprávu o pokračování ve vývoji hry vyvolali samotní fanoušci na Twitteru. Tazatel zkrátka chce vědět jak na tom hra je, on ani komunita se nespokojí s „ctrl+c, ctrl+v“ odpověďmi. Studio opět jen ujišťuje, že vývoj pokračuje, nové informace se dozvíme až přijde čas.
What's going on is that it's in development and we won't be showing more until we're ready. Appreciate the wait is painful, but Dead Island 2 is still coming.
— Dead Island (@deadislandgame) July 5, 2018
Dead Island 2 si můžete připomenout v několika pár sekundových gameplay záběrech z tehdejší podoby hry. A co myslíte vy, podaří se někdy konečně dotáhnout vývoj do cílové rovinky?
asi pred dvouma mesicama sem dohral jednicku a pro me osobne to bylo vyhozenych 13 hodin, mizerne zpracovanej dosah zbrani kdy cloveka zasahnou na dva metry zato osobne nedosahnu dal nez pul metra a predvidatelnej pribeh
urcite to nejsou vyhozeny penize. Dying light je sice samozrejme mnohem lepsi a zajimavejsi, ale Dead Island vysel v roce 2011. Dying Light 2015. Navic Dying Light si hodne technik prevzal od Dead Island.
ja o dying light nepsal ani slovo jen pisu jakej dojem na me udelal dead island 1
Na to ako je sumo digital relatívne malé štúdio pracujú na príliš veľa hrách naraz. Nemám z toho dobrý pocit.