Autoři očekávaného Mount & Blade 2: Bannerlord už rok zveřejňují pravidelné blogové příspěvky, které přibližují různé herní prvky, dění na pozadí vývoje a další akce, události a zajímavosti. Při té příležitosti opět zdůraznili, že stále nemohou sdělit datum vydání hry, na něž mnozí fanoušci čekají jako na smilování krále Harlause, a tak si můžeme tak maximálně znovu připomenout, co tvůrci odhalili v poslední době. A není toho vůbec málo.
V příslušných blogových článcích, jež jsou i nadále překládány do češtiny (byť obvykle s jistým zpožděním), si můžete přečíst řadu zajímavostí hned o několika aspektech nového Mount & Blade. V posledních týdnech tak přišla řeč na mapu kampaně, náborový systém, hlášení po bitvě a městské menu. K dispozici je také celá řada rozhovorů s jednotlivými vývojáři, kteří se zaměřují na design úrovní, tvorbu 3D modelů, další tvorbu 3D modelů a programování AI kampaně.
Články a rozhovory tradičně doprovází nemalé množství čerstvých obrazových materiálů, které mnohdy pochází přímo ze samotného hraní. Můřete se tak podívat na obrazovku hlášení stavu armád během boje i na mapě kampaně, městské menu, volby při konfrontaci s nepřítelem nebo proces tvorby určitých objektů. Nechybí ani další ukázky malebného středověkého prostředí.
„datum vydání hry, na něž mnozí fanoušci čekají jako na smilování krále Harlause“
Chtěl jsem se smát, ale to čekání na žně trvá už příliš dlouho, a já už na to nemám sílu.