V prvním díle survival thrilleru The Last of Us jsme hráli za drsňáka Joela, který doprovázel sympatickou Ellie. Joel dívenku chránil a celkově se o ní staral, což pociťoval i hráč, který se postupně dostával do role otce. V připravovaném pokračování se vžijeme do kůže samotné Ellie. Ta je nyní vyspělejší a zkušenější. Přesto na dobrodružství v nebezpečném světě zamořeném zombíky nebude sama. Ellie bude mít nějakou, dosud nespecifikovanou společnost.
Šéf vývoje Neil Druckmann bohužel nebyl konkrétní. Pouze řekl, že tajemná postava není k vidění v ukázce prezentované před necelým měsícem na E3 v Los Angeles. Naughty Dog tak chtějí jít stejnou cestou, aby hráče někdo doprovázel, stejně jako v původním The Last of Us nebo v nedávném God of War.
Mohl by být druhou postavou Joel? Fanoušci se přiklání k tomu, že je protagonista prvního dílu mrtvý, ale třeba nás studio Naughty Dog překvapí, i když v takovém případě bychom Joela nejspíš nechránili. Nebo se mu něco stalo a bude potřeba ochranu? Uvidíme…
The Last of Us: Part II je ve vývoji exkluzivně pro PlayStation 4. Hra v současné době nemá stanovené datum vydání, očekáváme ji v roce 2019. Předobjednat můžete na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Že by Já?
Už se na TLOU 2 moc těším, určitě to bude super hra se zajímavým příběhem. Jednička byla skvělá, parádní level design, monstra, hudba a celkově grafika. Naughty Dog prostě mají mezi sebou zkušené lidi, kteří dokáží postavy parádně vykreslit a udělat ze hry velký zážitek. TLOU 2 určitě nezklame a jsem zvědav, jaký svět pro nás připraví. Co se týče Joela, byla by škoda, kdyby se ve dvojce neobjevil, přeci jen měl zajímavou osobnost a dobré hlášky.
Když jsem to zde četl, hned se mi vybavil motion capture se psem. A i když oslovování Ellie v gameplay „wolf“ by se dalo vysvětlit mnoha různými způsoby, stále s malou šancí by se to mohlo spojitost se psem jakožto doprovodem. Ale nevím
Ano, pes je opravdu dobrý postřeh. Ten by to být mohl. Uvidíme
Pes
Duch toho fousáče Ona se dozví že jí lhal, Uteče, dostane se do problémů, při záchraně Joel umře a bude štrádovat s duchem což že je duch se dozvíme ve velkém twistu alá šestý smysl někde u konce hry Jo to by byla sbírka klišé No já doufám že ta druhá postava bude dospělí člověk nebo alespoň nějaký teenager. Sice jsou u her ND společníci neviditelní a v podstatě nesmrtelní ale s dítětem v zombie světě nejde přežít. Na druhou stranu bych se lépe bavil asi sólo protože společníci od ND vám vyzrazují že je po akci nebo že se akce blíží. I když přehlédnete nepřítele tak vidíte že se kámoš někde krčí tak víte že je tam někde nepřítel a shodou náhod si vás nevšiml a nebo prostě vystřelí z krytu jako na procházku a vy víte že je to v klidu. U prvního TLoU se mi stávalo docela často. Šel jsem pomalu do baráku protože co by kdyby tam někdo byl no a Ellie si tam nakráčela jak do lesa a tak bylo po všem a já věděl že je tam čisto a můžu jít lootit. Při přestřelkách vám řeknou že už je konec a podobně. Takže proto bych asi hrál radši sólo.
Jen si trosku rypnu… V anotaci (nebo jak se tomu rika) Joel doprovázel Ellie. V první větě článku Ellie doprovázela Joela… Já vím, že tady by se dalo defakto použít obojí (ona doprovázela naši postavu, jenže se tam šlo kvůli ní, takže doprovod jsme byli prakticky my) Ale tím jak to bylo psaný za sebou pokaždý jinak, tak mě to trklo do oka :))
Jinak parada, k tehle hre se to proste hodi
Máš pravdu. Při psaní jsem si toho nevšiml, ale de facto se dá v tomto případě použít obojí. Z mého pohledu je to totiž myšleno tak, že my jsme chránili Ellie a tím pádem jsme ji doprovázeli. Perex je odlišný z důvodu toho, aby ladil s nadpisem.
Oboje je správně. Ellie doprovázela Joela na jeho cestě při jeho úkolu jí odvést a jak se v průběhu hraní hra pomalu směřovala na ní a začala jí cpát do pozice ztracené dcery tak se to překlopilo. Je to jeden ze způsobů jak člověka nevědomky donutit si vytvořit vztah k oběma postavám.