Studio Eidos Montreal se snaží, aby se nové dobrodružství archeoložky Lary Croft líbilo všem hráčům a každý si ho užil podle svého. Z toho důvodu nabídne Shadow of the Tomb Raider individuální nastavení obtížnosti pro boj, hádanky a objevování/průzkum. V každé kategorii máte několik obtížností, které se od sebe ve velkém liší. Můžete si například zvolit těžký boj, ale méně náročnější hrobky.
Boj
Easy
- Asistence při zaměřování
- Nižší zdraví u nepřátel, plus vám uberou méně života
- Dostatek krabic s náboji
- Osvětlené siluety nepřátel
Normal
- Normální zdraví u nepřátel, plus vám uberou normálně života
- Méně krabic s náboji
- Osvětlené siluety nepřátel
Hard
- Normální zdraví u nepřátel, plus vám uberou normálně životu, ale najdou vás rychleji
- Žádná regenerace zdraví během boje
- Krabice s náboji jsou vzácnější
- Bez označení zásahů
- Nepřátelé bez osvětlených siluet při Survival instinktu
Deadly Obsession
- Stejné podmínky jako při obtížnosti Hard
- Hra vás neupozorní, když nepřátelé uvidí Laru
Objevování/průzkum
Easy
- Důležité cesty jsou označeny bílou barvou
- Lara má dostatek síly a dokáže se dlouho držet
- Základní tábory jsou označeny světlem
Normal
- Důležité cesty nejsou tak viditelně označeny bílou barvou
- Lara má normálně síly a udrží se standardní čas
- Základní tábory nejsou označeny
Hard
- Žádné označení důležitých cest
- Lara se už tak dlouho neudrží
- Žádný Survival instinkt
- Základní tábory nejsou označeny
Deadly Obsession
- Stejné podmínky jako při obtížnosti Hard
- Základní tábory nejsou označeny a vyžadují zdroj k svícení
- Hru uložíte pouze v základních táborech
Hádanky/puzzle
Easy
- Lara naznačuje další akci
- Při Survival instinktu svítí objekty, které lze použít
- Při Survival instinktu důležité objekty pro postup svítí modře
- V hrobkách získáváte více času pro načasování mechanik
Normal
- Lara naznačuje další akci
- Při Survival instinktu svítí objekty, které lze použít
- V hrobkách máte standardní čas pro načasování mechanik
Hard/Deadly Obsession
- Žádné náznaky od Lary
- Žádný Survival instinkt
- Kratší čas načasování mechanik
Shadow of the Tomb Raider vyjde 14. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cza GameExpres.sk.
Hmmmm a strímovat se kampaň před vydáním bude tak jak u Shadow of War?
Takováto masivní kampaň určitě hře neprospěje až se ukáže, že půl věcí ve hře ani nebude.
Kdo dělal ten překlad? Úplně měníte význam toho, co je v nastavení, a přidáváte herní mechaniky, které tam vůbec nejsou!
A co tam nesedí?
Jedu všechny hry na hard, ale TR série je tak casual, že aktuální díl rozjedu rovnou na deadly obsession.
Docela prijemne. Jen skoda, ze to nemaji v menu polozku po polozce, aby si mohl hrac udelat custom obtiznost (treba jak ve farcry – zviditelneni predmetu, hud). Ale i tak dost prijemne zprava. To dam hned na nejtezsi.
Já jedu všechny hry na normal, takže ani tady to měnit nebudu.
No hlavně konečně půjde odstranit ty stupidní bílé nátěry na stěnách. Combat obtížnost ať si dá kdo chce co chce.
No to bude hard jako Brno. Dal bych zákaz všech obtížností mimo hard. Kdo chce lehkou hru, ať si zahraje první díl z roku 2013, případně Rise. Skončili jsme v Rise na nějaké úrovni dovedností, a najednou nám sem šoupnou přímé pokračování a zase to zkoušejí s nějakou nápovědou nebo radou. Bože, ten mainstream to je děs. Kdo to chce dohrát, ať něco dokáže, předvede nějaký výkon a ne jen klikne na easy. To je urážka značce, díly od CORE Design nic takového neměli a jak to bylo fajn.
Kočička na tom screene vypadá luxusně
Neviem ale vo mne informácie tohoto typu vzbudzujú dojem,že ako keby nikdy z nás nikto žiadne hry nehral.
Coze a jak by si vedel co presne ta obtiznost pro tebe znamena. Kazda hra to ma jinak. WTF