Před příchodem Battlefieldu V, který nás zavede do méně profláklých bitev druhého světové války, mají hráči důvod vrátit se do Battlefieldu 1. First-person střílečka z období první světové války obdržela letní aktualizaci. Ta krom jiného přináší vylepšení pro Xbox One X.
„Vyslyšeli jsme vaše žádosti a s radostí přinášíme netrpělivě očekávanou funkci: vykreslování ve 4K na konzoli Xbox One. Hráči na konzoli Xbox One X si nyní mohou užít Battlefield 1 v plném 4K rozlišení v kombinaci s barvami ve vysoce dynamickém rozsahu (HDR). Zažijete tedy bitvy jako nikdy předtím,“ píše studio DICE v oznámení.
Na všech platformách, tedy PC, PS4 a Xbox One, došlo k vyvážení hry a dalším změnám:
VYVÁŽENÍ HRY
- Zkrácen čas načítání obrazovky úpravy vojáka a omezeno odpojování při pokusech o připojení k serveru.
- Opravena chyba, kvůli které nebyl na výsledky hlasování o mapě brán zřetel, pokud se rotace map RSP v průběhu změnila.
- Opravena chyba, kvůli které se posílení družstva občas odpočítávalo už ve fázi před zahájením kola.
- Posílen výsledek hlasování o mapě, pokud herní server přecházel kvůli údržbě na jiného hostitele.
- Opravena chyba, kvůli které byli hráči ve frontě zablokováni a nemohli se k bitvě přidat. Zasekli se totiž za hráčem, který čekal na místo v konkrétním týmu (v důsledku přidání se ke skupině nebo příteli).
MAPY A HERNÍ REŽIMY
- Vyvážen režim Shock Operations na mapách Lupkow Pass, Zeebrugge a Prise de Tahure.
Lupkow Pass
Cílem je první sektor o něco zjednodušit a snížit dopad Behemotha.
- Hranice prvního sektoru byla upravena s cílem:
- Zabránit obráncům v použití kamenů na okraji hranice k odstřelování útočníků.
- Zabránit obráncům v použití svahu na okraji hranice k dorážení na útočníky.
- Odebráno 1 letadlo obránců ze sektorů 2 a 3, aby se zabránilo letecké převaze obránců během náročných sektorů útočníků.
- Odebrána jedna jezdecká jednotka obránců ze sektoru 1, aby se zabránilo vyběhnutí jezdectva mimo hranice, kde by mohla dorážet na útočníky.
- Ze sektorů 2, 3 a 4 odebrána vzducholoď L30 Behemoth. Behemoth zůstává v prvním sektoru, ale tváří v tvář všem těm letadlům, protivzdušným dělům, puškám Burton LMR a protivzdušným raketovým zbraním obránců by Behemoth neměla tak konzistentně dominovat.
- V sektorech 2, 3, a 4 jsou pro útočníky k dispozici elitní sady jako asistence návratu, které k tomu využívají některé stávající sady.
Zeebrugge
Cílem je pomoci útočníkům v prvním sektoru co nejvíce to bude možné. Co se týče ztráty sektoru, zbývající sektory jsou na tom celkem dobře. Znamená to, že první jednodušší sektor by měl útočníkům pomoci nabrat patřičné tempo.
- Sektoru 1 jsme upravili hranice, aby obránci neměli přístup k majáku. Velitelství útočníků nyní zahrnuje maják a část mola.
- Sada elitního infiltrátora útočníků byla přesunuta do základny v majáku. Přidán tam byl rovněž plamenometčík, aby útočníci mohli v prvním sektoru agresivněji zabírat a bránit vlajky.
- Oblast obsazení vlajky A byla mírně upravena, aby bylo obsazení plaváním o trošku proveditelnější.
- Letadla obránců se nyní oživují o něco pomaleji než letadla útočníků.
- Obránci teď dostanou druhé letadlo k dispozici, jen když se útočníci dostanou k sektoru 3 namísto sektoru 2.
- Obránci už v sektoru 4 nemohou používat lodě k dorážení na útočníky.
Prise de Tahure
- Zjistilo se, že by útočníci v posledním sektoru mohli ukrást sady obránců a obránci by mohli ukrást sady útočníků „návratu“, takže tohle jsme taky vyřešili.
ZBRANĚ, VYBAVENÍ A VOZIDLA
- M1903 Experimental má nyní alternativní režim střelby.
- Opravena chyba, kvůli které měly vozidly položené miny problémy s detekcí vozidel.
- Upravena doba nabíjení pistole C96 při nabíjení jednotlivých kulek, aby se sladila s animací.
HERNÍ SYSTÉM
- Opraveny případy, kdy hráči mohli sabotovat spolubojovníky pomocí zbraní s granáty, jako například minomety a protiletadlové zbraně.
- Světlice vystřelené vlastní stranou budou nyní spolubojovníkům zobrazovat okruh odhalení, což pomůže k lepší koordinaci mezi průzkumníky.
- Opravena chyba s poškozením vedoucím ke skóre. < 0,5 hráčům nebylo oznamováno. Skóre < 0,5 z poškození se nyní zaokrouhluje a uděluje alespoň 1 bod skóre.
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ / UŽIVATELSKÝ ZÁŽITEK
- Přidána herní možnost upravit barvu a viditelnost zaměřovače optiky.
- Přidána herní možnost zobrazit čísla azimutu kompasu na minimapě a velké mapě.
- Přidány grafické možnosti upravit šířku a výšku obrazovky na PC (na konzoli Xbox One a systému PlayStation 4 už tuhle možnost máme).
- Názvy ikon úkolů v prostředí přesunuty z pozice pod ikonami na pozici nad ikonami k zvýšení přehlednosti uživatelského rozhraní a k zamezení narušení rozhledu hráče přes vojáky poblíž cílů.
- Přidána herní možnost upravit viditelnost názvů 3D cílů a jmen vojáků odděleně od ikon.
- Herní možnosti přizpůsobení ikon prostředí nyní fungují i v režimu diváka.
- Přidána herní možnost úpravy velikosti zaměřovače a velikosti indikátoru zásahů.
- Přidána herní možnost upravit viditelnost panelu průhledového displeje pro utrpěné zranění.
- Přidána herní možnost upravit velikost a viditelnost následujících prvků průhledového displeje (každý z prvků odděleně):
- Zprávy o skórování
- Zprávy z protokolu zabití
- Chat
- Informační panel o herním režimu
- Panel seznamu družstva
- Rozvržení sedadel vozidla
- Panel seznamu cestujících ve vozidle
- Panel informací o hráči
- Různé prvky průhledového displeje (tipy k zbrani/vozidlu/nabíjení, komunikační kruhová nabídka, interakce, varování, ocenění atd.)
- Opravena chyba, kdy se psí známky na kartě zabití při zabití zblízka občas zobrazovaly prázdné.
na PS4 vzdy nejvic hrajou lidi BFko přiklad BF4
Konec životnosti. PC servery rozhodně netrpí přemírou hráčů… Až vyjde BF5 bude odliv ještě větší.
je to velky fail teto polo generacne konzoly aby som cakal tyzden po vidani na patch v 4k nech vydaju nove konzoly hodim disk a setko uz jede od prveho dna v 4k
Trochu pozdě ne na konci životnosti BF1 .. To je úlet to vůbec vydávat .
jakej konec životnosti ? Není problém si dnes zahrát Battlefield 2 ( 2005 ) a naprosto bezproblémově se hraje BFbc2 ( 2010 )
ty si fórista on se hraje i FEAR Combat ale kolik je tam lidí a jakou to má kvalitu . Teď vyjde BF V jestli o tom nevíš proto píšu na konci životnosti .
To že vyjde novej díl neznamená že tomu předešlému končí životnost. Jestli nevíš co to slovo znamená tak ho nepoužívej. Jak je na tom Fear combat naprosto netuším, to bych se s tebou nepřel, ale vím že ty Battlefieldy co jsem psal se pořád hojně hrají. A v jaké kvalitě ? V takové jaké to vyšlo
Žiješ akorát v nějaký iluzy kámo , měl by ses probrat a nehájit něco co není pravda . Žiješ v minulosti ….. Všechno co mi tu tvrdíš mám odehraný po stovkách hodinách a vím o čem se bavím taky mi tady netvrď takovýdle žvásti . Pokud nevíš jak to myslím tak k tomu sám časem dojdeš . To je jako kdyby si tvrdil že CoD 4 stále žije . To že má servery a přežívá s pár hackerama a jenom pomrdanejma módama neznámena že hra žije a je při životě . At ti to píše že tam je třeba 5000 severů piču stoho . Zahraješ si max třetinu a budeš rád že si zahraješ normálně . To samý je BF a další CoD , jak Fear tak další . To co právě vyšlo se hraje tam se to točí to žije to se proměnuje a tomu někdo věnuje čas a myšlenky. To co už vyšlo před rokem není aktuální a hrajou to jen extrémní fanouščci a fanatici tot vše . Chceš mi tvrdit že black ops 3 žije ? těžko kámo ta hra je rok mrtvá stojí za hovno at jsou tam výzvy a challenge či free mapy to je už je na ozdobu jak marketing , ta hra je rozjebaná , je tam málo hráčů , většina už hackuje , hrajou se jen dva mody a stále chceš trvdit že to žije ? to že ty můžeš přežívat na jídlu s prášku dalších 10 let a nic jinýho dělat nemůžeš si zalezlej v kotci neznamená že žiješ . jen aby si věděl doufám že si to aspon pochopil ale pochybuju .
Konec zivotnosti rozhodne ne, staci se podivat na BF4 kdy to na konzolich stale hraje dost lidi, dokonce vic jak na PC. Vrchol za den na PS4 13k lidi, na XO 11k a na PC 10k.