Francouzská vydavatelská společnost Ubisoft, která má ve svém portfoliu spoustu známých a oblíbených her, před akcionáři malinko odkryla karty, odhalila své finanční výsledky a prozradila něco málo o svých plánech na nadcházející měsíce.
Generální ředitel Yives Guillemot přestoupil před akcionáře s velmi pozitivní zprávou. Registrace do bety taktické akce The Division 2 přilákaly čtyřikrát větší počet hráčů, než tomu bylo u prvního dílu. Ten přitom stanovil rekord společnosti v roce 2015. Dále jsme se dozvěděli, že středověké boje For Honor pokořily hranici deseti milionů hráčů a zájem o betu pirátské lodní hry Skull and Bones po prezentaci na E3 v Los Angeles vzrostl o 40 %.
Za měsíc na Gamescomu v Kolíně nad Rýnem bude odhalen nový obsah do arkádových open-world závodů The Crew 2. Ubisoft od tohoto titulu na PC, PS4 a Xbox One čeká postupné navyšování tržeb, které by se měly postarat o pěkné výsledky v následujících dvanácti měsících.
The Division 2 vyjde 15. března 2019 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. For Honor je dostupné na PC, PS4 a Xboxu One, zatímco Skull & Bones očekáváme v průběhu příštího roku také na trojici těchto platforem.
A jak se Ubisoftu dařilo po finanční stránce? Za fiskální rok 2018-2019 (od 1. dubna do 30. června) se firma pochlubila obratem ve výši 400 milionů eur. Velkou měrou se na této sumě podílely starší hry, které se stále prodávají a generují zisk. Další část tvoří Rainbow Six Siege s For Honor a dodatečné balíčky, Season Passy a mikrotransakce. Tady Ubisoft děkuje především Far Cry 5.
38 procent tvořily příjmy z platformy PS4. S 22 procenty následuje PC a o dvě procenta méně má Xbox One. Nintendo Switch je na 5 %, zatímco mobily/tablety si ukously 8 % a staré konzole v podobě X360, PS3, Wii a Wii U potom jedno procento. Zbývající dvě procenta tvoří ostatní. Co se rozložení mezi trhy týká, tak s 45 procenty vede Severní Americe. Evropa má 35 procent a zbytek světa 20 procent. Evropa si oproti stejnému období (začátek roku) polepšila z 32 na 35 procent a Severní America klesla o pět procent.
Na další měsíce je Ubisoft optimistický. Chystá totiž vydat Assassin’s Creed Odyssey (5. října na PC, PS4 a Xbox One) a na začátku roku 2019 již zmíněné The Division 2.
jednička je super, dvojku kupuju takéééé :))
Hodně toho chystají změnit(dokonce k lepšímu), takže se není ani čemu divit.
No těším se u 1. dílu se stále občas zaseknu.
Já si ji nepotřebuji vyzkoušet ,protože vím ,že v kooperaci s parťákem to bude jednoznačně pecka !
chtel jsem napsat neco sofistikovane urazliveho, ale omezim se jen na konstatovani, ze lidi a predevsim mainstream hraci jsou cim dal tim vymatlanejsi a spokoji se s cim dal tim vetsim lejnem, hlavne ze se trpyti!
Tak aby ne. Nekoupím si TUHLE HRU bez toho aniž bych si ji zdarma předem vyzkoušel, když je možnost. Snad to ale nedopadne jako beta 1. dílu, která byla fakt super, pak jsem koupil hru a týden? potom vyšlo pár patchů a koupě jsem začal litovat a ani po těch několika letech mě to nechytlo. Žádné bulletsponge prosím.
Bulltesponge tam bude ,jestli jsi viděl gameplay
Viděl, ale nepřišlo mi, že by tam vysolili 100 nábojů do jednoho enemáka a on furt stál, ale jak znám UBI tak to bylo jen pro E3 a ve finále to bude stejnej bs
Tak sa nauc mierit na hlavu a ani nie na 30 nabojov je enemak dole
(no hate) Na začiatku každej mmo, rpg hry v začiatočných zónach stačí pár hitov. A prestante láskavo za to nariekať, už pred vydaním 1tky sa vedelo, že to nebude obyčajná strielačka ala CoD,BF atď ale RPG shooter hra s vylepšovaním postavy. V iných MMO, RPG hrách za to človek nenarieka, napríklad vo WoW tiež hráčom nevadí že do malého gnoma musí nahádzať 30 firebalov, poisonov a podobne (možno blbý príklad ale pointa rovnaká). Tak isto nie v hrách ako GW2, Black Desert, Tera, Secret World Legends, SWTOR, ST:Online a dalších xy…. To že hrá obsahuje palne zbrane neznamená automaticky one shot to kill. Pokiaľ hru budeš stále brať takú aká v skutočnosti nie je bude ti to vadiť, zmier sa stým alebo hraj niečo iné