Společnosti Paradox Interactive a Tantalus Media v Kolíně nad Rýnem překvapily. Na Gamescomu oznámily vývoj PlayStation 4 a Xbox One verzí vesmírné strategie Stellaris. Pokud se hře bude na konzolích dařit, je dost možné, že si časem na ně najdou cestu i další „grand strategie“ Paradoxu v podobě Hearts of Iron a Europa Universalis.
Stellaris: Console Edition bude ekvivalentem 1.7 PC verze a pravidelně obdrží aktualizace, dodatečné balíčky a expanze. Fanoušci budou moci sáhnout po Deluxe edici s balíčky Plantoids Species Pack a Leviathans Story Pack a rozšířením Utopia Expansion.
Za konzolovým portem stojí studio Tantalus Media, které má za sebou The Legend of Zelda: Twilight Princess HD, Switch verzi Sonic Mania a Cities: Skylines pro Xbox One a PS4.
Datum vydání Stellaris: Console Edition prozrazeno nebylo. PC verze Stellaris je komplexní vesmírná strategie na desítky či stovky hodin. Líbila se nám vysoká znovuhratelnost, primární paleta frakcí, systém diplomacie, chytrá AI, komplexnost celku a zkoumání tajů vesmíru. Přečtěte si recenzi.
Tenhle krok naprosto nechápu abych řekl pravdu. Už u cities skylines jsem měl dost velké pochybnosti. Muselo je to stát dost peněz a hlavně čas lidí to optimalizovat na konzole + udělat jedinečné ovládání aby to bylo hratelné. Další mínus je že každý update budou muset dělat opět i na konzole …. Samozřejmě konzolistům přeju že budou si moct zahrát Paradox strategie ale sakra doufám že se to Paradoxu vyplatí ale očividně ano doufejme jelikož Cities skylines byl asi test který jim vyšel a budou v tom pokračovat (Cities skylines byla jejich první strategie na konzole pokud vím). Dále by mě zajímalo jak to někdy může hrát na konzole :D. Cities skylines ještě chápu ale stellaris ? To bude strašně „pain in the as*“ to hrát na gamepadu…
Když excelentne zvládli CS ,tak urcite zvládnou i tohle ?
O tom nepochybuji. U CS náramně ukázali že jim to jde a moc dobře. Moje obava je jestli se jim to vyplácí (Paradox je mé nejoblíbenější studio a jejich hry mě neskonale zásobují výborným gameplayeem :D), ale očividně ano protože po CS dále pokračují
Přes 100 milionu potencionalnich zákazníků na konzolích je dostatečná motivace pro vývojáře a téměř nulová konkurence ,je riziko neúspěchu téměř nulové!