Nejnovější počin studia Remedy nám poodhaluje nové informace. Mezi ně patří třeba oznámení ohledně počtu snímků na konzolích. Majitelé PS4 Pro a Xbox One X se tak podle samotného Thomase Puhy dočkají pouze 30fps. Jak sám ale říká, hra bude na konzolích vypadat pořád skvěle a o zážitek tak ochuzeni nebudeme. Pomoci tomu může třeba pomalejší akce a její důraz na klidnější styl hraní. Přeci jen, kdyby Control byla rychlá střílečka z pohledu první osoby, 30 snímků za sekundu by nemuselo nestačit. Menší otazník zůstává i nad optimalizací PC verze.
Ačkoliv starší projekty Remedy byly na PC vždy dobře optimalizované, Quantum Break, jež využívá stejný engine jako Control, dodnes sklízí kritiku za špatnou optimalizaci. U konzolí to celkem chápeme, ale u PC by se tomu mohli více věnovat, protože o plynulost jde v první řadě. O dalších technických aspektech se zatím moc nemluví. Není známo ani jestli verze pro PC nabídne nějaký framerate lock, kvůli kterému bychom si zahráli jen na 30 nebo 60fps. Budeme si muset počkat na bližší informace. Stejně tak si počkáme i na vydání, které je plánováno na příští rok.
Tvle takový problémy bych chtěl mít
quantum break bol normalny ale 6 hodin hrania no a 5 rokou vyvoja a kecania okolo toho
Obávam sa,že Remedy s 30 fps narazí a predaje budú slabé.Mnoho mladých hráčov keď nevidí v hre 60 fps + tak hra nezáujem.
Škoda, že tam jsou ty scifi prvky, kdyby to bylo jako Max Payne tak beru hned.
boze to je kravina hra okopirovat second sight je uz drzost mislia si ze nato nepridem jednoznacne berem na ps4 lepsia grafika rychlejsie narhravacie casy
microsoft zlyhal ako ich mam brat vazne
no po skusenostiach s ich Quantum Breakom budeme radi ked to pojde viac ako 30 aj na PC
Remedy i konzole obojí katastrofa
konzole nejsou katastrofa čekam že pojede Control na PC na 20fps a min
Ono to je tak ked robis hru cely cas na Xbox a odrazu ti vydavatel zo dna na den povie kratky cas pred vydanim aby si ju rychlo zbuchal aj na PC.
Ale vždyt ty konzole jsou dnes v podstatě PC architektura. Na dnešní dobu hodně slabá kromě X box X. Žádné výmluvy neexistují kromě toho že na slabých konzolích z hovna bič neupleteš. Na slušném PC to prostě musí jet jak blesk jinak vývojář
Na jednu stranu je to pravda, na druhou stranu je rozdíl vyvíjet hru třeba na 4 konkrétní specifikace a vyvíjet hru na stovky různejch kombinací. I tři roky staré PC by v případě ukázkové optimalizace neměly mít problém s jakoukoliv dnešní hrou. Ale jak vidíme, optimalizace je pro většinu vývojářů nebo vydavatelů úplně poslední věc ohledně vývoje.
Kdo by to jen čekal že.