Spustíte na svém počítači Call of Duty: Black Ops 4? Pokud si děláte starosti, zveřejnilo studio Treyarch minimální a doporučené hardwarové nároky pro nadcházející betu. Ta se 10. srpna v 19:00 odemkne těm, kteří si hru předobjednali. Všichni ostatní se budou moci do testu zapojit přesně o 24 hodin později a zkoušet Black Ops 4 do 13. srpna. Servery se vypnout rovněž v 19:00. PC beta proběhne přes Battle.net, na Steamu nebude.
V betě Call of Duty: Black Ops 4 jsou čtyři mapy pojmenované Contraband, Seaside, Payload a Frequency, stejně tak herní módy Team Deathmatch, Hardpoint, Domination, Control a Search and Destroy. Čtveřice map bude rozšířena ještě o dvě, Hacienda a Gridlock budou během testování rotovat.
Mapy podle autorů podporují různé herní styly, včetně vertikálního hraní, těsnějších bitev a samozřejmě nemůžou chybět otevřenější prostory, a mají ukázat podobu multiplayeru Call of Duty: Black Ops 4.
Pochopitelně budou v nabídce i všichni specialisté, tedy Recon, Crash, Battery, Torque, Ruin, Seraph, Ajax, Firebreak, Nomad a Prophet. Každý specialista má svou výbavu a zbraně. V jednom týmu si každý hráč vybere jednoho specialistu. Tvůrci si od tohoto výběru slibují, že každý hráč bude pro tým jinak užitečný a společně by měl celý tým spolupracovat.
Vraťme se ještě k herním režimům a řekněme si něco více o Control. V Control budete útočit nebo bránit dva statické cíle. Každý tým má omezený počet životů v bitvě. Z toho důvodu je důležitá strategie. Každé kolo má navíc časové omezení.
Minimální nároky
- Operační systém: Windows 7 64-Bit nebo novější
- Procesor: Intel Core i5 2500k nebo ekvivalentní AMD
- Operační paměť: 8 GB RAM
- Místo na disku: 25 GB
- Grafická karta: Nvidia GeForce GTX 660 2GB / GTX 1050 2GB nebo AMD Radeon HD 7850
- DirectX: Verze 11.0
- Internet: Širokopásmové připojení k internetu
- Zvuková karta: kompatibilní s DirectX
Doporučené nároky
- Operační systém: Windows 10 64-Bit
- Procesor: Intel Core i7 4770k nebo ekvivalentní AMD
- Operační paměť: 12 GB RAM
- Místo na disku: 25 GB
- Grafická karta: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1060 6GB nebo AMD Radeon R9/AMD RX 580
- DirectX: Verze 11.0
- Internet: Širokopásmové připojení k internetu
- Zvuková karta: kompatibilní s DirectX
Beta pro předobjednávky na PS4 a Xboxu One startuje 10. srpna a potrvá také do 13. srpna. Plná verze Call of Duty: Black Ops 4 dorazí 12. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk, kde získáte i kód pro přístup do bety.
Začal pre-load, 21 GB
Neví někdo jestli bude na PC možnost pre-loadu?
Když jsem koukal na to jak to vypadá na PS4 ,tak bych spíš opět očekával v doporučených max i3+1050.
Ty nároky nejsou drastický ,ale stejně zase na to jak to vypadá na rok 2018 ,tak to jsou přehnané nároky a ano já vím je to beta ,ale to se do finále hw nároky nezmění.
CoDko vždycky má strašně vysoké nároky, hra pak jede na velký kulový, ale že by to nějak úžasně vypadalo….
Mě teda nepřipadá že by CoD mělo obecně vysoký nároky, snad jediný CoD Ghost mělo na svou dobu šíleně přemrštěné nároky a taky to bylo nejhorší CoD vůbec
Rack ::: Rack ::: Tak ono je pravda, že tempo nárůstu požadavků na spuštění COD v posledních letech je s ohledem na to, jak hra vypadá, poměrně raketový. Proč má letos tyhle nároky a před několika málo lety, kdy to všechno vypadalo vlastně stejně byly poloviční? Mě nevadí, že se úplně vysrali na řešení novýho enginu atd. Ať to klidně vypadá příštích 20 let furt stejně, ale ať to taky rozchodim furt na ty samý bramboře.
Přesně tak. Já se vždycky nestačím divit jak zastarale COD pořád vypadá, ale jak píšeš hw nároky jdou s dobou
To jsou víceméně stejný požadavky jaké má poslední Battlefield. Ale co se odehrává na monitoru v BF a jak to vypadá ? Takže COD jako vždy palec dolů. Ale jak vidět podle prodejů je to hráčům uplně jedno takže to bude jen pokračovat
Prodeje jdou několik let v kuse dolů, docela dost. Black Ops 3 prodalo 26,5 mega, loňský WW2 12,7. nejprodávanější je údajně MW3 bezmála 31 mega, takže jsou dneska cca na třetinovejch číslech.
tak ty naroky se zvedly podle me hlavne kvuli tomu battle royal kde bude nejspis mnohem vetsi mapa a mnohem vic objektu na renderovani,
No ten jejich BR to je záhada:-) Neumim si představit, jak to tenhle prehistorickej engine zvládne (střeva jsou z roku 1996), když na PS4 obyčejnej mulťák běžel na 30 fps. Plus nároky se nezvedly skokově letos, ale jedou nahoru každej rok, zatímco technická stránka je z 95% stejná.