Staří pardálové si čas od času stěžují, že hry jsou příliš jednoduché a vodí hráče za ručičku. Pokud mezi ně taky patříte a zároveň máte rádi sérii Assassin’s Creed, tak vás může potěšit, že v novém díle Odyssey tomu tak být nemusí. Stačí si místo klasického Guided Mode zvolit Exploration Mode a pustit se do řeckého dobrodružství, kde nedostanete nic zadarmo, ani své cíle. V režimu průzkumu si budete muset vše objevit průzkumem světa, abyste odhalili jednotlivé úkoly a cíle.
To zní rozhodně lákavě. Je ale otázkou, zda Ubisoft skutečně vypne všechna upozornění týkající se úkolů a cílů v uživatelském rozhraní. Pokud ano, dostane Assassin’s Creed Odyssey možná úplně jiný rozměr. V současné době není známo, zda půjde během kampaně mezi Guided Mode a Exploration Mode přepínat. Dle nás by to mělo být možné.
Dokážete si představit, že v rozsáhlém světě budete hledat každý úkol, každý svůj cíl? Troufnete si na Exploration Mode?
Assassin’s Creed Odyssey vyjde 5. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One s českými titulky. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk s dvojicí exkluzivních dárků.
Podla mňa proč né kto chce,hral sem též spomínaný morrowind a tam my to nevadilo,naopak víc ťa to vtahuje do hry,ked ti bude daná cesta dobre vysvetlená može to byt zábava,na druhú stranu odkedy má AC rpg prvky je dobré vedet do jakej úlohy sa má zmysel púštať a na jakú proste ešte nemáš…
Mě nejvíce štvou typy lidí, co neustále brečí, jak jim strašně chybí ten starý známý assassin. No tak nejlepší byla dvojka, tak si ji stáhněte a hrajte si ji dokola až do aleluja ! Čas plyne a není možné, aby Ubisoft vyhověl novým a novým dílem každému. Mě náhodou poslední díly Assassina bavili a i na Odyssey se těším !
AC2 jsem odehrál 14x, takže budu brečet klíďo píďo dál
a všechny nás to zajímá no
pro mě je nejlepší díl Origins a Brotherhood
Exploration mode v AC Odyssey a Hard obtížnost na značení cest v SoTR,.. krása, to se mi líííbíí
Stačilo by mi, kdyby se vrátili tak nějak do roku 2010-2011, kdy AC bylo špičkové… Teď jen krotím skepse, zatímco dřív jsem se nesnažil ani krotit hype (nešlo to). Tahle hra je jen filler, aby cutcontent z Origins (Řecko) byl k něčemu. Doufám, že Montrealský tým, který dělal naposledy na Unity (ne Ashrafův tým, ten dělá od prosince 2017 na „neoznámeném“ Ubi projektu) pracuje na něčem slibném. Jestli z AC udělají RPG, tak nevím, jestli si další díl koupím. Odyssey buď zkázu AC potvrdí, nebo vyvrátí.
Proč by to nemohlo v openworld fungovat? Například v Morrowindu to funguje poměrně dobře. (Tím nechci vyvolávat diskuzi na téma oldschool). Pokud je popis něco jako „Dej se severní bránou. Na první křižovatce doleva a asi po 200m narazíš na starou sochu a zpráva bude ukrytá v křoví 10m vpravo od sochy“. Takhle můžete jít v pohodě bez ukazatelů a nebude to stát žádný čas navíc. Samozřejmě je nutné mít dobře nadesignované věci jako je deník/quest log apod. Ale pokud se to udělá citlivě tak se do dá. Zvlášť když budete mít k dispozici orla, který může udělat lepší zaměření cíle nebo třeba poskytnout decentní nápovědu.
to je jako by rekli zalette v no mans sky na zelenou planetu oplyvajici bujnou faunou – tisice moznosti ale kdo by se s tim bez nejake pomoci je*al ze
Tohle nemůže v open world hře fungovat, absolutní kravina. Takže buď vypnou waypoint, a nechají hráče hledat v daným radiusu, nebo skutečně vše vypnou a nikdo to tak hrát nebude. Nicméně absence ukazatelů nemá s obtížností nic společnýho.
Už to tak fungovalo dřív (výše zmíněný Morrowind) a ukazatele jsou jako příklad snížené obtížnosti uváděny v diskuzích už hodně, hodně dlouho.
S obsáhlým questlogem a za jistých podmínek to samozřejmě fungovat může,
chápal jsem to tak, že bude k dispozici jen podrobná mapa.