Na Gamescomu nám byla připomenuta survival akce Left Alive od Square Enix, kde na ní pracuje spousta známých jmen. Kupříkladu Yoji Shinkawa (návrh postav a prostředí pro Metal Gear Solid a Zone of Enders), producent Shinji Hashimoto (Final Fantasy, Kingdom Hearts), režisér Toshifumi Nabeshima (Armored Core) a designér Takayuki Yanase (designér u Xenoblade Chronicle X, Ghost in the Shell a Mobile Suit Gundam 00).
Pozvaní novináři mohli v Kolíně nad Rýnem za zavřenými dveřmi vidět první ukázku z hraní. Nám budou muset stačit nové screenshoty a první detaily, o tom, co novináři viděli nesmějí zatím mluvit. Byli jsme ubezpečeni, že v této survival střílečce nebudeme chodit pouze po vlastních nohou. Čas od času nasedneme do brněných mechů a využijeme jejich sílu v boji, abychom zachránili město v roce 2127. Záleží pouze na vás, jaký styl pro boj zvolíte. Na paměti musíte mít, že boj je velmi taktický a trápit vás bude nedostatek zdrojů. Často budete muset improvizovat, vyrábět si méně účinné vybavení a zbraně a chytře využívat pasti.
Zajímavá je jedna věc. V Left Alive budou celkem tři hlavní postavy, za něž budeme (nejspíš) postupně hrát a seznamovat se s nimi. Další důležitou součástí Left Alive je záchrana civilistů uvězněných ve městě. Můžete je přesvědčit, aby se k vám přidali, budou z toho pramenit různé výhody. K dohrání hry vás bude motivovat skutečnost, že se na konci dozvíte, co se stalo s trojicí protagonistů a s civilisty, které jste zachránili. V průběhu hry změníte příběh prostřednictvím vlastních voleb/rozhodnutí a akcí.
Left Alive nemá stanovené datum vydání, dorazí na PC a PlayStation 4.
Zní to hezky. Ale zatim jenom zní.