Do dnešního dne se nám třetí dobrodružství archeoložky Lary Croft (počítáme od restartu série z roku 2013) ukazovalo zejména v akčních záběrech. To se mění s novým gameplay videem, které se zaměřilo na město Paititi skryté v džungli. Jde o dosud nejrozsáhlejší úroveň (takzvaný hub), která byla pro hru Tomb Raider kdy vytvořena. Lidé žijící ve městě neměli kontakt s moderní civilizací a podle toho to na místě vypadá.
Město Paititi je rozděleno do několika zón. V jedné naleznete rybářskou osadu, v další obytné domy a ve třetí kupříkladu rušné tržiště. Lara u domorodců naleznete útočiště, celou řadu vedlejších misí, které hráče zavedou do nebezpečných, obtížných, tajemným a skrytých hrobek, a nově také obchodování.
Zajímavé jsou nové možnosti v nastavení. Zvolíme si, zda mají obyvatelé tohoto zapomenutého místa mluvit svým rodným jazykem nebo angličtinou (případně jiným jazykem, který si zvolíme). S tím se pojí rozdělení obtížnost hry pro boj, hádanky a průzkum. Když budete chtít těžší průzkum, tak na nejtěžší obtížnost se nezobrazují nápovědy/značky pro nalezení správného místa pro šplhání, ve hře jsou jinak označeny bílou barvou. Už dříve se vývojáři nechali slyšet, že Shadow of The Tomb Raider bude nejtěžším dílem série.
Určitě se na video podívejte. Ze Shadow of The Tomb Raider toho odhaluje celkem dost a dává představu o tom, jaké tohle dobrodružství Lary Croft bude. Na vlastní kůži to zjistíme 14. září, kdy vychází na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk. Více o hře v našem preview.
Informace o hře
Vydejte se na definující cestu Lary Crofta zažijte okamžik její přeměny v Tomb Raidera. Ve hřeShadow of the Tomb Raider se Laramusí naučit přežít ve smrtícím prostředí džungle, překonávat děsivé nástrahy hrobek a vytrvat i v těch nejtěžších chvílích. Mezitím, co se Lara snaží zachránit svět před mayskou apokalypsou, dojde k jejímu přerodu v hrdinku známou jako Tomb Raider.
Klíčové prvky:
- Přežijte nástrahy nejnebezpečnějšího místa na planetě: Ovládněte okolní prostředí abyste přežili. Prozkoumávejte podvodní lokace plné trhlin a hlubinných tunelů.
- Pokuste se splynout s džunglí: Lara, proti které stojí okolní prostředí v jasné přesile, se musí naučit využívat džungli pro svůj prospěch. Provádějte rychlé útoky nebo se v mžiku vytraťte jako jaguár, využívejte bahno pro kamufláž a šiřte v nepřátelích strach a rozpoutejte tak chaos.
- Objevujte temné a zrádné hrobky: Hrobky jsou nyní ještě mnohem děsivější než dříve a jejich dosažení vyžaduje pokročilé techniky a dovednosti. Jakmile se ocitnete uvnitř, budete obklopeni smrtícími puzzly.
- Odhalte živoucí historii: Objevte město skryté hluboko v džungli a prozkoumávejte obrovský svět plný neuvěřitelných lokací.
Proti vizuální stránce hry nic nemám, je to prostě tak jak to je, ale přijde mi, že na větší věrohodnosti by přidalo kdyby ten „šakrám“ co připomíná lano se při pohybu opravdu choval jako lano, cepíny vesele mihotají kolem jejich boků a to lano jen nehybně vyčkává na to až bude konečně „pevně“ vyset
Na co mají čas? Hra je už GOLD.
A víte že když je hra GOLD, tak to neznamená, že už se na ní nepracuje….
Že by Mass Effect Andromeda? Vtip. K věci. Práce na hře? Tak to ví snad každý ne. Nicméně, vzhledem k tomu že jsem reagoval na příspěvek autora, který není spokojen s vizuální stránkou usuzují, že jeho přání prací na hře po vydání nebude splněno. Dost se ale také řeší recyklované animace, tedy animace, které kopírují předešlou hru jen s tím rozdílem, že zde je už Lara zkušená, takže její opětovné diskoordinované běhání , hopsání apt. nepůsobí k jejímu svalovému vybavení věrohodně ale tohle nikdo předělávat nebude. Práce na hře nyní znamená oprava levitujících předmětů, záseků NPC a chyb s obtimalizací na jednotlivých konzolích. Pochybuji že někdo překope nasvícení, teď už se jedou řekl bych primárně tyto věci plus DLC.
Tak ty animace a ten běh, tak to je hodně trapný Nechápu proč zprasí vždycky základní věci co fungují skvěle, ale tak mají čas ladit a to nasvícení je také divné. Vypadá to strašně plasticky a uměle. Ta grafika se mi celkově nelíbí vůbec a je to krok dozadu. Nevím či je to tou velikostí, ale ve starších dílech to vypadala mnohem lépe, ale mají na to ještě čas, tak uvidíme
Velký mínus za tu zastaralou animaci pochybu.. Celkově se mi to z videi moc nelíbí, ale přesto mám předobjednáno a jako každá Lara určitě nezklame:-)
Grafika a animace samozřejmě hrůza, mě ale zaujalo to neskutečně zprasený nasvícení a stíny. Občas to vypadá jako 9 let starý Uncharted 2.. Well done, boyz.
Grafika mi taky připadá o něco horší, taky animace pohybů Lary by už potřebovali hodně vylepšit. V tomhle je třeba takový Uncharted 4 úplně někde jinde, ale jinak to vypadá stejně jako předchozí dva díly, které mě hodně bavily a považuju je za jedny z nejlepších akčních adventur posledních let. 12.září je Croft edice jasná.
Shadow of The Tomb Raider je GOLD https://twitter.com/tombraider/status/1021774635816243204
Taky verim ze to bude dobra hra…..predobjednavku nechavam bezet
Nebrečtě furt . Určitě to bude skvělá hra
Tady jsou pořád jen ti samý uplakanci… na to si za chvilku zvykneš, že zdejší uživatelé zajímá snad už jen grafika
Má menší prsa, to je asi jediná pozorovatelná změna oproti předchozím dílům.
Grafika mi příjde tak dva kroky zpět oproti dvojce, ale to je jedno.Na grafiku nehraju.
Nicméně je to potřetí to stejné bez jakékoliv inovace.Jak jde vidět z videa, zas se budou sbírat body na nákup blbostí.Aspoň, že hratelnost zůstává nezměněna.
Dokonce i film Tomb Raider je dle mě dost dobrý.Sice moc nedává smysl, ale akce je dost a Alicia Vikander Laru dobře zahrála.
Tiež sa mi zdá, že grafikou sa to vrátilo späť k TR 2013, celé mi to príde také vypraté
nevim ikdyž ta lokace vypadá zajímavě mám z celé hry pocit že prošla hrozným downgradem od předchozího dílu
To se zdá jen mě že má nepřirozeně uhlazenou kůži a plet ? Textury kamenů se mi taky zdají krok zpět místama.