S blížícím se vydáním se nám více a více okrývají novinky v oficiálních závodech F1. Britská společnost Codemasters se u letošního ročníku zaměřila na rozšíření kariéry, která má hráče ještě více vtáhnout do světa královny motorsportu. V kariéře nebudou hrát důležitou roli jen rozhovory s médii, ale rovněž výzkum a vývoj nových komponent pro váš monopost. Tyhle dvě věci spolu souvisí. Když budete špatně odpovídat na otázky novinářky Claire, může to mít vliv na práci vašeho týmu v továrně, což by prodloužilo přípravu lepšího vybavení, kupříkladu výkonnějšího motoru, aerodynamické vylepšení apod. Oproti tomu, když budete spokojeni a správně namotivujete inženýry a další zaměstnance v továrně, tak vše bude rychlejší.
Právě na výzkum a vývoj se u F1 2018 autoři zaměřili. Rozhodli se udělat komplexnější kariéru jezdce Formule 1. Budete nejen rozhodovat o vylepšení, která nasadíte v průběhu sezóny, respektive na která se váš tým zaměří, ale také o tom, co se bude dít v průběhu zimní přestávky. Fanoušci vědí, že v příštím roce dochází k určitým změnám, zejména u předního křídla. V Codemasters tohle zakomponují do hry a na vás bude, zda vývojové body investujete do lepšího vozu v aktuální sezóně nebo si některé schováte a postaráte se o to, abyste měli lepší vůz na začátku dalšího roku. Nikdy nevíte, co udělá konkurence. Navíc musíte dávat pozor na změnu pravidel, včas budete upozorněny svým inženýrem, abyste si pohlídali, že určitá vylepšení budou splňovat pravidla, abyste je mohli použít. V opačném případě se můžete velmi rychle propadnout startovním polem a místo boje o mistrovský titul se bát o přežití a plakat nad perfektivními díly, které z důvodu pravidel nemůžeme na monopost nasadit.
V Codemasters tvrdí, že každý tým má svůj jedinečný strom pro výzkum a vývoj. To vše má přispět k vývojové válce, stejně jako v reálném světě Formule 1. Zapomenout nemůžeme na vylepšování ERS, který má každá stáj trošku jiný.
Hra F1 2018 vyjde 24. srpna na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Předobjednat můžete na Xzone.cz a GameExpres.sk.
kdyby se radeji zamerili na jizdni model a udelali ho min noobfriendly…
Akože ty si myslíš, že keď vypneš elektronických pomocníkov a čiary, tak je to n00b friendly?
Stále je to arkáda jak vyšitá (je fakt, že jsem zkoušel minulej ročník), osobně bych bral pořádnou simulaci, ale to si asi počkáme. Doporučuju si vyzkoušet F1 v jiných hrách, třeba iR nebo AC abys mě pochopil
No ale to se urcite nestane. Kdyz to reknu blbe, tak ta hra je reklamni prostredek pro F1 a jako takova nemuze byt hardcore jako AC, iR atp. Jelikoz takova hra by nemela takovy efekt, prodeje atd. Takze osobne si myslim ze tak jak je to nastavene ted, tak je to idealni. Zahraje si to klidne i dite na gamepadu i narocnejsi hrac. Ale real simulator to nikdy asi nebude. A propos – konkretne v AC mas spoustu modifikaci F1, tak se da rict ze ta mezera zaplnena je. Kdo chce HC sim, tak sahne po AC. Kdo si chce zajezdit, vzit se do role pilota F1, tak sahne po hre od Codies.
Ahoj v článku máš tyto chyby: 1. Budete rozhodovat o vylepší. 2. A na vás bude, zda vývojové body investuje.
Díky
Ta hra vypadá parádně, některé ty prvky přidávají dost na autentičnosti. Změna pravidel během desetileté kariéry. Paráda, v posledních dvou hrách jsem kariéru moc nehrál…